AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Skal snart ha sex med en mann jeg har flørtet mye med i det siste (pulevenner, tenkte vi...) Jeg slanker meg og trener mye og er på full fart ned i vekt, men det gjenstår noen få kilo før jeg er fornøyd. Skulle helst ventet med sex til jeg er i mål og "perfekt", men vi holder ikke ut lenger . Jeg er vanligvis veldig hemningsløs når jeg har sex, langt ifra sjenert og tar det jeg vil . Det jeg er litt bekymret for er at han skal miste lysten når han ser disse kiloene (kun på magen og litt på rumpa)... Burde jeg gi fa... og gi alt, eller burde jeg prøve å være litt "sjenert" og prøve å dekke meg til litt, så han ikke ser "alt"??? Vil jo ikke skremme han vekk, og kiloene SKAL bli borte innen en måneds tid..... Hva syntes du, mann, om dette?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 å dekke seg til er turnoff, og han vil nok bli mer skuffet om du gjemmer deg enn hvis du slår deg løs. han har tydeligvis lyst på deg. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 å dekke seg til er turnoff, og han vil nok bli mer skuffet om du gjemmer deg enn hvis du slår deg løs. han har tydeligvis lyst på deg. Han sier jo han blir dødskåt av meg, men han har jo ikke sett meg naken enda da....... De få gangene jeg har sett han har jeg hatt topp eller genser som skjuler "magen".... Er så redd for å skuffe han for han er bare deilig! Er fullstendig betatt
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 Du sier du er fullstendig betatt, og så tenker dere å være pulevenner. Dette er da ikke en god ide
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #5 Skrevet 30. april 2011 Du sier du er fullstendig betatt, og så tenker dere å være pulevenner. Dette er da ikke en god ide TS her. Heller det en ikke noe, tenker jeg da..... Hvem vet, kanskje det bare er behovet for sex jeg vil få tilfredsstillt... Kjenner han ikke så godt. Uansett var det ikke det jeg lurte på, men ser poenget ditt. Har tenkt nøye gjennom det.
Gjest Katten. Skrevet 1. mai 2011 #6 Skrevet 1. mai 2011 Skjuler du deg for meg, vil jeg legge merke til skavankene dine - siden du prøver å skjule dem. Det er noe av den største turn-offen du kan gjøre i min bok. Har du seksuell selvtillit og kjører løpet fullt ut, vil jeg leve meg helt inn i øyeblikket, og ikke ofre noen ekstra kilo en halv tanke engang. 1
Gjest Lacus Skrevet 1. mai 2011 #7 Skrevet 1. mai 2011 Jeg har ekstra kilo og tusenvis av strekkmerker på magen i tillegg etter graviditet, men jeg skjuler aldri magen min under sex med nye mennesker. Kjør på uten å tenk på hvordan kroppen din ser ut. Han vil ha deg og kommer mest sansynlig ikke til å legge merke til at du har et par kg ekstra.
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2011 #8 Skrevet 1. mai 2011 Tror ikke du trenger bekymre deg noe, han vil nok like deg. Håper dere får deilig sex sammen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå