AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Jeg la merke til at prins William sto med ryggen til bruden helt til hun kom opp til alteret. Er dette en britisk eller kongelig tradisjon? Kan ikke huske å ha sett det før. Jeg så han smugkikket så vidt en gang, men ellers gikk han jo glipp av hele inngangen. Dette må da være litt trist for både brud og brudgom?
Fresi Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Veldig triste saker. Heldigvis glante Harry ganske mye og sladret til William. Men hvem var det mest trist for? William eller Kate? Jeg stemmer på William, han måtte jo bare stå og glo i veggen. Fin vegg da forsåvidt. 2
Aricia Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Betyr det ikke ulykke å se kjolen før vielsen, da? Jeg synes han gjorde rett - best å ikke utfordre skjebnen. 2
Gjest Chanè Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 han kan vel rett og slett ha vært for nervøs ..? eller hun kan ha vært det .. ? tro ikke annet enn at det aller aller meste her er nøye regissert
Fresi Skrevet 30. april 2011 #5 Skrevet 30. april 2011 (endret) Poeng. Egentlig synes jeg Mette Marit gjorde det mest riktige. Mette Marit. Endret 30. april 2011 av Fresi
Fresi Skrevet 30. april 2011 #6 Skrevet 30. april 2011 han kan vel rett og slett ha vært for nervøs ..? eller hun kan ha vært det .. ? tro ikke annet enn at det aller aller meste her er nøye regissert Nei, noe annet våger jeg rett og slett ikke tro på. Tror ikke grunnen var nerver da.
Aricia Skrevet 30. april 2011 #7 Skrevet 30. april 2011 Poeng. Egentlig synes jeg Mette Marit gjorde det mest riktige. Mette Marit. Det er sant. Men nå er det jo ikke bruden som eventuelt gjorde noe feil her, det var brugdommen William. Eller mener du Kate kunne gjort noe? Går ikke an å rope heller på vei opp kirkegulvet at han må snu seg? Jeg tenker kanskje også at han holdt på å begynne å gråte, og sto med ryggen til for å beholde fatningen. Er nok ganske vanlig at man reagerer med et slags sjokk når man ser bruden i all sin pryd for første gang.
Fresi Skrevet 1. mai 2011 #8 Skrevet 1. mai 2011 Nei, skulle hun ha ropt måtte hun jo ha tatt i, det var schvær kirke! Eller brudelokale om man vil. Synes ikke det lover godt at Will er såpass sart. Nå kan det jo også hende at han rett og slett synes bruder ser utkledd ut og ville spare seg for lættis. Man vet aldri. Han er jo innavlet også.
Fresi Skrevet 1. mai 2011 #9 Skrevet 1. mai 2011 Rettelse: Det er han ikke. Jeg har lest på Wikipedia, og de fleste forfedrene (for ikke å snakke om -mødrene) har hatt seg litt rundt om kring. Phew.
Gjest Chanè Skrevet 1. mai 2011 #10 Skrevet 1. mai 2011 Jeg vet iallefall at dersom jeg hadde sett min brudgom i øynene på tur opppover, hadde jeg aldri klart å komme meg opp. Det er faktisk ganske tøft, i en stappfull kirke av kjente og ukjente.
Dark Star Skrevet 1. mai 2011 #11 Skrevet 1. mai 2011 Jeg vet iallefall at dersom jeg hadde sett min brudgom i øynene på tur opppover, hadde jeg aldri klart å komme meg opp. Det er faktisk ganske tøft, i en stappfull kirke av kjente og ukjente. Jaha, det lover jo ikke godt for et fremtidig ekteskap at du ikke vil møte øynene til han du skal gidte deg med, i et emosjonelt øyeblikk 1
sophiaM Skrevet 1. mai 2011 #12 Skrevet 1. mai 2011 Det handler jo sikkert ikke om hva de selv vil. Det er nok en engelsk tradisjon ... 2
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 1. mai 2011 #13 Skrevet 1. mai 2011 Lignende ble gjort i et bryllup jeg var i for fire år siden. Selvsagt ikke noe kongelig bryllup, men likefullt engelsk tradisjon. Der stod både forlover og brudgom med ryggen mot bruden helt til hun kom opp på siden av brudgommen. 1
Moscato Skrevet 1. mai 2011 #14 Skrevet 1. mai 2011 Regner med det er engelsk tradisjon, ja. Her omkring er det jo heller ikke vanlig at brudens far blir stående fremme under hele seremonien, men i England gjør de det på den måten. Jeg husker jeg måtte sitte med ryggen til brudeparet på trappa opp til alteret da jeg var brudepike som femåring. Jeg hadde jo fryktelig lyst til å snu meg og se på dem, men tradisjonen var at brudepiker og brudesvenner skulle sitte pent på trappa med ryggen til, så da ble det gjort på den måten.
Gjest Chanè Skrevet 1. mai 2011 #15 Skrevet 1. mai 2011 Jaha, det lover jo ikke godt for et fremtidig ekteskap at du ikke vil møte øynene til han du skal gidte deg med, i et emosjonelt øyeblikk ha ha ... handlet vel mer om at jeg var så full av følelser og nervøsitet at jeg hadde begynt å stortute dersom jeg hadde sett han i øynene akkurat da. Tro meg, jeg hadde mer enn nok med å huske hvordan man setter det ene beinet foran det andre. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå