AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Hei, min mann gjennom 12 år kom med et ønske i går kveld. Han vil jeg skal fjerne håret nedentil bare for å "kjenne hvordan det er". Har aldri fjernet håret nedentil og har ganske kraftig hårvekst. Hva synes dere? Er det vanlig å fjerne håret i dag? Bør jeg forsøke for å glede han? Vi har 3 barn og jeg er ikke ut som før der nede. Hilsen usikker
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Det er vanligere å fjerne håret enn å ikke gjøre det, for å si det sånn. Men hos generasjonen over meg er det nok ikke så vanlig å fjerne det. Hvis det ikke føles komfortabelt for deg, synes jeg ikke du skal gjøre det. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Hei, min mann gjennom 12 år kom med et ønske i går kveld. Han vil jeg skal fjerne håret nedentil bare for å "kjenne hvordan det er". Har aldri fjernet håret nedentil og har ganske kraftig hårvekst. Hva synes dere? Er det vanlig å fjerne håret i dag? Bør jeg forsøke for å glede han? Vi har 3 barn og jeg er ikke ut som før der nede. Hilsen usikker Jeg er 38 og har alltid fjernet det ja...synes det er ekkelt med hår der nede. I verste fall kanskje en anelse litt, men helst minst mulig eller ingenting. Hva mener du med at du "ikke er som før" der nede - betyr det at 3 barnefødsler endrer utseendet på underlivet? (Har selv ikke barn)
Brunhilde Skrevet 1. mai 2011 #4 Skrevet 1. mai 2011 Kan du ikke prøve en gang? Liker du det så kan du fortsette, i motsatt fall kan du la det gro ut igjen. Jeg er eldre enn deg og barberer området rundt kjønnsleppene, men beholder stusset hår foran. Jeg liker den glatte følelsen av å være (delvis) hårløs. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #5 Skrevet 1. mai 2011 Jeg er eldre en deg og har alltid vær velfrisert eller glattbarbert. Ser ikke hvorfor alder skal ha noe å si på dette. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #6 Skrevet 1. mai 2011 Trådstarter her.. jeg har jo litt lyst til å prøve men vet ikke helt hvordan. Har lest på forumet her at hvis det er fullt utvokst (som mitt) så bør man først klippe det ned, peele huden godt og så gå over med høvel + skum i dusjen eller badekaret så huden holder seg myk. Er det rikitg? Huff, dette blir vel stor jobb men kanskje litt mer ok å vise seg for mannen min i bikinitruse når jeg soler meg. Han rynker litt på nesa si når det stikker hår utenfor bikinitrusen
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #7 Skrevet 1. mai 2011 La mannen din gjøre det! Jeg synes det er enormt opphissende å bli barbert.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2011 #8 Skrevet 1. mai 2011 La mannen din gjøre det! Jeg synes det er enormt opphissende å bli barbert. Dette er gøy, kan anbefales. Regner med han har barbert før. Om du ikke har ladyshave, bruk hans høvel med nytt blad. Det beste er om du klipper hårer kort med saks eller skjeggetrimmer først. langt hår legger seg i høve. Bruke barberskum og skyll vekk med rikelig vann. Smør med fuktighetskrem. Lykke til.
Skade Skrevet 1. mai 2011 #9 Skrevet 1. mai 2011 Som nevnt over her: la ham gjøre det! Det er deilig å ligge der å bli barbert, også mye enklere enn å gjøre det selv!
Gjest Jimmi Skrevet 1. mai 2011 #10 Skrevet 1. mai 2011 Jeg er like gammel som deg og må si jeg blir lettere overrasket etter tur i svømmehallen hvor mødre,på min alder (og ja jeg har barn jeg og) kommer spradende med full busk! yack!!?!? Hva ER det for noe? Man kan da iallefall stusse litt selvom man er mamma?! Prøv du-men vær forberedt på at det kan bli litt sårt/kvisete i starten(nuppete heter det kanskje) Mn dette gir seg dersom du fortsetter å shave
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #11 Skrevet 1. mai 2011 Trådstarter her, nå er det gjort. Satte meg på huk på badegulvet med en avis under meg og klippet alt ned med mannens skjeggtrimmer. Gikk i dusjen og peelet huden og gikk over med skum og ladyshaver med nytt blad. Utrolig merkelig glatt følelse etterpå, jeg kjenner meg helt kald nedentil. Følte meg ganske rar da jeg krøllet sammen avispapiret og heiv det i peisen og tente på. Det luktet svidd hår. Det var mye også, jeg vil tippe en god håndfull. Skal overraske mannen i kveld, han var travelt opptatt med å høytrykksvaske terassen mens jeg holdt på med mitt.
Gjest HunterLady Skrevet 2. mai 2011 #13 Skrevet 2. mai 2011 Lurer også på hvordan det gikk! Håper du fikk vekk litt skog!! Men dere som lar mannen barbere dere nedentil.. HVORDAN TØR DERE?? Jeg er altfor stor kontrollfrik tror jeg. Ingen får nærme seg meg med barberblader!
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #14 Skrevet 2. mai 2011 Men dere som lar mannen barbere dere nedentil.. HVORDAN TØR DERE?? Jeg er altfor stor kontrollfrik tror jeg. Ingen får nærme seg meg med barberblader! Går så fint så. Faktisk bedre enn om jeg gjør det selv for da har det hendt at jeg har skåret meg. Bonusen er at han blir så tent mens han holder på at vi begge vet hva som skjer videre.
edderkoppdame Skrevet 2. mai 2011 #15 Skrevet 2. mai 2011 Hadde ikke likt at kjæresten barberte meg. Kombinasjonen barberskumklatter fullt av hår og badefingre tenner ikke meg.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #16 Skrevet 2. mai 2011 Jeg er like gammel som deg og må si jeg blir lettere overrasket etter tur i svømmehallen hvor mødre,på min alder (og ja jeg har barn jeg og) kommer spradende med full busk! yack!!?!? Hva ER det for noe? Hva ER det for noe? Eh...naturlig behåring? Du skjønner vel at dette er utelukkende en kulturell greie? "Overrasket"? "Yack"? 1
Gjest Steganoz69 Skrevet 6. mai 2011 #17 Skrevet 6. mai 2011 Jeg skal be dama mi barbere seg også. Hun har kort hårvekst, men tenkte å forandre det. Er så vanvittig opphissende å se sprikken. Hennes indre blyglepper stikker litt utenfor, men det er hva jeg liker. Så best er godt nok. Dere jenter med indre lepper som henger utenfor (I enkelte tilfeller grunnet fødsler), hør her: Noen jenter er forlegne for det, men det er bare opphissende for de fleste av oss menn å se en riktig damemus. Jam-jam.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå