Gå til innhold

Hva er en stor penis?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere medkvinner.. Hvor stort er en stor penis syns dere?

12 cm, er det lite? 18, er det stort eller midt på treet? Hvor stort er det når det begynner å bli stort?

Skrevet

Ekstremt liten = under 10

Relativt liten = under 15

Mellomstor = 15 - 18

Stor = 18 - 22

Ekstremt stor = 22 og oppover

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på vaginaen som ser... Høhø.

Omkrets har mer å si enn lengde for min del, min samboers penis lang og fin i omkrets, men lengden gjør for meg personlig at han må passe på å ikke komme for langt inn, da kommer han nær livmorhalsen min og jeg får smerter. Altså - det handler litt om fysikk.

Men gutter.. Tenk teknikk! Tenk utnyttelse av det dere har!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Siden gjennomsnittet er 15-16 cm kan man vel si noe slik:

Liten: 12 cm og kortere

Mellom: 13-18 cm

Stor: 19 cm og lengre

• Liker 1
Skrevet

omkretsen er like viktig som lengda, synes nå jeg... For meg er en stor pik en som er passe lang og passe "tjukk", gjerne lenger enn gjennomsnittet :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Det kommer jo faktisk an på hvem man skal ligge med også da. Ikke alle damer har lik skjede heller, så det som er stort for én kan være lite for en annen, selv om penisen er den samme på samme mann, men sex med ulik dame...

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer jo faktisk an på hvem man skal ligge med også da. Ikke alle damer har lik skjede heller, så det som er stort for én kan være lite for en annen, selv om penisen er den samme på samme mann, men sex med ulik dame...

Ikke korrekt.

Om en penis er stor eller ikke avhenger ikke av vaginen. Dersom hun er übertrang og knapt nok får inn en finger så betyr ikke det at en penis på 12 cm er stor. I motsatt ende dersom hun er svært romlig og fint får inn 1 1/2 liters flaske så betyr ikke det at en penis på 20 cm er liten.

Snittet for en penis er klart definert og det er ut fra dette man går når man benevner liten og stor.

• Liker 2
Skrevet

Snittet for en penis er klart definert og det er ut fra dette man går når man benevner liten og stor.

Men ts spør hva andre syns er stort, den subjektive meningen altså. Det må da være lov å svare ut fra det, da?!

• Liker 2
Gjest penislenge
Skrevet

tenk teknikk ja, det er viktigst.. det er forskjellige stillinger slik at penis kommer lengre inn i skjeden f.eks: vanlig misjonær, men man tar bena til dama å plasserer de opp langs brystet å skuldrene å lener seg forover mot dama eller legg en pute under rumpa til dama, i doggy stillingen går som regel penis ganske langt inn, når hun rir går den jo et stykke inn..

å så når dette er gjort er det jo viktig å tilpasse et behagelig tempo for damen, de fleste jenter liker det i et jevnt tempo, men også raskt og noen harde takt omslag er fint :) men i tillegg prøv å ta på alle de erogene sonene til kvinnen, både på foreplay å mens sexen pågår, det står mye om dette på nettet...

men tilbake til spørsmålet

gjennomsnitts penis ligger på 15 cm i lengde å ca.12-13 cm i omkrets, men dette er gjennomsnittet av mange peniser det vil jo si at man har hatt peniser som er 8 cm å peniser som er 20cm, så som sagt tidligere ligger de fleste mellom 13 - 18 cm.. Men jeg tror flertallet av kvinner driter i størrelsen så lenge man vet hvordan man kan bruke den.. eller hva kvinner???? :)

kvinner er også veldig dårlige på øyemål så om den er 14 cm kan du lett lure kvinnen med å si den er f.eks 17 kanskje 18 sett under i fra (da virker den størst). =)

Skrevet

...

Men jeg tror flertallet av kvinner driter i størrelsen så lenge man vet hvordan man kan bruke den.. eller hva kvinner???? :)

...

Jeg kan bare svare for meg selv, men jeg har hatt min andel elskere, noen har hatt store peniser, andre mindre. En ting har de imidlertid hatt felles, de har visst hvordan de skal bruke den. Ikke en gang har jeg opplevd at penis har vært for liten, ei heller for stor, selv om vi noen ganger har måttet bruke både tid og forsiktighet for å unngå vondter. ;)

Gjest HunterLady
Skrevet

Liten - Under 15

Stor - 15-22

Veldig stor - Over 22

Men tykkelsen er viktigst!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Liten: Under 12 cm

Passe: 12-16 cm

Stor: 16-19 cm

For stor: Over 19 cm

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Ikke korrekt.

Om en penis er stor eller ikke avhenger ikke av vaginen. Dersom hun er übertrang og knapt nok får inn en finger så betyr ikke det at en penis på 12 cm er stor. I motsatt ende dersom hun er svært romlig og fint får inn 1 1/2 liters flaske så betyr ikke det at en penis på 20 cm er liten.

Det må jo være menn som benevner det sånn, og ikke damene som faktisk får penisen inn i sin lille/store vagina...

Til damer kan feks en kjole i størrelse 38 være alt for stor på noen, men umulig å komme inn i for andre...

Da kan man ikke se på om størrelse 38 er "stor eller liten" men må faktisk ta utgangspunkt i damas størrelse. Noe ingen er villig til å godta når det kommer til størrelse på penis.Da skal man være over standard før man tror det er ok.

Selv om eventuellt dama må lide for dette.

Det kalles peniskompleks, når menn ikke tror de har noe annet å komme med en sin kuk og er evig fordømt til nederlag pga at de ikke er utstyrt som en hest.

AnonymBruker
Skrevet

Yess ! Jeg er en godt voksen dame men fortsatt like trang som da jeg var 17 år . Har ikke barn da .

Syns mange menn virker STOR jeg . Selv om de ikke er så veldig store egentlig når man tar målbåndet fatt kanskje .Så føles de stor ut for meg .

Derfor , en av grunnene til at jeg ber menn selv være forsiktig første gang vi skal ha sex , om jeg syns han ser litt stor ut .For har opplevd menn jeg syns var nesten for stor i det de skal trenge inn . Alltså forsiktig penetrering er et must i begunnelsen . Forde jeg er følsom og trang . Blir allt annet ubehagelig . Så sier alltid , ta meg pent og rolig . I hvertfall i begynnelsen av samleiet .Er han stor trenger man litt tid på å " utvide seg " : )

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Liten - under 12 cm

Passe-12-16 cm

Stor- 17 og opp

Tykkelse fra 10-13 er normalt.

Over 13 blir for stort.

Typen min har for stor pikk for min vagina og det er veldig vondt noen ganger i begynnelsen spesielt. Men vi har det deilig allikavel da :rodmer:

Annonse
Gjest gases
Skrevet

Liten - under 12 cm

Passe-12-16 cm

Stor- 17 og opp

Tykkelse fra 10-13 er normalt.

Over 13 blir for stort.

Typen min har for stor pikk for min vagina og det er veldig vondt noen ganger i begynnelsen spesielt. Men vi har det deilig allikavel da :rodmer:

og hvor stor er pikken hans da?

Gjest Mysticgirl
Skrevet

og hvor stor er pikken hans da?

Han er 17 cm i lengden og 15cm i omkrets. Alt for tykk for meg egentlig da..

Skrevet

Dette er veldig individuelt. Akkurat som hva som regnes som lite. Den medisinske betegnelsen for normal er 12-18 cm. Er man over det vil man medisinsk bli betegnet som stor.

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Dette er veldig individuelt. Akkurat som hva som regnes som lite. Den medisinske betegnelsen for normal er 12-18 cm. Er man over det vil man medisinsk bli betegnet som stor.

Så ver det dette med teori og praksis da... Når de er over 18 blir det regnet som unormalt stor, faktisk. Ikke som stor.

Det medisin opererer med er det som gjelde for sunne, friske, velfungerende menn.

Da blir det jo feil når menn med komplekser aller helst vil være større enn de 18 cm som medisin mener er et sunt frisk eksemplar av en mann...

Gjest gaaa
Skrevet

lik min, men jeg synes ikke den er så stor.. men jeg tror et fåtall av jenter tenker noe veldig på størrelse.. det er bare oss menn som er så veldig opphengt av det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...