AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Da jeg begynte å få venner på Facebook, så jeg at jeg kunne legge dem i lister, så jeg sorterte dem etter familie, venner, jobb etc - men i ettertid lurer jeg på hva som er vitsen med dette?? Jeg kunne feks tenke meg til at man kunne skrive en status som bare familie kunne se, men finner ikke ut av det. Hvorfor kan man legge venner i liste/gruppe?
Sugerøret Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 brukekonto- rediger venner Da får du opp: Venner Opprett en venneliste trykk på opprett venneliste så får du flere valg...
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Ja, jeg lagde noen vennelister, men skjønner ikke hva jeg skal med dem??
Gjest Raindrops Skrevet 1. mai 2011 #4 Skrevet 1. mai 2011 Når du publiserer noe så kan du trykke på hengelåsen som er under det feltet der du skriver statuser o.l. Velg "tilpass", da kommer det opp et nytt lite vindu, der du kan søke opp venner eller grupper, og velge hvem som kan se det du publiserer.
spinnwild Skrevet 1. mai 2011 #5 Skrevet 1. mai 2011 Hvis du vil skrive meldinger til en hel venneliste, så kan du bare skrive inn gruppenavnet, istedet for å liste opp alle navnene. Også kan du velge hvilke vennegrupper som kan se at du er pålogget på chatten. Ellers har jeg ikke brukt gruppene til mer... Vet heller ikke hva mere som kan gjøres...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå