AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Hvor raskt jobber kroppen egentlig? La oss si at jeg ligger på en jevn vekt og spiser sunt og greit. Så tar jeg meg en skikkelig "frikveld" fra sunnheten, der jeg spiser masse god mat, kaker, drikker alkohol osv (f.eks. bryllup). La oss så si at dette fører til at jeg legger på meg to kg (bare et tall, ikke heng dere opp i det). Når vil de to kg vise seg på vekta? Dagen etter? Ei uke etter? Dette handler ikke om at jeg er redd for å kose meg i et bryllup altså. Akkurat det var bare et eksempel. Jeg bare lurer på hvor fort sånt legger seg på kroppen, og når kroppen er ferdig med å omdanne slikt til fett osv.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Ganske nøyaktig 5 timer og 7 minutter. Neida.. Det kommer selvsagt ann på individet. Mennesker har forskjellig størrelse, muskelmasse, fettprosent, aktivitetsnivå, kosthold, gener osv osv osv at det er umulig å oppgi noen fasit på slikt. Når det er sagt tror jeg det skal godt gjøres å legge på seg 2 kg fett pga én kveld. Det aller, aller meste av det man eventuelt måtte legge på seg (dersom man i det hele tatt gjør det, noe som slettes ikke er sikkert) er vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå