baremeg Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Hei! Jeg ønsker å søke jobb som medhjelper i meglerbransjen. Jeg har tatt de kurser jeg trenger og nå vil jeg sende åpne søknader. Det jeg lurer på er: bør jeg møte opp personlig med søknaden? Bør ejg isåfall lage avtale med daglig leder først? eller holder det å sende det i posten med alle nødvendige papirer? Håper på svar!!
Despicable Me Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Møt opp, og lever søknaden personlig. Personlig oppmøte er alltid et pluss, spesielt med tanke på åpne søknader som ofte havner i en stor bunke. Lykke til
baremeg Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2011 Møt opp, og lever søknaden personlig. Personlig oppmøte er alltid et pluss, spesielt med tanke på åpne søknader som ofte havner i en stor bunke. Lykke til Tusen takk for svar!!
Sissan9 Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Kjenner du noen i bransjen, ville jeg startet der. Hvis du møter opp, bør du sørge for at det er noen relevante å snakke med der, mange meglerkontorer har ikke ansettelsene lokalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå