AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #1 Skrevet 1. mai 2011 Venninnen min skal gifte seg og vil at jeg skal være forlover. I utgangspunktet kjempe hyggelig og jeg er veloppdratt som vet å utføre sin plikter. Men nå har hun blitt helt forrykt! Hun har ikke gjort annet enn å se brudevideo fra England siste døgnet og er nå fast bestemt på at forloveren skal være som Pippa. Det er litt mye å be om siden stussen min er kanskje tre ganger så stor som Pippas. Og nå er hun sur for det! Dritsur faktisk. Og jeg kan vel ikke noe for at jeg ikke ser ut som Pippa. Fristet til å be henne finne seg en ny forlover og lykke til sier jeg om du tror du finner en Pippa på Jevnaker. 14
Trippeline Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Venninnen min skal gifte seg og vil at jeg skal være forlover. I utgangspunktet kjempe hyggelig og jeg er veloppdratt som vet å utføre sin plikter. Men nå har hun blitt helt forrykt! Hun har ikke gjort annet enn å se brudevideo fra England siste døgnet og er nå fast bestemt på at forloveren skal være som Pippa. Det er litt mye å be om siden stussen min er kanskje tre ganger så stor som Pippas. Og nå er hun sur for det! Dritsur faktisk. Og jeg kan vel ikke noe for at jeg ikke ser ut som Pippa. Fristet til å be henne finne seg en ny forlover og lykke til sier jeg om du tror du finner en Pippa på Jevnaker. Du kan jo sette inn en annonse i lokalavisen og søke etter "Pippa på Jevnaker?", og når du eventuelt får napp er det bare å trekke seg tilbake....... 1
Gjest Silvermist Skrevet 1. mai 2011 #4 Skrevet 1. mai 2011 Hva ER det som skjer med enkelte vordende bruder?? De blir jo helt gale! 3
Aricia Skrevet 1. mai 2011 #5 Skrevet 1. mai 2011 Helt gale. Jeg hadde meldt avbud. Men det er nå meg. 2
Pinkee Skrevet 1. mai 2011 #6 Skrevet 1. mai 2011 Du får be henne sponse fettsuging på deg da, og liknende kroppsforbedrelsestiltak..... Slik at du blir mest mulig lik Pippa. Egentlig, så mener jeg at forlover bør være ei god venninne i et antrekk som passer henne og annledningen, men det blir vel for dumt i denne sammenhengen? Du får ta en alvorlig prat med henne, å høre om det er deg hun vil ha til forlover, eller om det er et utseende hun ønsker seg. I tilfelle det siste, så trekker du deg og lar henne leie en perfekt modell til oppdraget. 1
Dark Star Skrevet 1. mai 2011 #7 Skrevet 1. mai 2011 (endret) Hvis det er lang tid til bryllupet har du jo tid til å gjøre noe med den store ræva di. Kutt potegull og cola Endret 1. mai 2011 av Kråkesaks 3
Dark Star Skrevet 1. mai 2011 #8 Skrevet 1. mai 2011 Kanskje det dukker opp flere smarte tips i denne tråden etterhvert http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=556313&pid=9171142&st=0&#entry9171142 1
Kråkesaks Skrevet 1. mai 2011 #9 Skrevet 1. mai 2011 Tråden er ryddet for reklame. Kråkesaks, moderator.
Bellamy Skrevet 1. mai 2011 #10 Skrevet 1. mai 2011 Hahaha nå måtte jeg le! Et godt eksempel på en bridezilla! Du får la henne roe seg ned litt og ta en alvorsprat med henne 1
Gjest Jente1990:) Skrevet 1. mai 2011 #11 Skrevet 1. mai 2011 Hva ER det som skjer med enkelte vordende bruder?? De blir jo helt gale! Haha enig! 1
Antoinette Skrevet 2. mai 2011 #12 Skrevet 2. mai 2011 Må dere slutte å svare på alle disse tulletrådene da. Bryllupsforumet blir jo bare rot & tull.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #13 Skrevet 2. mai 2011 Må dere slutte å svare på alle disse tulletrådene da. Bryllupsforumet blir jo bare rot & tull. Og det sier selveste Dronningen av tulletråder 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2011 #14 Skrevet 2. mai 2011 Og det sier selveste Dronningen av tulletråder Good one! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå