Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte hårkur en dag, og da skal man jo bruke balsam etterpå. Jeg lot ikke balsamen sitte i lenge før jeg skylte ut. Etterpå føltes håret stråaktig, det ser veldig tørt og slitt ut i tuppene, og det ser mye lysere ut en før. Hva søren?

Er det fordi jeg ikke lot balsamen sitte i?

Har brukt hårkur en gang før, ellers har jeg aldri noen produkter i håret, unntatt sjampo. Håret mitt så fint ut før, kanskje hårkur bare var dumt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvilken hårkur var det, og er håret ditt behandlet? Vet for mye proteiner kan gi håret en stråaktig følelse.

Skrevet

Mulig du har brukt feil kur til ditt hår. Hvis man ikke har så ille hår fra før, skal man ikke bruke de mest ekstreme produktene med masse proteiner for å bygge opp håret. Da blir det bare sprøtt.

Hvilken type kur er det du har brukt?

• Liker 1
Skrevet

Var hårkuren du brukte riktig til din hårtype? Hvilken kur brukte du?

Jeg bruker ikke balsam de dagene jeg kurer forresten, men det er nok ikke det som er årsaken til problemet ditt.

Skrevet

Spørs om du brukte en hårkur for feil type hår? Hva slags hårkur var det, og hva slags hår har du?

Skrevet

Som mange her allerede har påpekt har du nok brukt feil type hårkur til din hårtype, ja.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar, dere!

Jeg brukte en fra Syoss, kjøpt i dagligvare. Forventet at den kanskje ikke hadde særlig virkning.. Altså, at håret ikke ble strålende fint av det. Men at det skulle fucke opp håret trodde jeg ikke.

Er det noe jeg kan gjøre for å få håret til å se bra ut igjen..?

AnonymBruker
Skrevet

Brukte du repair eller noe? En ren fuktighetskur burde ordne håret igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Da har du lært at neste gang bør du kjøpe et frisørprodukt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Brukte du repair eller noe? En ren fuktighetskur burde ordne håret igjen.

Tror det var en ren fuktighetskur. Ikke repair nei. Det er mulig håret var for vått når jeg brukte kuren og. Uansett... Nå er jeg skeptisk til å bruke flere produkter i håret, redd for å gjøre vondt verre. Skal snart til frisøren, håper hun kan trylle det fint igjen :)

Skrevet

Herregud, du kjøper ikke hårkur på Kiwi :ler: kjøp skikkelige produkter neste gang, kjøp online, det er billigere!!

AnonymBruker
Skrevet

Hårkur fra Gliss funker utmerket på mitt hår.

Men if its not broken, dont fix it. Alle trenger ikke fuktighetskur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...