Gå til innhold

kunne ønske jeg kunne velge hvem jeg ble forelsket i...

olma

Anbefalte innlegg

jeg har ikke blitt ordentlig forelsket før, bare avstandsforelsket i folk jeg har fått en godt inntrykk av, virker kule, er kjekke el., og da hender det at jeg tenker på den personen mye.. en person jeg har snakket med et par ganger f.eks. men hittil har ikke de jeg har blitt betatt av blitt betatt av meg, så det ender med at jeg går rundt å dagdrømmer..

men noen blir forelsket i meg, særlig gutter jeg er venn med til å begynne med, de blir brått betatt av meg. de siste årene har jeg kanskje hatt 4 reativt gode venner som har blitt betatt av meg, men de liker ikke jeg de er kjekke, har en super personlighet, er morsomme å være med osv. men jeg tiltrekkes de ikke. jeg kan nesten føle meg "forelsket" i dem pga. at personligheten er så bra, og fordi jeg kunne ønske at jeg var det, men jeg er det bare ikke.. og dette er ordentlig greie og snille gutter som bare er gode.. hva er feil med meg? :P jeg kunne virkelig ønske at jeg kunne bestemt at han, han skal jeg like! han skal jeg være tiltrukket av, så hadde det vært sånn.. da kunne jeg hatt en kjæreste nå. får vel bare tenke at når "den rette" dukker opp så blir jeg forelsket.. og at jeg ikke er sånn at jeg bare vil ha det jeg ikke kan få..

alt jeg vil er å ville ha en som vil ha meg tilbake, er det for mye å spørre om da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Kjenner følesen etter å ha brennt meg skikkelig nå. Hvorfor kan jeg ikke falle for de snille og gode menna som virkelig liker meg og som jeg vet hadde behandlet meg bra. I steden fallt jeg kraftig for en mann som ikke var bra for meg, som var oppmerksomhetsyk, hakket på meg osv osv. Nei synd man ikke kan styre følesene sine av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er skikkelig kjedelig, føler noen ganger at jeg ødelegger for meg selv.. selv om jeg kan jo ikke bestemme hvem jeg faller for, og jeg vil jo ikke gå inn i et forhold med noen jeg vet at jeg egentlig ikke vil ha.. teite følelsene! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...