AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Del Skrevet 1. mai 2011 Kledde meg opp kjempepent i går kveld da vi var ute med jentene, og ikke en eneste person ofret meg så mye som et blikk hele kvelden - utenom de guttene som dro fra dame til dame og ga 'alle' komplimenter. You know the type. Jeg har kjæreste så jeg er ikke ute etter noen ting, men alle jenter ønsker jo å bli sett og lagt merke til. De andre pene venninnene mine fikk masse oppmerksomhet though (ikke for å høres fjortis ut, og de har også kjærester så er ikke snakk om noe annet enn å få smil og lange blikk osv) men jeg ser vel enten for gammel eller lite attraktiv ut til å kunne få det samme, although vi bare er i midten av 20-årene. Hrmpf. Sånn, det var mitt sutreinnlegg for i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunchild Skrevet 1. mai 2011 #2 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg er (nesten) 30 og har ALDRI fått et eneste langt blikk på byen, for ikke å snakke om sjekkeforsøk. Er normalvektig, helt gjennomsnittlig utseende, kler meg pent, så aner ikke hvorfor absolutt ingen er interessert i å ta kontakt med meg. Ja, det er litt sårende.Enig i at det hadde vært fint å vite hvorfor. Har samboer nå, men det var 100% på mitt initiativ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. mai 2011 #3 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg har kjæreste så jeg er ikke ute etter noen ting, men alle jenter ønsker jo å bli sett og lagt merke til. Hrmpf. Sånn, det var mitt sutreinnlegg for i dag. Du har virkelig truffet med navnet på tråden i hvertfall. Kan du forklare meg hvorfor det ikke er nok med oppmerksomhet ifra kjæresten? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #4 Del Skrevet 1. mai 2011 Steinar: Det er en måte å få et lite egoboost på. Når man har pyntet seg og man ser at andre (gutter eller jenter,samme det) legger merke til at du ser bra ut så føler man seg slik; Om man derimot ikke får noe som et blikk engang,for all den efforten man la i både sminke,makeup og klærne, så føler man seg slik; 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. mai 2011 #5 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Steinar: Det er en måte å få et lite egoboost på. Når man har pyntet seg og man ser at andre (gutter eller jenter,samme det) legger merke til at du ser bra ut så føler man seg slik; Om man derimot ikke får noe som et blikk engang,for all den efforten man la i både sminke,makeup og klærne, så føler man seg slik; hehe Ja, kvinnfolk er noen rare dyr Men når du er opptatt, så burde du være mer enn godt fornøyd med de guttene som dro fra dame til dame og ga 'alle' komplimenter Endret 1. mai 2011 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #6 Del Skrevet 1. mai 2011 hehe Ja, kvinnfolk er noen rare dyr Men når du er opptatt, så da burde du være mer enn godt fornøyd med de guttene som dro fra dame til dame og ga 'alle' komplimenter Nei for komplimenter mister sin verdi når de blir brukt på alle andre jenter før en selv Iallefall så åpenlyst. Kan være at jeg utstråler slags negativ energi, siden jeg aldri fikk oppmerksomhet da jeg var singel heller. Ser kanskje litt for 'tantete' eller 'snerpete' eller 'ordentlig' ut. Eller, den kommentaren jeg fikk en gang fra kompisen til en som var på vei mot meg, "Nei æsj ikke hu der". meg: Eller, "Er ikke du litt for gammel til å være her...?" meg: Ikke rart jeg går ut på byen en gang i året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #7 Del Skrevet 1. mai 2011 ...og dessuten er ikke dette bare et 'kvinnefenomen', gutter liker å få oppmerksomhet også. Selv om de er i et forhold så får de også et lite egoboost om en pen dame ser ekstra på de og/eller når de får et kompliment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #8 Del Skrevet 1. mai 2011 Nei for komplimenter mister sin verdi når de blir brukt på alle andre jenter før en selv Iallefall så åpenlyst. Kan være at jeg utstråler slags negativ energi, siden jeg aldri fikk oppmerksomhet da jeg var singel heller. Ser kanskje litt for 'tantete' eller 'snerpete' eller 'ordentlig' ut. Eller, den kommentaren jeg fikk en gang fra kompisen til en som var på vei mot meg, "Nei æsj ikke hu der". meg: Eller, "Er ikke du litt for gammel til å være her...?" meg: Ikke rart jeg går ut på byen en gang i året. Uff, de kommentarene kunne de vel spart seg. Men klart ser det ut som du står med en overlegen mine og venter på at noen skal gi deg komplimenter så styrer menn unna. Vi synes egentlig ikke vi har noen forpliktelse til å gi komplimenter til kvinner bare for at de skal få boosta egoet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #9 Del Skrevet 1. mai 2011 Uff, de kommentarene kunne de vel spart seg. Men klart ser det ut som du står med en overlegen mine og venter på at noen skal gi deg komplimenter så styrer menn unna. Vi synes egentlig ikke vi har noen forpliktelse til å gi komplimenter til kvinner bare for at de skal få boosta egoet sitt. Neh, jeg gjør ikke det. Er ganske blid og smiler endel egentlig. Og jeg står aldri og 'venter' på komplimenter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. mai 2011 #10 Del Skrevet 1. mai 2011 Nei for komplimenter mister sin verdi når de blir brukt på alle andre jenter før en selv Iallefall så åpenlyst. Kan være at jeg utstråler slags negativ energi, siden jeg aldri fikk oppmerksomhet da jeg var singel heller. Ser kanskje litt for 'tantete' eller 'snerpete' eller 'ordentlig' ut. Eller, den kommentaren jeg fikk en gang fra kompisen til en som var på vei mot meg, "Nei æsj ikke hu der". meg: Eller, "Er ikke du litt for gammel til å være her...?" meg: Ikke rart jeg går ut på byen en gang i året. Joda, det er ikke alle "komplimenter" som har like stor verdi, for å si det pent Nå har jo ikke jeg sett deg, men utifra hva du skriver her så kan jeg tenke meg at du ikke føler deg helt "hjemme" når du er ute på byen. Når man ikke føler seg komfortabel så blir egen utstråling påvirket av dette. Mens venninnene dine sannsynligvis føler seg som fisken i vannet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #11 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg er (nesten) 30 og har ALDRI fått et eneste langt blikk på byen, for ikke å snakke om sjekkeforsøk. Er normalvektig, helt gjennomsnittlig utseende, kler meg pent, så aner ikke hvorfor absolutt ingen er interessert i å ta kontakt med meg. Ja, det er litt sårende.Enig i at det hadde vært fint å vite hvorfor. Har samboer nå, men det var 100% på mitt initiativ... Høres helt merkelig ut , å være 30 år og aldri fått ett eneste langt blikk etter deg på byen . Da lever du i en helt annen verden enn meg tydeligvis . Du er gjennomsnittlig sier du , men kanskje har du en kjedelig anonym klesstil ? Bruker du sterke farger noengang ? Kler du deg litt sexy og feminint eller bare veldig pent og tekkelig ? Kanskje mangler du litt sexappeal , litt utstråling . Kanskje har du et kroppsspråk som oser lite selvtillitt ? Vet ikke , men noe må det være ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #12 Del Skrevet 1. mai 2011 Høres helt merkelig ut , å være 30 år og aldri fått ett eneste langt blikk etter deg på byen . Da lever du i en helt annen verden enn meg tydeligvis . Du er gjennomsnittlig sier du , men kanskje har du en kjedelig anonym klesstil ? Bruker du sterke farger noengang ? Kler du deg litt sexy og feminint eller bare veldig pent og tekkelig ? Kanskje mangler du litt sexappeal , litt utstråling . Kanskje har du et kroppsspråk som oser lite selvtillitt ? Vet ikke , men noe må det være ... PS - mener bare at det trenger ikke å være noe galt med utseendet ditt . Men kanskje heller stilen din er kjedelig og anonym ? Men kan man " fake " at man er sexy , hvis man ikke er det og ikke føler seg sexy innerst inne ? Jeg tror ikke det . Det vil se falskt ut , om du prøver på å være noe du ikke er , eller noe som ikke er naturlig for deg å være . Og du må ha en porsjon med selvtillitt og selvsikkert kroppsspråk for å ha sexappeal eller ha en attraktiv sexy utstråling . Jeg har mye sexy utstråling har jeg fått høre fra andre , men jeg er også veldig glad i sex . Så det vises kanskje på utstrålingen min helt naturlig i både klesstil og kroppsspråk mm ? Noe andre legger merke til . Kanskje derfor jeg får så MYE oppmerksomhet . Jeg skiller meg kanskje litt ut fra mengden . Det skal litt til , for å gjøre det i et lokale med masse andre kvinner .Finnes jo mange flotte kvinner ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twang Skrevet 1. mai 2011 #13 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei TS, det er et interessant tema du får opp nå. For gutter, iallefall meg så er det hinder når damen er veldig pen, for da tenker man jo sånn at, hun der har jeg aldri sjangs på, så hvorfor prøve seg? Og hvis man skulle for eksempel prøve seg på en jente som er veldig vakker, som er overhode over ditt liga så kan det fryktelige skje, enten så er dama så klar over det at hun ikke bryr seg om hva du sier, overseer deg rett og slett, eller er frekk og sier ting som, "du har ikke sjangs på meg, stikk". Virker kanskje brutalt å si, men etter noen drinker så er de fleste jenter ganske spydige. Dersom den jenten ikke sier det, så er det iallefall 4-5 jenter som hun er med og sjangsen for at de kan være spydige er større jo fler de er. Du er sikkert en veldig pen jente, og når jeg ser pene jenter så vil jeg snakke med dem, men jeg ser også på hvordan de oppfører seg før jeg tørr å gjøre det. F.eks. Dersom en jente ser snerpete ut, eller er litt for hyper så tørr jeg ikke, for da kan den dama til å være spydig, ja, fordomsdømming her, men det er også analyse av personen fra avstand. Dersom dama smiler mye og har det hyggelig så tørr jeg det, for da kan det virke som hun er en koselig jente, og tar komplementet, uansett hva utfallet blir om man snakker sammen mer, blir venner eller kanskje hooker opp. Men neste gang du er i byen, smil til gutter og gi dem en blunk etter øyekontakt, da får du nok mange komplimenter fordi det setter deg åpen til det. Dersom du bare sitter i hjørnet og unngår øye kontakt så tørr gutta rett og slett ikke snakke med deg, fordi du gjør deg ikke åpen til det, og de vil finne det vanskelig å åpne en samtale med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #14 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei TS, det er et interessant tema du får opp nå. For gutter, iallefall meg så er det hinder når damen er veldig pen, for da tenker man jo sånn at, hun der har jeg aldri sjangs på, så hvorfor prøve seg? Og hvis man skulle for eksempel prøve seg på en jente som er veldig vakker, som er overhode over ditt liga så kan det fryktelige skje, enten så er dama så klar over det at hun ikke bryr seg om hva du sier, overseer deg rett og slett, eller er frekk og sier ting som, "du har ikke sjangs på meg, stikk". Virker kanskje brutalt å si, men etter noen drinker så er de fleste jenter ganske spydige. Dersom den jenten ikke sier det, så er det iallefall 4-5 jenter som hun er med og sjangsen for at de kan være spydige er større jo fler de er. Du er sikkert en veldig pen jente, og når jeg ser pene jenter så vil jeg snakke med dem, men jeg ser også på hvordan de oppfører seg før jeg tørr å gjøre det. F.eks. Dersom en jente ser snerpete ut, eller er litt for hyper så tørr jeg ikke, for da kan den dama til å være spydig, ja, fordomsdømming her, men det er også analyse av personen fra avstand. Dersom dama smiler mye og har det hyggelig så tørr jeg det, for da kan det virke som hun er en koselig jente, og tar komplementet, uansett hva utfallet blir om man snakker sammen mer, blir venner eller kanskje hooker opp. Men neste gang du er i byen, smil til gutter og gi dem en blunk etter øyekontakt, da får du nok mange komplimenter fordi det setter deg åpen til det. Dersom du bare sitter i hjørnet og unngår øye kontakt så tørr gutta rett og slett ikke snakke med deg, fordi du gjør deg ikke åpen til det, og de vil finne det vanskelig å åpne en samtale med deg. Jeg sitter aldri i et hjørne og ser ut som om jeg kjeder meg eller har det kjipt. Jeg drar ut for å ha det gøy og danse med venner. Å flørte med blikket og deie meg til gidder jeg uansett ikke (jeg har en kæreste) fordi hvis gutten kommer bort vil han jo tro jeg er singel siden jeg legger opp til flørting. Ser mange jenter får oppmerksomhet uten å gjøre noen effort, just because they're so pretty. Jeg går ikke ut for å få komplimenter, men når man pynter seg pent og føler seg fresh og ingen legger merke til det så er det lov å sutre litt altså. Anonymt. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 1. mai 2011 #15 Del Skrevet 1. mai 2011 Som kvinner har vi instinkt til å tiltrekke oss mest mulig menn. Vi har et behov for å føle oss tiltrekkende. Jeg hadde det faktisk veldig likt som deg i går TS. Hadde kledd meg opp fint og diverse som jeg vanligvis gjør når jeg skal ut, bare at i går var det ingen som prøvde seg eller ofret et blikk. Det var skikkelig kjipt faktisk. Ikke at jeg er interessert i noen, men er jo alltid hyggelig med litt oppmerksomhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #16 Del Skrevet 1. mai 2011 Tror menn sanser at du ikke er intressert. Jeg får mye oppmerksomhet, men det er ikke mangen gutter så tar kontakt med meg på byen singel eller ikke. Tror de ser med både blikk og kroppspråket mitt at det ikke er noe å hente. Dersom noen snakker til meg i baren eller andre steder så svarer jeg høflig, smiler og er glad men enkel og dirkete og går fort tilbake til vennene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #17 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg sitter aldri i et hjørne og ser ut som om jeg kjeder meg eller har det kjipt. Jeg drar ut for å ha det gøy og danse med venner. Å flørte med blikket og deie meg til gidder jeg uansett ikke (jeg har en kæreste) fordi hvis gutten kommer bort vil han jo tro jeg er singel siden jeg legger opp til flørting. Ser mange jenter får oppmerksomhet uten å gjøre noen effort, just because they're so pretty. Jeg går ikke ut for å få komplimenter, men når man pynter seg pent og føler seg fresh og ingen legger merke til det så er det lov å sutre litt altså. Anonymt. :gjeiper: Å flørte med blikket og gjøre deg deilig gidder du ikke ( du har jo kjæreste ) sier du . Da utstråler du vell sikkert at du er opptatt og ikke interesert i oppmerksomhet . En som vil ha , viser det tydelig med kroppsspråket sitt . Det forteller mer enn ord mange ganger . Da jeg ble ny singel var jeg extra oppmerksomhetssyk . Dollet meg til , flørtet og gjorde meg skikkelig til for div . kjekke menn . Nesten så jeg er flau over meg selv nå når jeg tenker tilbake på det . Jeg så sikkert litt Miss desperat ut etter oppmerksomhet og menn . Men karene ble sjarmert . Fryktelig sjarmert også . Mer enn jeg hadde forestilt meg også , at de ville bli . Så tydeligvis var det veldig veldig effektivt ja : ) Tror jeg satte i gang div . sexuelle fantasier i dem ...så deilig som jeg gjorde meg for dem . Fryktelig flørtende . Helt vill med andre ord ....he he Og litt FULL....he he Jeg vet ikke hva som fikk meg til å oppføre meg slik . Det bare skjedde og mannen var så kjekk ...utrolig kjekk : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiemor Skrevet 1. mai 2011 #18 Del Skrevet 1. mai 2011 Du har virkelig truffet med navnet på tråden i hvertfall. Kan du forklare meg hvorfor det ikke er nok med oppmerksomhet ifra kjæresten? Kunne ikke blitt mer enig;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 1. mai 2011 #19 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Som kvinner har vi instinkt til å tiltrekke oss mest mulig menn. Vi har et behov for å føle oss tiltrekkende. Jeg hadde det faktisk veldig likt som deg i går TS. Hadde kledd meg opp fint og diverse som jeg vanligvis gjør når jeg skal ut, bare at i går var det ingen som prøvde seg eller ofret et blikk. Det var skikkelig kjipt faktisk. Ikke at jeg er interessert i noen, men er jo alltid hyggelig med litt oppmerksomhet. Skal jeg fortelle deg noe som muligens er en godt bevart hemmelighet: Sånn har menn det også. Merkelig nok. Menn har også behov for å føle seg tiltrekkende og attraktive hos det annet kjønn. Og ute på byen er det kvinnens marked, det er ikke bare en opplest og vedtatt sannhet, det er faktisk forsket på det: http://www.kk.no/820327/den-stygge-sanneten-om-tilfeldig-sex La meg sitere: Kvinner må ha en kjekkas For kvinnene i undersøkelsen var det langt mer viktig at mannen var tiltrekkende. De var langt mer troende til å takke ja til tilbudet om å bli med hjem hvis mannen var eksepsjonelt attraktiv, enn om han var ganske eller lite attraktiv. Slik får du ham dit du vil Forskerne konkluderer med at det ikke er så nøye for menn hvordan kvinnen ser ut, så lenge muligheten for sex er til stede. Hvis kvinner skal ha tilfeldig sex må mannen jammen være kjekk. Jeg skjønner selvsagt at det er kjipt å ikke få den responsen du gjerne vil ha, særlig hvis du er ute med venninner som er mer populære enn deg og du merker forskjellen, men selv om det kanskje ikke er noen trøst bør du i det minste tenke på at det finnes utallige menn som har det mye verre. Og selv de av oss som ikke har så verst draget kan ikke sitte med hendene i fanget og vente på at damer skal ta initiativ. Man må pent sende noen blikk og innlede samtaler selv. I hvert fall ville man fått det mye kjedeligere på byen om man skulle nøye seg med den kontakten jentene tok initiativ til. Så som jente er og blir du priviligert. Hadde du vært litt mer frempå vet du jo selv at du ville kunne fått deg en flørt og et eventyr med en ganske så attraktiv mann. Hvis du ikke er direkte uattraktiv. Endret 1. mai 2011 av Cuckold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå