laperla Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Hei, En venninne og jeg skal reise sammen i begynnelsen av august i en uke... Usikker på hvor vi ender... Noen som har noen gode anbefalinger? Vi har lyst til å reise til et sted med litt liv. Helst ikke Aiga Napa tilstander. Får småangst av neonlys og VG. Med andre ord, det må gjerne være litt pent rundt omkring også, og gjerne fint vann. Har tenkt på Makarska, Kroatia... Noen som har vært der? Har de sist årene vært på Istra halvøya og Hvar, Kroatia... Lurte på Mykonos også, men ser at Apollo ikke har charter dit lengre? Tips mottas med takk
Sofie_22 Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Jeg liker veldig godt hellas, noen øyer er mer rolige enn andre, så det er mange å velge mellom.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 Jeg har vært i Makarska. Det er helt greit, men man er nesten avhengig av bil. Innbiller meg at Hvar er finere.
laperla Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2011 Nice i Frankrike Har vært i Nice, og det frister ikke til gjentakelse...
kissi Skrevet 1. mai 2011 #6 Skrevet 1. mai 2011 Har vært på Makarska, og hadde det veldig fint! God blanding av livlig og mer rolige steder uten alt for mange turister. Kan ikke si vi var avhengig av bil da vi var der heller. Ellers var jeg også på Sozopol for noe år siden. Der har du gamlebyen og nybyen, hvor du finner helt forskjellige ting. En strand i hver del, så det var mulig å komme seg litt unna de verste turistfellene om man ville. Om det har forandra seg de siste årene vet jeg selvsagt ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå