Gå til innhold

jeg skjønner ikke det med rebound

twang

Anbefalte innlegg

Ok, etter et langt forhold, og det blir slutt..

Rebounder man da for å glemme der fyren? i så fall er det use and dispose da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil nesten tro at det er noe som varierer litt.

Man glemmer jo ikke akkurat en ex bare fordi man får seg et ligg, men det kan jo være en midlertidig måte å få tankene over på noe annet som er bra?

Andre igjen gjør det vel kanskje som et slags forsøk på å såre exen, som hevn.

Sikkert flere muligheter, men de to kan jeg iallefall lett tenke meg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om jeg har noe på gang med en kis, og det blir slutt, skaffer jeg meg en rebound eller tre. Det får meg til å ikke tenke på den jeg i utgangspunktet var interessert i. Men det funker dårlig, blir gjerne keen på rebounden min jeg og sånn har det gått i en evig sirkel de siste tre årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig erfaring fra rebound.

Jeg ble sammen med en fantastisk alright jente, men jeg klarte ikke føle noe for henne. Det ble liksom bare et midderligtidig plaster på såret.

Endte bare opp med at jeg såret denne jenta enormt da jeg var ærlig med henne om at det ikke fungerte som et seriøst forhold.

Hvis du skal rebounde, så er sjansene ekstremt store at det går til helvete. Og det syntes jeg er en smule dårlig gjort mot den andre parten. Innlede et forhold når man egentlig ikke er klar, og fremdeles tenker på eksen (hvertfall sånn jeg ser på termen rebound).

Jeg kommer ikke til å gjøre det igjen. Heller evnt skaffe seg en fuckfriend for de andre behovene evnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...