Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd litt forskjellige produkter, både voks og hårfjerning, med litt vekslende hell. Nå sist var det den nye gel wax´en som skulle til pers. Etter å ha prøvd en del produkter kom endelig flytende voks på markede for hjemmebruk og jeg har brukt den orientalske voksen en stund og synes denne fjerner hår ganske så bra, men den er klinete og seig å jobbe med. Den nye gel wax´en virker derimot mye enklere. Den er vel og merke mye enklere å påføre, men det hjelper lite når den egentlig ikke fjerner noe særlig med hår. Virker som om den kun tar de aller grovese, mens dunet blir hengende igjen.

Hvaslags erfaringer har dere med Veet? Synes dere de holder mål utifra forventningene deres og reklamen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker også den orientalske varmvoksen, litt vanskelig å jobbe med som du skriver men den gjør jobben. Hadde også tenkt å prøve gel waxen neste gang, men kanskje jeg skal la vær etter å ha lest det du skriver. Har også prøvd endel produkter, og pleier som regel å bli skuffet og går alltid tilbake til varmvoksen.

Skrevet

Vil ikke anbefale den nye voksen nei. Synd de ikke kan lage noen skikkelige greier å selge.

Skrevet

Forresten, Nair har en varm voks som er veldig bra syns jeg. Den brukes uten strips, voksen stivner og kan dras av. Dessverre selges den ikke i Norge, så jeg pleier å kjøpe med meg når jeg er i London.

Skrevet

Er ikke så ofte i ondon jeg da... Vet du om de selker den i andre land?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...