Gjest Gjest Skrevet 2. mai 2011 #21 Skrevet 2. mai 2011 Å være jomfru betyr ingenting utenom noe symbolk tull som religioner har funnet opp. Det er bare en penis som penetrerer en jente og begge får muskelstumilering kalt orgasme. Det at hun ikke har villet penetrere med andre gutt er sikkert positivt for mange, og er en indikator på at hun virkelig ser kjæresten som en spessiell person, men det hele bunner i at TS har vært sjenert eller veldig uattraktiv. Det samme gjelder for gutter. Jeg er 24 og jomfrugutt. Tror faktisk jenter skyr i større grad jomfru gutter enn gutter skyr jomfru jenter. I hvert fall når en kommer opp i min alder.
Gjest Eurodice Skrevet 2. mai 2011 #22 Skrevet 2. mai 2011 Jeg var hennes første (og eneste) og hun var min første (og eneste). Det er deilig å være ung og forelsket og erfare nye gleder . Jeg skal ikke ta drømmen fra deg, vil bare si at du kanskje skulle ha skrevet et "hittil" foran "eneste".
Hankjønn Skrevet 2. mai 2011 #23 Skrevet 2. mai 2011 (endret) Det er deilig å være ung og forelsket og erfare nye gleder . Jeg skal ikke ta drømmen fra deg, vil bare si at du kanskje skulle ha skrevet et "hittil" foran "eneste". Det er det virkelig ja! Jeg er ikke så blåøyd og idealistisk at jeg automatisk antar forhold kan vare livet ut, fordi "det skjer ikke med oss, det skjer med andre". Jeg vet over halvparten av alle eksteskap oppløses, og at ungdomsforhold ytterst sjelden varer livet ut. Men om man ikke tror på forholdet, hva er vitsen med det da? For meg ville det vært meningsløst å være i et forhold jeg ikke hadde troen på. Og når jeg ser mine single kamerater har seg med jenter de selv synes er stygg, da vet jeg at alt arbeid for å holde forholdet bra er verdt det. Snart 2,5 år og ingen krangler. Det er jeg stolt over. Endret 4. mai 2011 av Hankjønn 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #24 Skrevet 4. mai 2011 Å være jomfru betyr ingenting utenom noe symbolk tull som religioner har funnet opp. Det er bare en penis som penetrerer en jente og begge får muskelstumilering kalt orgasme. Det at hun ikke har villet penetrere med andre gutt er sikkert positivt for mange, og er en indikator på at hun virkelig ser kjæresten som en spessiell person, men det hele bunner i at TS har vært sjenert eller veldig uattraktiv. Det samme gjelder for gutter. Jeg er 24 og jomfrugutt. Tror faktisk jenter skyr i større grad jomfru gutter enn gutter skyr jomfru jenter. I hvert fall når en kommer opp i min alder. Kanskje ikke for deg. For meg er jomfrudommen noe viktig og betydningsfullt, noe som jeg ikke gir bort til hvem som helst. Det har ingenting med religion å gjøre, det er et personlig valg. Og sånn for the record er jeg hverken sjenert eller uattraktiv. Det har aldri vært mangel på sjanser der jeg kunne mistet den, jeg er ei søt jente, utadvendt og sosial. 1
Gjest tssk Skrevet 4. mai 2011 #25 Skrevet 4. mai 2011 Jeg var hennes første (og eneste) og hun var min første (og eneste). Booooring...! Lykke til når du sitter der som 30-40 åring og brenner av nysgjerrighet på hvordan det er å være med en annen jente. Jeg skal sitte å glise og tenke tilbake på de gode gamle dager, been there done that
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2011 #26 Skrevet 4. mai 2011 Menn syns det er kult å ta jomfrudommen på en jente.
Gjest Mann28 Skrevet 4. mai 2011 #27 Skrevet 4. mai 2011 Å være jomfru betyr ingenting utenom noe symbolk tull som religioner har funnet opp. Det er bare en penis som penetrerer en jente og begge får muskelstumilering kalt orgasme. Det at hun ikke har villet penetrere med andre gutt er sikkert positivt for mange, og er en indikator på at hun virkelig ser kjæresten som en spessiell person, men det hele bunner i at TS har vært sjenert eller veldig uattraktiv. Det samme gjelder for gutter. Jeg er 24 og jomfrugutt. Tror faktisk jenter skyr i større grad jomfru gutter enn gutter skyr jomfru jenter. I hvert fall når en kommer opp i min alder. HELT ENIG!!! herregud, hva er det med denne penetreringa som er så fantastisk big deal. Noe så latterlig som å fokusere på hvor mange man har penetrert?? "æsj.. han har hatt 40 stk!!!!"... Kjære vene... Vi har da større verdensproblemer? I mine øye blir det like latterlig som å si "æsj! han har gitt 80 forskjellige jenter en klem"...oooooooooog??? Mange mener det utrolig nok kan være en indikator på lojalitet og hvor trofast man er i et forhold. Helt omvendt spør du meg, jeg lever hardt og har det gøy når jeg er singel, så er jeg DØNN trofast i forhold. Føler mindre behov for andre jenter når jeg er i et forhold nettopp pga. at jeg leker og har det gøy som singel. Jeg vet hva det er, jeg trenger ikke løpe etter det. Jeg var på dealern med ei jente en gang, der det kun var seksuelle følelser i bildet. Hun kunne rote, tafse og gjøre mye rart, men ikke selve penetreringen, hun ville ikke øke i antall når vi ikke var sammen...?!?!?! Jeg trodde hun tulla, men nei.. Ufattelig nok seriøst. Tenk all nytelsen folk har gått glipp av de siste hundre årene pga. at vi er opplært til at antall personer man penetrerer er viktig. Er 2 single personer lystne på hverandre, hvorfor ikke? Er ikke livet litt for kort til å begrense seg pga. noe så latterlig som et (an)tall? Gamle tabuer knyttet til alt for mye religion er vonde å vende.. Har du lyst har du lov! Debatt om sykdommer/beskyttelse er selvsagt viktig, men det er det jo uansett om du skal ha 2 eller 200? 1
Hankjønn Skrevet 4. mai 2011 #28 Skrevet 4. mai 2011 (endret) Booooring...! Lykke til når du sitter der som 30-40 åring og brenner av nysgjerrighet på hvordan det er å være med en annen jente. Jeg skal sitte å glise og tenke tilbake på de gode gamle dager, been there done that Jeg sitter og gliser nå, av at jeg får lov å ha samleie med andre jenter dersom jeg ønsker, uten at det påvirker mitt og hennes forhold negativt. Jeg gliser også over at hun er bifil og ønsker trekant når hun har mer erfaring med jenter. Jeg gliser også over at jeg har en jente som elsker meg så mye, at jeg får være så fri selv i forhold. Så bare sitt og glis om et par tiår du, det plager ikke meg^^ Endret 4. mai 2011 av Hankjønn 1
Gjest vel vel Skrevet 10. mai 2011 #29 Skrevet 10. mai 2011 jeg er 24 og jonfru, jeg driter i hva folk mener.hvis han liker deg så vil han ikke gjøre en stor deal ut av det. 1
Gjest Male84 Skrevet 10. mai 2011 #30 Skrevet 10. mai 2011 Og HVIS han gjør en stor deal ut av det, så er det absolutt ikke av den negative siden av det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå