sajk Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Aner ikke helt hvor jeg skulle poste denne, men jeg prøver her : ) Skal grille i dag, og har en engangsgrill fra i fjord. Tenkte ikke noe særlig på det, før en vennninne lurte på om den forsatt virket siden den var så gammel. kan man ha en engangsgrill (uten at man tenner den) et år også virker den fint når man tenner den? Takk for svar : )
Gjest Blondie65 Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Jeg er egentlig veldig nysgjerrig på hvorfor den ikke skulle virket? Jeg har brukt engangsgriller som har vært gamle før. Så svaret er at dette ikke er et problem.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Ja, det kan man så absolutt! Jeg har selv brukt engangsgriller som har ligget i boden i flere år, med stort hell.
sajk Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2011 så bra :D da blir det grilling. Er selvsakt bare og prøve men surt og ha gått lang for og finne ut at grillen ikke virker når man er sulten og bare har med grillmat xD
Gjest Consensio Skrevet 1. mai 2011 #5 Skrevet 1. mai 2011 Eneste grunnen til at jeg kan tenke meg at en slik grill ikke vil fungere greit, er vel om den har blitt oppbevart på et sted som er litt fuktig slik at kullet er fuktig. Ellers kan jeg ikke se noen grunn til at den ikke skulle fungere. Husk å ta den med deg når du er ferdig da Ingenting er verre enn å være ute å nærmest tråkke i brukte engangsgriller ... 1
Meaty Skrevet 1. mai 2011 #6 Skrevet 1. mai 2011 Jeg er egentlig veldig nysgjerrig på hvorfor den ikke skulle virket? Fordi den har ligget i fjorden, vel. Neida, det er ingen holdbarhetsdato på engangsgriller. 2
Mann 42 Skrevet 1. mai 2011 #7 Skrevet 1. mai 2011 Engangsgriller og marshmallows er to typer foodstuff som har ekstrem holdbarhet. Begge deler kan med fordel kjøpes inn i store kvanta når det er salg, og lagres for fremtiden.
sajk Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #8 Skrevet 1. mai 2011 Fordi den har ligget i fjorden, vel. Neida, det er ingen holdbarhetsdato på engangsgriller. Syns ikke sånne kommentarer er morsomme, men det er vel kanskje fordi jeg har dysleksi... OG det gidder jeg ikke skrive under hvert innlegg. : )
Mann 42 Skrevet 1. mai 2011 #9 Skrevet 1. mai 2011 Syns ikke sånne kommentarer er morsomme, men det er vel kanskje fordi jeg har dysleksi... OG det gidder jeg ikke skrive under hvert innlegg. : ) Ikke vær lei deg. Til å være dyslektiker, skriver du påfallende feilfritt, bare en bitteliten d er overtallig, og ingen bokstaver har byttet plass et eneste sted i to innlegg. Jeg vil si du er på bedringens vei. Tillykke. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #10 Skrevet 1. mai 2011 3 år gammel grill deriomot er ikke å anbefale Den fikk vi ikke fyr på uansett hva vi prøvde.
Mann 42 Skrevet 1. mai 2011 #11 Skrevet 1. mai 2011 3 år gammel grill deriomot er ikke å anbefale Den fikk vi ikke fyr på uansett hva vi prøvde. Kanskje karbonet var blitt forstenet??
Meaty Skrevet 1. mai 2011 #12 Skrevet 1. mai 2011 Ikke vær lei deg. Til å være dyslektiker, skriver du påfallende feilfritt, bare en bitteliten d er overtallig, og ingen bokstaver har byttet plass et eneste sted i to innlegg. Jeg vil si du er på bedringens vei. Tillykke. Helt enig, hadde jeg trodd at TS var dyslektiker, hadde jeg ikke kommet med den lille kommentaren min. Det er veldig mange som skriver "i fjord", det var derfor jeg kommenterte. 1
sajk Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #13 Skrevet 1. mai 2011 Helt enig, hadde jeg trodd at TS var dyslektiker, hadde jeg ikke kommet med den lille kommentaren min. Det er veldig mange som skriver "i fjord", det var derfor jeg kommenterte. Da kan jeg forstå det, bruker som regel rettskrivningsprogram før jeg legger ut, men fjord skrives jo fjord selv om jeg mente fjor ; )
slask Skrevet 2. mai 2011 #14 Skrevet 2. mai 2011 kan man ha en engangsgrill (uten at man tenner den) et år også virker den fint når man tenner den? Takk for svar : ) Hvis plasten er helt tett så skulle den kunne oppbevares lenge, men det er ganske dårlig og sprø plast og noen hakk/sår/små hull vil nok gjøre at brennstoffet tørker ut. Det er ikke verre enn å helle på litt tennvæske 2-3 minutter før den skal brukes, men det er jo ikke nødvendigvis praktisk å bære med seg tennvæske hvis man ikke er 'om seg' (liten spruteflaske...).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå