Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Katee
Skrevet

Jeg har fått en sånn fin blank nese, panne og hake. T-sonen min har alltid vært fet og oljete, men nå syns jeg det bare har blitt verre :sukk:

Hva bruker dere for å hindre å bli blank?? :sjenert: Jeg tenker hudkrem, sminke (pudder, primer osv), andre hudpleieprodukter...

Jeg har et transparent pudder fra Mac, som jeg bruker sammen med mitt vanlige pudder, men det holder ikke ut hele arbeidsdagen - så jeg bruker Blot film fra Mac itillegg. Kunne tenkt meg å prøve noe nytt og revolusjonerende (:pls: si at noe sånt finnes da!)

Jeg har blandingshud med fet t-sone og normal til tørr hud i resten av ansiktet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et tips som jeg fikk av å lese en tråd her, var å bruke jojoba olje på huden. Dette tipset, av flere hærlige kg`ere (skryt,skryt :fnise:) på dette forumet, ble huden, altså t-sonen min superfin og matt. Og siden har jeg brukt jojoba olje både dag og natt. Så anbefaler deg å prøve det hvis t-sonen din er veldig oljete og blank. Bruk også mineralpudder som matter ned.

Jeg har hvertfall funnet min "krem" som hjelper på huden min, mer enn noe annet, og kommer aldri til å prøve noe annet igjen som kan gjøre huden kvisete og full av sorte prikker ;)

Gjest Katee
Skrevet

Å, takk! Skal prøves ut :hoppe:

Har du noe mineralpudder som du vil anbefale? :)

Skrevet

Eneste mineralpudderene jeg har prøvd er Elisabeth Arden sin og Bare Minerals Matte. Er fornøyd med de begge to, og de matter ned huden ganske bra :) Og enda bedre ble det etter jeg begynte å bruke jojobaolje.

Gjest Katee
Skrevet

Takk for tips, begge to :) Dette skal prøves ut :hoppe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...