Gå til innhold

Litt lubben, er et turn off? faktisk interessant.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

en som tørr å si noe jo. hehe

Er det ikke koselig med en romantisk gutt med litt pute på magen som dere kan legge hode dere til mens dere blir stryket over håret?

Jeg har vært sammen med forskjellige gutter, de med sixpack og de med one pack ;P

Foretrekker faktisk de med one pack, de er alltid dem som er mest romantiske, omtenksomme, og tar deg ikke for gitt.

Så har vi mr six pack, vet han har bra kropp og player rundt med damer, er mer opptatt av fotballen enn hva du har gjort den dagen så lenge det ikke angår han.

Gutter med six-pack kan være romantiske de også, tro det eller ei.

Min eks-kjæreste hadde/har six-pack(og så jævlig bra ut ellers), og han var både romantisk og omtenksom. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Altså, de aller aller fleste har en sixpack. Den er bare gjemt bak fettet. Å si at menn med sixpack er playere er så UTROLIG idiotisk. Det finnes faktisk pene menn som tar vare på seg selv som ikke er playere til tross for dametekke, de er bare ikke de som vanker oftest på barer i min erfaring.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Er ikke rart det, fine kropper er deilig å se på, både for gutter og for jenter, men TS lurte sikkert på om dere følte dere sikkelig turn off av litt fett på magan :D

Og hvis det var et brutalt JA/NEI TS ville ha så er det ikke noe svar å hente hos meg.

Kommer helt an på personen det. Men jeg ville ikke hatt en sykelig overvektig elsker. Det er turnoff. LITT lubben kan gå helt fint, men som sagt - Kommer an på så mangt. Jeg trodde mitt svar var et svar til å begynne med :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg foretrekker utseendemessig menn med noen kilo "ekstra" i forhold til idealvekt... Men de må være "pent fordelt", kulemage kombinert med fyrstikkbein og -armer er bare ekkelt (ikke at det er vanlig å se). Min samboer har litt mage, men også utrolig kraftige ben og armer og veldig bred brystkasse, så han ville sett ut som et sultoffer dersom han veide "idealvekt" (han er vel en 20-30 kg over).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør meg ingenting så lenge jeg veit at han er en som spiser og trener normalt. Det som er turnoff er de som ikke klarer å fullføre et samleie, fordi de blir helt utslitt etter et par minutter. Trening er viktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer og ta i mer og være gla i :jepp:

Vil heller ha en kjæreste med litt ekstra enn noen som er tynn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes ikke det er turn off :) Jeg liker at gutter har litt ekstra kilo jeg :)

Mere å ta, mere og være glad i :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kropp (utenom ekstremtilfeller) har verken vært turn-off eller turn-on for meg. Det er vel mer utstråling og selvtillit som teller for meg.

Har hatt tynne og tykke, muskler og spinkle. Så lenge de er passelig spreke og liker sin egen kropp, så har det egentlig ingenting å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hva man mener er litt lubben også. For min del gjør noen ekstra kilo ikke så mye, men kommer dmange kg for mye, og man tipper over skadelig overvekt på BMI på grunn av fettvekt, er det ikke noe særlig synes jeg.

Begynner man å nærme seg dette, er det absolutt turn off:

http://www.manwithfamily.com/system/files/images/BigBellyREX_468x310.thumbnail.jpg

Synes menn som får veldig stor mage vitner om lite selvkontroll, og at han ikke er interessert i å ta vare på seg selv. Er selv opptatt av å passe på kroppen min, så ønsker at en mann skal være likesinnet der. Lever et aktivt liv, og vil ha med mannen på disse områdene i livet mitt.

IMG-tags er fjernet.

Phaedra,mod

Endret av Phaedra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer jo an på hva man mener er litt lubben også. For min del gjør noen ekstra kilo ikke så mye, men kommer dmange kg for mye, og man tipper over skadelig overvekt på BMI på grunn av fettvekt, er det ikke noe særlig synes jeg.

Begynner man å nærme seg dette, er det absolutt turn off:

http://www.manwithfamily.com/system/files/images/BigBellyREX_468x310.thumbnail.jpg

Synes menn som får veldig stor mage vitner om lite selvkontroll, og at han ikke er interessert i å ta vare på seg selv. Er selv opptatt av å passe på kroppen min, så ønsker at en mann skal være likesinnet der. Lever et aktivt liv, og vil ha med mannen på disse områdene i livet mitt.

IMG-tags er fjernet.

Phaedra,mod

Sier meg enig i denne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mann som har 10 kg "for mye"(i henhold til normalvekt) som trener aktivt(flere ganger i uken) og spiser sunt = :lur:

Men, mann med 10 kg for mye - som ikke trener - og som snart veier 40 kg for mye fordi han liker best pizza&øl hver kveld = neitakk.

Når de da i tillegg forsvarer sin livsstil med at de er interessert i å "være sosiale og oppegående fremfor å bli hjernedød treningsnarkoman" - da vet man at de ikke akter endre livsstil. Typisk maler verden sort hvitt for å unngå å gjøre noe selv.

For meg handler det om livsstil og innstilling til helse, ikke vekt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...