Gå til innhold

Tips til storbyferie i Juni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til et reisemål i juni som ikke er svimlende dyrt?

Vi er to jenter som vil på shoppingtur!

Steder som er utelukket/allerede besøkt er;

Praha

Berlin

Belgia

Bulgaria

Kroatia

Har vært innom tanken på Amsterdam eller Riga, men har skjønt at det ikke er de beste shoppingstedene.

Hadde jo vært en fordel med lavere priser enn Norge og:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Marenn
Skrevet

Jeg elsker warszawa, jeg og en venninne var der for 1 måned siden for andre gang :) Stooore shoppingsentre, fikk brukt rundt 8 tuser kr de 4 dagene vi var ute og shoppet. Det er veldig billig også :)

Har også vært i Riga, ikke reis der hvis dere er ute etter shopping.

Ellers så har jeg vært i Rimini i Italia, der bor du med shopping-gata rett bak hotellet og stranden foran, men du må ta taxi for å komme til shoppingsentrene, men du finner ganske mange bra butikker på shoppingsentrene.

Ellers, Nice? Der kan dere shoppe og ligge på stranda i tillegg :)

Skrevet

Milano, roma, wien, barcelona

Gjest Lille-pus
Skrevet

London ! Har absolutt alt dere sier dere ønsker dere, og står ikke på listen over "ferdig-besøkte byer eller land".

Skrevet

Krakow, Flott by, flere store handlesntre og fine butikker i sentrum.

Skrevet

Valancia, elsk <3

Skrevet

Ungarn er visst billigst i Europa for tida, så da burde kanskje Budapest være et bra alternativ? Fint er det også :)

Skrevet

Dere kommer dere til London tur/retur for 500 kr pr pers i juni, så det er jo et svært billig alternativ.

AnonymBruker
Skrevet

Helsinki :hjerte:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker warszawa, jeg og en venninne var der for 1 måned siden for andre gang :) Stooore shoppingsentre, fikk brukt rundt 8 tuser kr de 4 dagene vi var ute og shoppet. Det er veldig billig også :)

Har også vært i Riga, ikke reis der hvis dere er ute etter shopping.

Ellers så har jeg vært i Rimini i Italia, der bor du med shopping-gata rett bak hotellet og stranden foran, men du må ta taxi for å komme til shoppingsentrene, men du finner ganske mange bra butikker på shoppingsentrene.

Ellers, Nice? Der kan dere shoppe og ligge på stranda i tillegg :)

!!

Skrevet

Warszawa har jeg ikke tenkt på faktisk, men etter å ha googla det så ligger den byen klart på 1.plass nå:)

AnonymBruker
Skrevet

Stockholm, London, Barcelona, Milano, Roma!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...