Gjest Tex Skrevet 5. november 2003 #1 Del Skrevet 5. november 2003 Jeg har en nydelig liten nisselandsby. Jeg har så himla lyst til å sette den opp!! Hvis jeg setter opp landsbyen UTEN nisser... er det greit da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 5. november 2003 #2 Del Skrevet 5. november 2003 Nei! Nå må du vente. Er du blitt helt tullete, jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 5. november 2003 #3 Del Skrevet 5. november 2003 :-? *av og til kjipt med mødre på KG* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 5. november 2003 #4 Del Skrevet 5. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. november 2003 #5 Del Skrevet 5. november 2003 Artig du, Tex. Og mamma passer på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 5. november 2003 #6 Del Skrevet 5. november 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 5. november 2003 #7 Del Skrevet 5. november 2003 Finn frem nissen din du, Tex. Bare husk å gjemme den når mamman din kommer på besøk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. november 2003 #8 Del Skrevet 6. november 2003 Finn frem nissen din du, Tex. Bare husk å gjemme den når mamman din kommer på besøk.. God ide!! Det er ikke så ofte hun er her, hun har nemlig ikke førerkort..... *lete i alle julekassene* Thanks Tiny!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. november 2003 #9 Del Skrevet 6. november 2003 hi hi hi hi hi gjett hva jeg har gjort..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 6. november 2003 #10 Del Skrevet 6. november 2003 Tex, di toillhøn! Jeg har hentet ned kassen med adventspynt, farget julegardinene knall-røde, sjekket at alle lyspærer er intakte, sørget for stor beholdning av kongerøkelse. Det var vanskelig å ikke tenne litt røkelse, men jeg må nok holde meg til 1. søndag i advent. Det er ikke SÅ lenge igjen, Tex. *trøste, trøste* Klem fra jule-Guapa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. november 2003 #11 Del Skrevet 6. november 2003 Det er bare 24 dager til første adventsøndag. Jeg pynter ikke til jul da heller, men såpass bør dere vel klare å vente synes du er søt jeg Tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. november 2003 #12 Del Skrevet 6. november 2003 Røkelse har jeg hele året...... Men jeg har ikke satt opp nissene assa, bare selve husene. Og låven. Og kirken. Måtte jo klart se åssen det ble, og om alt virket, og om det var noe ekstra jeg trengte.... Kan jo ikke stå der 1. adventssøndag og mangle noe!! Er nemlig bortreist fredag og lørdag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 6. november 2003 #13 Del Skrevet 6. november 2003 Har du det fremme ennå da? Jeg har også sjekket at alt virket. Brenner også røkelse ellers i året, men ikke kongerøkelse.Den hører julen til. Klem fra Jule-Guapa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 6. november 2003 #14 Del Skrevet 6. november 2003 Finn frem nissen din du, Tex. Bare husk å gjemme den når mamman din kommer på besøk.. Ha! Tenk å være så inful mot en mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 6. november 2003 #15 Del Skrevet 6. november 2003 Vet om folk som har satt opp ruter på vinduene alt, så en nisselandsby uten nisser burde da være ok Du kan jo ha en eller to nisser og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 6. november 2003 #16 Del Skrevet 6. november 2003 Vi fikk besøk av en nisse på jobben idag!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 6. november 2003 #17 Del Skrevet 6. november 2003 Vi fikk besøk av en nisse på jobben idag!!! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. november 2003 #18 Del Skrevet 6. november 2003 Så faktisk en slik syvarmet stake i et vindu i går jeg. Det var i Lørenskog også.. Tex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. november 2003 #19 Del Skrevet 6. november 2003 .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunilla Skrevet 6. november 2003 #20 Del Skrevet 6. november 2003 hi hi hi hi hi gjett hva jeg har gjort..... Nææ? :o :o Frekke lille pike! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå