AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Jeg vil begynne å bruke foundation. Nå er jeg veldig blek, men sommeren nærmer seg, og jeg regner med å få en brunere farge etterhvert. Derfor lurer jeg på om det finnes en bra foundation hvor man kan mikse fargen selv? Og så lurer jeg på om det finnes en hudpleier i Trondheim som gir gratis analyse av huden?
Sushi Skrevet 2. mai 2011 #2 Skrevet 2. mai 2011 Jeg går hit. Der får du bedre hjelp enn hos de fleste hudpleiere, siden de har hudlege til stede og dermed har lov til å bruke andre typer behandlinger/produkter. Jeg er egentlig ikke heeelt fornøyd med servicen der, men jeg føler meg i alle fall trygg på at de har noenlunde peiling. Produktene de selger finner du selvsagt billigere på nett Jeg kjøpte i salongen første gangen, siden jeg var utålmodig etter å begynne å bruke dem. Når det gjelder foundation ville jeg gått for mineralfoundation i alle fall. Da kan du kjøpe to nyanser og blande hvis du vil det. ID har et prøvesett der du får med den lyseste og nest lyseste nyansen, men jeg er egentlig ikke fornøyd med ID og skal nå teste ut Tikei.
Kosemose Skrevet 16. september 2011 #3 Skrevet 16. september 2011 Tråden er ryddet for spekulasjoner Kosemose, mod
Nikka88 Skrevet 18. september 2011 #4 Skrevet 18. september 2011 Det er alltid slik at man er mørkere om sommeren - og lysere om vinteren. Det beste er å kjøpe 2 forskjellige nyanser og blande ettersom hudtonen forandrer seg jeg er veldig fornøyd med GloMinerals, ser veldig naturlig ut, sitter bra, lett å påføre har brukt ID i mange år men liker Glo utrolig mye bedre =) De aller fleste hudpleiesalonger vil hjelpe deg å finne riktig farge til huden din. Det er bare å spørre om hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå