AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Del Skrevet 1. mai 2011 Det jeg lurer på er om det er skikkelig turn off å være litt lubben? da snakker jeg om maks 10kg over normal vekten til høyden. Litt overfladisk å spørre om sånt, men det er jo faktisk litt interessant om hva dere synes om det. Dere kan svare anonymt eller ikke, viktigste er å skrive ærligt. Helt åpenbart så er six pack og biceps det ønskelige i menn, men er ikke alle som er sånn Så kommenter, og hold det ærlig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #2 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg for min del liker at menn har litt ekstra(og da snakker jeg ikke om sånn 20kilo for MYE, men litt ekstra). Og de trenger slett ikke ha noen six pack nå har jeg noen kilo for mye og da, men alltid likt menn sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 1. mai 2011 #3 Del Skrevet 1. mai 2011 Sixpack er jo drømmen på en fremtidig mann, men jeg avslår ikke et tilbud fra en knakanes god kar fordi han er lubben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #4 Del Skrevet 1. mai 2011 Sixpack er jo drømmen på en fremtidig mann, men jeg avslår ikke et tilbud fra en knakanes god kar fordi han er lubben. Og hva ville en bra kar være da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 1. mai 2011 #5 Del Skrevet 1. mai 2011 Og hva ville en bra kar være da? Det kan være så mangt, men det har med personlighet å gjøre. Det er mange personligheter som utgjør en bra kar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #6 Del Skrevet 1. mai 2011 Det kan være så mangt, men det har med personlighet å gjøre. Det er mange personligheter som utgjør en bra kar! Selvfølgelig, men utdyp den personen mer. Som foreksempel, hvor romantisk han eventuellt ville være, hvor omtenksom han eventuellt ville være, hvor ryddig eller hjelpsom osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 1. mai 2011 #7 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg liker gutter med litt ekstra fett. Bare det ikke blir for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mynona83 Skrevet 1. mai 2011 #8 Del Skrevet 1. mai 2011 Selvfølgelig, men utdyp den personen mer. Som foreksempel, hvor romantisk han eventuellt ville være, hvor omtenksom han eventuellt ville være, hvor ryddig eller hjelpsom osv. DEt er veldig vanskelig. For om du er dårlig på en ting jeg setter pris på, men er skikkelig god på en annen kan de veie opp for den dårlige. Men stikkord som er viktig for meg hvertfall er: lojal, snill, morsom, glimt i øyet, dele på oppgaver i hjemmet, sette pris på meg, respektere meg, omtenksom, "beskyttende" osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 1. mai 2011 #9 Del Skrevet 1. mai 2011 Heller noen kilo for mye enn noen for lite! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyNinja Skrevet 1. mai 2011 #10 Del Skrevet 1. mai 2011 Litt lubben er bedre enn tynn! Mannen kan fint ha en vom/pondus så lenge han ikke er tynn, lang og spinkel....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #11 Del Skrevet 1. mai 2011 Lubben kan han være, men biceps må han også ha. Damearmer og samtidig lubben er major turn off. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 1. mai 2011 #12 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg tiltrekkes ikke av lubne menn. Heller faktisk mer mot de som er på grensen til tynne, litt sånn skihopper-aktig Normalvektig og i form er vel det ideelle. Store muskler er ikke noe jeg bryr meg nevneverdig om. Jeg kunne sikkert ha falt for en litt lubben kar, men da fordi hans kvaliteter eller andre deler av utseendet overskygget de ekstra kiloene. En virkelig overvektig kar ville vært uaktuell for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilliVanilli Skrevet 1. mai 2011 #13 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg synes lubbent er turn-off. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skade Skrevet 1. mai 2011 #14 Del Skrevet 1. mai 2011 Noen kilo for mye plager meg ikke! Enda mer å være glad i da Liker dem ikke tynne og "pinglete", også bør de ha skikkelige mannehender! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #15 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg synes lubbent er turn-off. en som tørr å si noe jo. hehe Er det ikke koselig med en romantisk gutt med litt pute på magen som dere kan legge hode dere til mens dere blir stryket over håret? Jeg har vært sammen med forskjellige gutter, de med sixpack og de med one pack ;P Foretrekker faktisk de med one pack, de er alltid dem som er mest romantiske, omtenksomme, og tar deg ikke for gitt. Så har vi mr six pack, vet han har bra kropp og player rundt med damer, er mer opptatt av fotballen enn hva du har gjort den dagen så lenge det ikke angår han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 1. mai 2011 #16 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Jeg liker noen kilo ekstra. En liten pondus gjør en fin pute Red: Ellers er jeg helt enig med AB rett ovenfor meg her Endret 1. mai 2011 av spinnwild 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cosette Skrevet 1. mai 2011 #17 Del Skrevet 1. mai 2011 Foretrekker faktisk de med one pack, de er alltid dem som er mest romantiske, omtenksomme, og tar deg ikke for gitt. Så personlige kvaliteter har en direkte sammenheng med matinntak/forbruk? Jøss, lærer noe nytt hver dag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #18 Del Skrevet 1. mai 2011 Så personlige kvaliteter har en direkte sammenheng med matinntak/forbruk? Jøss, lærer noe nytt hver dag. Nei selfølgelig ikke. Det har det med at de som f.eks ikke har så bra kropp da.. de er ikke så veldig aktive i dating scenen som de karene med deilige kropper, og nå vet jeg at det ikke gjelder alle, men når man får veldig mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn så blir man lett arrogant, som videre fører til at den "gutten" blir en player. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 1. mai 2011 #19 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg er kanskje litt dobbelmoralsk her men... Jeg er ikke veldig tent på tykke/lubne menn, men har et par kilo for mye selv. Kjæresten min er slank, og han bryr seg ikke det minste om om jeg har litt mer enn jeg skulle hatt på kroppen. Har snakket mye om det siden jeg sliter med selvbildet :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twang Skrevet 1. mai 2011 #20 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg er kanskje litt dobbelmoralsk her men... Jeg er ikke veldig tent på tykke/lubne menn, men har et par kilo for mye selv. Kjæresten min er slank, og han bryr seg ikke det minste om om jeg har litt mer enn jeg skulle hatt på kroppen. Har snakket mye om det siden jeg sliter med selvbildet :gjeiper: Er ikke rart det, fine kropper er deilig å se på, både for gutter og for jenter, men TS lurte sikkert på om dere følte dere sikkelig turn off av litt fett på magan :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå