AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 noen jeg kjenner har vært her et par ganger med hunden sin. men jeg vil ikke ha den inn mer pga den har shiti inne hos ei anna ei. så jeg sa i fra til ho som eier den(skal på besøk hit idag)at skal ho ha den med får hunden være i kurven sin pga den er ureiselig. vil ikke at den plutselig skal gå på teppet til babyn i hus her og tisse eller bæsje. urimelig av meg? spurt noen andre.de ville ikke hatt den inn i hus.
Tabris Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Det er ditt hus og det er du som bestemmer om du vil ha hund inne eller ikke. Men om den har gjort fra seg inne èn gang hos noen andre så trenger ikke det bety at hunden er urenslig. Jeg hadde min hund med meg på besøk hos veldig mange ulike mennesker gjennom 14 år. Èn gang gjorde hun fra seg inne, uten at jeg forsto hvorfor. Det betydde ikke at hunden var urenslig, da den aldri gjore noe slikt de andre gangene den var på besøk.
bertelina Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Det er ditt hus og det er du som bestemmer om du vil ha hund inne eller ikke. Men om den har gjort fra seg inne èn gang hos noen andre så trenger ikke det bety at hunden er urenslig. Jeg hadde min hund med meg på besøk hos veldig mange ulike mennesker gjennom 14 år. Èn gang gjorde hun fra seg inne, uten at jeg forsto hvorfor. Det betydde ikke at hunden var urenslig, da den aldri gjore noe slikt de andre gangene den var på besøk. den har tissa inne flere ganger. men det er åsså fordi eierene lot den få tisse på papir inne da den kom til de fordi den var så liten og redd. og det er en shiwawa og den er ikke barnevennelig i det hele tatt.vi har en sønn på snart et år i hus som er nokså voldsom av seg.så det er derfor åsså.
Tabris Skrevet 1. mai 2011 #6 Skrevet 1. mai 2011 Da er det nok best for både dere og hunden at den blir hjemme. (Og det skrives chihuahua). 1
Gjest Aria. Skrevet 2. mai 2011 #7 Skrevet 2. mai 2011 shiwawa Syntes det er helt forståelig i din situasjon, mtp at du har et lite barn og hunden ikke er barnevennlig. Uansett, om den er renslig eller ikke, så er det ditt hus og du som bestemmer. Vet om noen som ikke vil ha hund på besøk, uansett hvilken/hvemsin hund det er. Jeg har ikke noe problem med det, men folk må da også skjønne at jeg noen ganger må takke nei, fordi hunden min ikke kan være så mye alene. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #8 Skrevet 3. mai 2011 Jeg må ærlig talt si at jeg nekter folk å komme på besøk dersom deres dyr ikke er renslige. Jeg er klar over at et uhell kan skje. Har du ikke klart å gjort dyret ditt renslig så hold det innenfor husets fire vegger. Du har jo valgt å godta å få avføring og tiss inne. Jeg har det ikke.
bertelina Skrevet 4. mai 2011 #9 Skrevet 4. mai 2011 jeg har sagt at ho kan ha med hunden,men da får den være i kurven sin. det er snakk om en times tid.og det skader ikke hunden og sitte i kurven den stunden der.ellers får hun ha den hjemme.den dauer ikke ut av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå