Gjest anonym Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Min kjæreste (kvinne 38 år) sier hun ikke har seksuelle fantasier. Vi har OK sex, men sjelden. Kan det faktisk være slik? Noen kvinner der ute som kan bekrefte at de ikke har seksuelle fantasier? Lyver hun for meg fordi hun føler skam - eller fantaserer hun ikke?
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Er mann jeg da men har heller aldri seksuelle fantasier så da tenker jeg nok det sikkert også finnes kvinner som aldri har det.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Nei, så langt ifra. Mange kvinner som er aseksuelle
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2011 #4 Skrevet 1. mai 2011 ,,,,,,vi har god sex - kan man være aseksuell, men være kåt og ha god sex med orgasmer?
Gjest Fikira Skrevet 1. mai 2011 #5 Skrevet 1. mai 2011 Kan hende hun rett og slett ikke ønsker mer enn standard sex i misjonær.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2011 #6 Skrevet 1. mai 2011 ,,,,,,vi har god sex - kan man være aseksuell, men være kåt og ha god sex med orgasmer? Mann fra første svar her, høres ikke ut som hun er aseksuell hvis hun får orgasmer. At hun ikke har fantasier betyr ikke at hun er aseksuell. Er selv ikke aseksuell men har likevel aldri fantasier eller tenker noe særlig ofte på sex i dagliglivet. Likevel så byr ikke tanken på sex meg imot, noe det ville gjort for en aseksuell. 1
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2011 #7 Skrevet 1. mai 2011 Kan hende hun rett og slett ikke ønsker mer enn standard sex i misjonær. Trådstarter her: Så kjedelig da,,,,,,,jeg vil gjerne prøve ut litt av hvert
Chiyo Skrevet 1. mai 2011 #8 Skrevet 1. mai 2011 Er det mulig å ikke ha fantasier? Da har jeg lært det og. Jeg kan i alle fall ha et dirty mind.
Gjest usikkerpådama Skrevet 1. mai 2011 #9 Skrevet 1. mai 2011 Trådstarter her: Så kjedelig da,,,,,,,jeg vil gjerne prøve ut litt av hvert er faktisk i samme situasjon som deg å vet ikke helt hva jeg skal gjøre, jeg har prøvd å være åpen om det, men hun har bare ikke noen fantasier, jeg synes dette er merkelig.. siden jeg har fantasier nesten alt for ofte :/ men hun er jo ikke aseksuell, men vi er vell bare på 2 vidt forskjellige nivå når det kommer til sex da? eller??
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #10 Skrevet 1. mai 2011 Har ikke noe særlig med fantasier jeg heller - men jeg vet hva jeg vil likevel. Det er ikke sånn at jeg synes sex er kjedelig og vil kun ha sex i misjonæren. Jeg kan være ganske vill i senga, men jeg fantaserer ikke om sex. Når jeg har fantasier så er de om kjærlighet. Romantikk. Ikke sex. 2
Gjest HunterLady Skrevet 1. mai 2011 #11 Skrevet 1. mai 2011 Alle har nok ikke det nei. Men jeg har hele tiden!! Hadde ikke overlevd uten!
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #12 Skrevet 1. mai 2011 Min kjæreste (kvinne 38 år) sier hun ikke har seksuelle fantasier. Vi har OK sex, men sjelden. Kan det faktisk være slik? Noen kvinner der ute som kan bekrefte at de ikke har seksuelle fantasier? Lyver hun for meg fordi hun føler skam - eller fantaserer hun ikke? Jeg er kvinne og jeg syns det høres rart ut , at hun aldri tenker eller fantaserer om sex . Selv gjør jeg det ofte både bevisst og av og til ubevisst , og skjønner ikke hvordan det er mulig å ha et godt sexliv uten litt frekke tanker eller fantasier innimellom ? Trodde alle litt lidenskapelige sexuelle personer hadde det , i hvertfall av og til . Fantasier og tanker om sex , uttrykker jo lengsler og behov etter sex og at man føler begjær i kroppen . Som kommer til uttrykk i tankene og fantasiene våre også . Og ikke bare rent kroppslige tegn på opphisselse . Hvordan er det da mulig å bli opphisset og kåt uten å engang ha sexuelle tanker ? Det må i såfall være veldig tamme følelser slike folk har når det gjelder sex . De kan neppe føle så veldig sterkt på begjæret sitt . Tror jeg . I forhold til de som har sexuelle fantasier og tanker . Noe jeg tror er det mest NORMALE å ha . Trodde alle hadde det jeg ! Så jeg syns hun virker litt tam ja , desverre .
