Gjest Anine Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Liker menn jenter som er jomfru? Jeg er snart 21, og har aldri hatt sex i vente på "den rette"(er ikke kristen). Nå er jeg kjæreste med en jeg virkelig liker, men jeg er redd for at han skal reagere med avsky på at jeg er jomfru..Bekymrer meg og tenker mye på dette..gjør det noe at jenta er jomfru?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Jeg var jomfru til jeg var 21. Trur heller at de fleste menn ser på dette som noe positivt 5
straamann Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Jeg hadde sett på det som en stor tillitserklæring om kjæresten fortalte meg at hun var jomfru. Det er virkelig ikke noe du skal engste deg over.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 Ikke noe å bekymre seg for. Svært positivt at jenta sparer møydommen sin til den rette og ikke ligger rundt meg gud og hvermann 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #5 Skrevet 30. april 2011 Jeg er nesten jomfru. Er 21, men har bare hatt sex en gang da jeg var 18. Det var ikke særlig vellykket for å si det sånn.
Gjest Oriental Skrevet 30. april 2011 #6 Skrevet 30. april 2011 Nesten jomfru? Har jeg ikke hørt før. Trodde man enten var det, eller så var man ikke det. På samme måte som man enten er gravid eller ikke er det, ingen som er nesten gravide eller nesten jomfru..?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #7 Skrevet 1. mai 2011 Både jeg og kjæresten var jomfru da vi ble sammen. Og vi var 22 og 24! Jeg hadde hatt et par muligheter før den tid, men var alltid noe som kom i veien for det (alt fra at jeg ville vente til.. ja. mensen ). Og det er da ingenting i veien med det. Viser bare at du ikke ligger rundt med hvemsomhelst. jeg var også redd for å virke uerfaren og turn-off, men nå har vi vært sammen en stund og vi har veldig bra sex 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #8 Skrevet 1. mai 2011 Nesten jomfru? Har jeg ikke hørt før. Trodde man enten var det, eller så var man ikke det. På samme måte som man enten er gravid eller ikke er det, ingen som er nesten gravide eller nesten jomfru..? Jeg er ikke jomfru, men har nesten 0 erfaring da. Det er jo nesten det samme. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #9 Skrevet 1. mai 2011 Tror absolutt ikke du skal bekymre deg for at kjæresten din skal føle avsky. En gang må jo være det første for alt. Er han en god gutt så tar han alle mulige hensyn i forhold til at han er din første. Kanskje han tilogmed føler seg litt beæret? Uansett, dette går helt sikkert bra ts. Når det gjelder å være nesten jomfru, som noen skiver om her. Jeg er nesten jomfru. Jeg er født 23 august og er Løve. Hadde jeg vært født en dag senere hadde jeg vært Jomfru. Fullt mulig det. 3
Gjest Katten. Skrevet 1. mai 2011 #10 Skrevet 1. mai 2011 Jeg finner det faktisk bittelitt avtennende med jomfrudom, men så elsker visstnok mesteparten av menn det. Tror kjæresten din: a) kommer til å finne det fantastisk bra b) ikke bry seg nevneverdig
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #11 Skrevet 1. mai 2011 Jeg hadde venter til jeg var sikker på at det var den rette med å si eller gjøre noe. 21 .... du har da noen års betenkningstid :-)
HerrNelson2 Skrevet 1. mai 2011 #12 Skrevet 1. mai 2011 Nå er jeg kjæreste med en jeg virkelig liker, men jeg er redd for at han skal reagere med avsky på at jeg er jomfru..Bekymrer meg og tenker mye på dette..gjør det noe at jenta er jomfru? Det er vel ingen som liker å få pikken sin smurt inn med blod. Ikke for å være smakløs her, men kanskje du skulle sprekke membranen på egen hånd først?
Gjest Anine Skrevet 1. mai 2011 #13 Skrevet 1. mai 2011 Takk for svar alle sammen, føler meg en del roligere nå
Gjest Gjest Skrevet 1. mai 2011 #14 Skrevet 1. mai 2011 Dette er ikke annet enn veldig bra! Med tanke på hvordan jenter i dag ligger rundt, er det ikke ofte en måter juveler som deg! Jeg skulle ønske flere hadde en moral som deg. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2011 #15 Skrevet 1. mai 2011 Hjelper å lese sånt. Jeg er eldre enn deg og fortsatt jomfru. Har hatt flere muligheter, men det har ikke vært riktig setting. Man bør heller være stolt av det. Jeg er en attraktiv kvinne og kaster meg ikke over hvem som helst. 1
straamann Skrevet 1. mai 2011 #16 Skrevet 1. mai 2011 Hjelper å lese sånt. Jeg er eldre enn deg og fortsatt jomfru. Har hatt flere muligheter, men det har ikke vært riktig setting. Man bør heller være stolt av det. Jeg er en attraktiv kvinne og kaster meg ikke over hvem som helst. Er det bare kvinner som har rett til å være stolt over å være jomfru? Jeg vil tro det er mye mer tabubelagt for en mann over 20 å innrømme sin jomfrudom. Hvorfor er det slik?
Hankjønn Skrevet 1. mai 2011 #17 Skrevet 1. mai 2011 (endret) Urørt grunn er verdifull grunn! Nå er jeg drøye to år yngre enn deg TS, men allikevel begynner omgangskretsen å bli uttynnet for jenter som er jomfru. Dersom du er det vil jeg virkelig tro kjæresten din setter pris på å være din første! Jeg elsker at jeg ble min kjæres første i hvert fall ^^ Endret 4. mai 2011 av Hankjønn
Gjest Eurodice Skrevet 1. mai 2011 #18 Skrevet 1. mai 2011 Dette er ikke annet enn veldig bra! Med tanke på hvordan jenter i dag ligger rundt, er det ikke ofte en måter juveler som deg! Jeg skulle ønske flere hadde en moral som deg. Dette må jeg bare kommentere. Jeg har ingen formening om jenter ligger rundt, som du sier. De ligger antagelig med gutter, så da er jo ikke de det minste mer moralske. Det er ikke så sikkert at en som er jomfru i fysisk betydning, har høyere moral enn andre. Jeg går utifra at du har hørt om petting. Det omfatter i videste betydning all slags sex bortsett fra penetrering. Nå antyder jeg ikke at TS kommer i denne kategorien. Noe annet som kunne vært interessant å få svar på, er om du automatisk går utifra at alle jenter som ikke lenger er jomfru, har sex med hvem som helst. Er penetrering ensbetydende med at moralen smuldrer bort? 3
Gjest Eurodice Skrevet 1. mai 2011 #19 Skrevet 1. mai 2011 (endret) Urørt grunn er verdifull grunn! Nå er jeg drøye to år yngre enn deg TS, men allikevel begynner omgangskretsen å bli uttynnet for jenter som er jomfru. Dersom du er det vil jeg virkelig tro kjøresten din setter pris på å være din første! Jeg elsker at jeg ble min kjæres første i hvert fall ^^ Var hun din første? Endret 1. mai 2011 av Belladonna 1
Hankjønn Skrevet 2. mai 2011 #20 Skrevet 2. mai 2011 Var hun din første? Jeg var hennes første (og eneste) og hun var min første (og eneste). 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå