Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et hår problem:(

Jeg har lange mørke hår uttover rumpa :( og mye hår rundt navlen og lange hår rundt brystvorten:( (lysebrune/lyse)

Hvordan kan jeg fjerne disse på best mulig måte?

Tenker da spesielt på de lange lyse hårene rundt brystvorta? Redd for at de skal bli tykkere og at det skal bli mere hår når jeg fjerne dem? Men kan absolutt ikke gå sånn som det er nå:(

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et hår problem:(

Jeg har lange mørke hår uttover rumpa :( og mye hår rundt navlen og lange hår rundt brystvorten:( (lysebrune/lyse)

Hvordan kan jeg fjerne disse på best mulig måte?

Tenker da spesielt på de lange lyse hårene rundt brystvorta? Redd for at de skal bli tykkere og at det skal bli mere hår når jeg fjerne dem? Men kan absolutt ikke gå sånn som det er nå:(

Noen tips?

Nappe de ut med pinsett?

Skrevet

Evt kan du kjøpe sånne små wax-strips fra veet, de er beregnet på ansikt, under armene og bikinilinjen men fungerer egentlig overalt :) Det er ikke så vondt når hårene er lyse.

AnonymBruker
Skrevet

Evt kan du kjøpe sånne små wax-strips fra veet, de er beregnet på ansikt, under armene og bikinilinjen men fungerer egentlig overalt :) Det er ikke så vondt når hårene er lyse.

Takk for svar:)

Men vil det ikke dukke opp flere hår etter hvert da?? Og vil de ikke bli mørkere???

Blir litt for slitsomt og nappe for hånd, da det er for mye hår til dette:( Men hadde ikke hårproblemet blitt verre med denne metoden også? altså mere hår og mørkere?

Skrevet

Det er bare en myte at det blir mer og mørkere hår av å nappe/vokse. Jeg har selv dette problemet, og fjerner dem med pinsett. Funker helt fint det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...