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #13 Skrevet 1. mai 2011 Mulig definisjonen av fantasier er litt forskjellig. Når jeg sier at jeg ikke har fantasier, betyr ikke det at eg ikke tenker på sex og lyster på det og har begjær. Med fantasier mener jeg "historier" man finner opp som ikke har noe med virkeligheten å gjøre f.eks. Noen har jo voldtektsfantasier uten at det betyr at de faktisk vil bli voldtatt i virkeligheten, eller at de lyster på det. Noen fantaserer kanskje om sex med det samme kjønn - uten at de vil prøve det. Det er slike ting jeg tenker på som fantasier.
Gjest Katten. Skrevet 1. mai 2011 #14 Skrevet 1. mai 2011 For mange jenter er det veldig tabu med fantasiene sine, og de nekter virkelig å prate om det, og avskriver det med at de ikke har dem i det hele tatt. (Nå sier jeg ikke at det ikke finnes de som nesten ikke har fantasier) En av mine fantasier er å oppfylle partnerens fantasier. Det tenner meg fantastisk mye
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #15 Skrevet 1. mai 2011 Å være aseksuell er vel en legning på lik linje med andre legninger, og betyr at man overhodet ikke er interessert i sex. Har forstått det sånn at både solosex og sex med andre er totalt uinteressant når man er aseksuell. Man trenger overhodet ikke verken være aseksuell eller bare ønske "kjedelig" sex om man ikke fantaserer så mye. Jeg er overhodet ikke aseksuell, men har aldri vært så veldig avansert når det kommer til seksuelle fantasier. Jeg tenker på sex og kan godt tenke dirtye tanker om menn, men utifra det jeg leser om andres fantasier tror jeg at jeg har et kjedelig fantasiliv. Det betyr ikke at jeg ikke er interessert i å prøve noe nytt eller er uinteressert i sex. Men at noen er flaue over å innrømme at de fantaserer, det kan godt hende. Uansett om dama til ts snakker sant eller ikke, tror jeg ikke folk skal være så raske med å tolke det dithen at hun er kjedelig i senga eller uinteressert i sex.
Gjest gjesten Skrevet 1. mai 2011 #16 Skrevet 1. mai 2011 nei, men da er det kanskje best å finne en mann som er lik i tankegangen? får det er ganske frusterende når du har skitne tanker om å ta dama de i skogen, på toalettet på flyet, i konfirmasjonen til broren din eller bare i et buss skur før bussen kommer? det er bare et par normale fantasier, men det finnes jo uttallig mye mer!!! + det er sjibt å være kun 1 i forholdet som tenker slike tanker..
waco Skrevet 1. mai 2011 #17 Skrevet 1. mai 2011 Å fantasere om den sexen man har er vel bedre enn å fantasere om den sexen man ikke har? 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #18 Skrevet 4. mai 2011 Ja, jeg har ikke seksuelle fantasier. Men jeg vil ha sex med mannen min fordet, og jeg får orgasmer. Men jeg har ikke behov for å prøve ut noe spesielt.
Gjest HunterLady Skrevet 4. mai 2011 #19 Skrevet 4. mai 2011 Synes det er så himla merkelig at noen ikke fantaserer. Si meg, fantaserer dere om andre ting (dagdrømming etc.), og drømmer dere generelt noenting om natten?? Mangelfull fantasi og kreativitetsevne vil jeg påstå. Skjønner at ikke alle er like, men å aldri fantasere om sex? Come on! Hvor finnes dere?
Gjest birry93 Skrevet 5. mai 2011 #20 Skrevet 5. mai 2011 Jeg har hatt en skitten hjerne så langt jeg kan huske, and I love it!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå