AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Hadde lønnssamtale med sjefen og han ble sjokkert over lønnskravet jeg kom med. Det er 1 måned siden...han har ennå ikke svart eller konkluldert. Hvordan gripe det an?
Frøken Smilla Skrevet 1. mai 2011 #2 Skrevet 1. mai 2011 Det kan virke som om du kom med et litt urealistisk lønnskrav? Og jeg vil anta at ingen tilbakemelding betyr at du kan se langt etter den ønskede lønnsøkningen (om noen), i alle fall om du er uorganisert og jobber i det private.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #3 Skrevet 1. mai 2011 Det kan virke som om du kom med et litt urealistisk lønnskrav? Og jeg vil anta at ingen tilbakemelding betyr at du kan se langt etter den ønskede lønnsøkningen (om noen), i alle fall om du er uorganisert og jobber i det private. Alle har da rett på en tilbakemelding, uansett hva svaret er. Har en møte om noe og partene hara blitt enige om at neste utspill er sjefens, så må han det. 1
Frøken Smilla Skrevet 1. mai 2011 #4 Skrevet 1. mai 2011 Alle har da rett på en tilbakemelding, uansett hva svaret er. Har en møte om noe og partene hara blitt enige om at neste utspill er sjefens, så må han det. Joda, men nå tolker jeg ts dithen at sjefen har kommet med sitt svar (i form av svaret som også gjorde at ts oppfattet vedkommende som sjokkert). At ts ikke oppfattet det som et rent "nei", er (etter mitt syn) en annen sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå