ørnenesen Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 men jeg lurer på om det faktisk går..har hørt om flere vakum behandlinger mot cellulitter.Derfor kom jeg på at jeg har jo en støvsuger liggende her..Jeg kommer nok til å prøve så lenge det ikke er farlig.Men noen som kan komme med tilbake meldinger?flere hjerner tenker bedre enn 1.Kan det være skadelig på noen måte?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Tviler, men det er antageligvis ikke så bra for motoren til støvsugeren. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Støvsuge bort cellulitter? Ja, man skal høre mye før ørene faller av... 10
ørnenesen Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2011 sjekk denne artikkelen http://www.rogalandsavis.no/bydelssider/storhaug/article2338487.ece
Mohini Skrevet 1. mai 2011 #5 Skrevet 1. mai 2011 (endret) Tja, hvorfor ikke? Man bruker da vakuum under lymfedrenasje og det hjelper i allefall på mine cellulitter. Om du skal prøve det, smør området med olje først og ikke ha støvsugeren på full effekt, for da kan du få blåmerker. Edit: Tuller litt med skrivingen så tidlig på døgnet.. Endret 1. mai 2011 av Mohini
ørnenesen Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 1. mai 2011 jeg tenkte jeg skulle ha på meg et eller annet og ikke bruke den rett på huden..for å være på den sikre siden.Men er det slik ved lymfedrenasje at man må ta sirkel bevegelser eller oppover eller har det ikke noe å si?
Mohini Skrevet 1. mai 2011 #7 Skrevet 1. mai 2011 Stryk rett opp mot lymfeknutene som ligger bak kneet, under rumpeballene og i lysken.
ørnenesen Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 1. mai 2011 Ok,tusen takk for svar.Da begynner jeg i dag,så får jeg fortelle hvordan det går om 2 uker.Blir spennende å se.Jeg har begynt å vaske kroppen med kaffegrut.Det er det beste jeg kunne ha gjort.Aldri hatt så myk hud som nå.Anbefales på det sterkeste. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #10 Skrevet 1. mai 2011 Ok,tusen takk for svar.Da begynner jeg i dag,så får jeg fortelle hvordan det går om 2 uker.Blir spennende å se.Jeg har begynt å vaske kroppen med kaffegrut.Det er det beste jeg kunne ha gjort.Aldri hatt så myk hud som nå.Anbefales på det sterkeste. Hvordan vasker man kroppen med kaffegrut?
ørnenesen Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #11 Skrevet 1. mai 2011 Hvordan vasker man kroppen med kaffegrut?
ørnenesen Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #12 Skrevet 1. mai 2011 ikke bruk tørr kaffegrut.Kok opp kaffe eller hvordan du nå forbereder det.Og bruk kaffegruten.bruk det på ansiktet og resten av kroppen.du kommer til å takke meg.Det lukter godt,strammer opp huden og oljen gjør at du blir baby myk om ikke mykere.. 1
tessa3 Skrevet 1. mai 2011 #13 Skrevet 1. mai 2011 Ok,tusen takk for svar.Da begynner jeg i dag,så får jeg fortelle hvordan det går om 2 uker.Blir spennende å se.Jeg har begynt å vaske kroppen med kaffegrut.Det er det beste jeg kunne ha gjort.Aldri hatt så myk hud som nå.Anbefales på det sterkeste. Jeg også bruker kaffegrut! Det er så deilig med den myke babyhuden etterpå Anbefales fra meg også!
Kaffeavtalen Skrevet 1. mai 2011 #14 Skrevet 1. mai 2011 Vaske seg med kaffegrut det må være noe for meg 2
lurine Skrevet 1. mai 2011 #15 Skrevet 1. mai 2011 Og sluket er sikkert glad for all gruten som legger seg som en tung klump i vannlåsen... 4
ilcrappo Skrevet 1. mai 2011 #16 Skrevet 1. mai 2011 men jeg lurer på om det faktisk går..har hørt om flere vakum behandlinger mot cellulitter.Derfor kom jeg på at jeg har jo en støvsuger liggende her..Jeg kommer nok til å prøve så lenge det ikke er farlig.Men noen som kan komme med tilbake meldinger?flere hjerner tenker bedre enn 1.Kan det være skadelig på noen måte? Om ikke annet så får du i allefall støvfrie og rene cellulitter 3
Evalilja Skrevet 2. mai 2011 #18 Skrevet 2. mai 2011 heheh! "Ny fra electolux; Støv suger som fjerner selv de minste støv korn og etter rengjøringen kan du ta opp kampen mot Celluliter. Kun 2569kr hos Elkjøp! " 1
Redbull Skrevet 2. mai 2011 #19 Skrevet 2. mai 2011 Og sluket er sikkert glad for all gruten som legger seg som en tung klump i vannlåsen... Mhm...
Klematis Skrevet 2. mai 2011 #20 Skrevet 2. mai 2011 Og sluket er sikkert glad for all gruten som legger seg som en tung klump i vannlåsen... Nå er vel ikke kaffegrut så veldig tung, da? Dersom du har sett hva som skjer om vannet ikke renner fort nok gjennom kaffetrakteren så renner jo hele kaffegruten over også. Litt fart på vannet så tror jeg den spyles godt bort. Går en del kaffegrut i sluket på kjøkkenet hos oss, har aldri hatt problemer der. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå