hddgblr Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Hvordan var den? Jeg skal i dag Hei! JA jeg var der! Det var kjempebra, et minne for livet. Jeg har en konsertblogg hvor jeg skrevet om min opplevelse av kvelden hvis du vil lese mer : http://www.espressivo.me/2011/05/01/wall-live-visuell-nytelse-men-musikalsk-middelmadighet/ GLED DEG!!
venus_ Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Litt sent svar siden du allerede har vært der nå. Jeg var der i går og det var virkelig helt fantastisk!!
Capricorn Skrevet 2. mai 2011 #4 Skrevet 2. mai 2011 Jeg var der i går. Fantastisk på tross av litt tekniske problemer. Roger ga meg gåsehud som forventet
bæærgen Skrevet 3. mai 2011 #5 Skrevet 3. mai 2011 Jeg var på den 1. mai Utrolig bra konsert, selv om jeg heller velger å kalle det "show" fremfor konsert. Jeg fulgte vel mer med på "Veggen" fremfor hva som faktisk ble spilt av musikk.
Rotehøna_21 Skrevet 3. mai 2011 #6 Skrevet 3. mai 2011 Jeg var der også 1 Mai og jeg elsket det. Satt langt fra, ga ca 1500 for bilettene. Men det var pokkern meg hvert hver krone. Syns musikken, veggen, showet ja. ALT var bra.... Men jeg ikke så kravstor, men samboern var enig med meg. Var rett og slett stort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå