*-* Cindy *-* Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Sommeren nærmer seg med stormskritt, og sommer er virkelig smoothie-tid Hvordan lager du din smoothie? Hvilke ingredienser bruker du? Gleder meg til å se hva dere andre lager for noe godt
Fanta Exotic Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Jeg bruker alltid banan og frosne jordbær Hvis jeg har andre ting putter jeg gjerne det oppi, det kan være: juice, kiwi, druer,appelsin, yoghurt, eple, pære, melk og isbiter =)
Sandin Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Bringebær - eplejuice Bringebær - skogsbærblanding - eplejuice Bringebær - jordbær - eplejuice Ananas - eplejuice Ananas - mango - eple- eller appelsinjuice Kiwi - ananas - melon - eplejuice Vannmelon - jordbær - eplejuice og best av alt; Bringebær - Bacardi Razz - limesaft
Rødtoppen86 Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 Idag bestod smoothien av: Frosen fruktblanding med mango, banan og en annen frukt (husker ikke) Ja-vaniljeyoghurt Appelsinjus
*-* Cindy *-* Skrevet 30. april 2011 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2011 Funker det fint å bruke bare bær og melk/kulturmelk? Nesten alle oppskriftene jeg har sett inneholder juice, men det har jeg så og si aldri i hus :frown:
Sofie_22 Skrevet 30. april 2011 #7 Skrevet 30. april 2011 Banan, skyr, og ulike typer bær; bringebær, jordbær, blåbær eller skogsbærblanding pleier jeg nesten alltid å bruke. Noen gnger putter jeg også oppi epler, bære, yoghurt og ulike typer frukt
Gjest Skrevet 30. april 2011 #8 Skrevet 30. april 2011 I dag : 1/2 banan 1 pære en god håndfull frossen spinat en liten klunk appelsinjuice og litt vann for rett konsistens Kjempegod
Gjest Mauna Lee Skrevet 30. april 2011 #9 Skrevet 30. april 2011 her i huset er frosne jordbær + banan + appelsinjuice den store favoritten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå