Gå til innhold

Drittlei prevensjon!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd :

P sprøyte,p piller,minipiller (conludag) og cerazette.

P sprøyten gjorde meg til et monster,samt NULL sexlyst og magesmerter hver dag. Utrolig effektiv,men den ødela forholdet.

Så bytta jeg til p piller. La på meg veldig,samt at jeg fikk fregner i hele ansiktet!! Dårlig sexlyst.

Cerazette. Ble deprimert,puppene forsvant..

conludag. Lagt på meg 5 kg,enorm appetitt og spiser 2 middager hver dag,konstant plagsomt søtsug,fett hår og fet hud. Har veldig bra sexlyst og ikke deppa men alikevel er den plagsom.

Skulle prøve å bytte til p plaster,men legen mener denne er veldig dyr,så nå blir d til at jeg prøver mercilon.. Håper denne fungerer nå.

Egentlig er jeg drittlei p piller. Føler meg ikke trygg på dem. Da jeg var i syden kasta jeg opp 2 dagen,og da kunne vi ikke ha mer sex den ferien. Veldig festlig...

Skulle bare blitt ferdig med alle barn og sterilisert seg...Bah!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke du mann da? Det står det under nicket ditt. :klo:

• Liker 2
Skrevet

Legen tar en økonomisk avgjørele for deg, uten p si noe annet enn "den er veldig dyr"? Det skal h'n gi en god dag i, om du ønsker å bruke pengene slik er det ditt valg.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med spiral?

Skrevet

Man har da vel uansett ikke sex i syden uten kondom??? :sjokkert:

Skrevet

Er ikke du mann da? Det står det under nicket ditt. :klo:

Hehehe! Her et det visst et troll som har glemt å trykke AB

• Liker 2
Skrevet

Man har da vel uansett ikke sex i syden uten kondom??? :sjokkert:

Hvorfor ikke? :klø:

AnonymBruker
Skrevet

Hehehe! Her et det visst et troll som har glemt å trykke AB

Nei, det er faktisk ei dame utifra det som har blitt skrevet tidligere.

Skrevet

Sex i syden uten kondom?? Kjæresten min da liksom. Kondom er en stor vits!! Den sprekker HVER gang uansett hva man gjør!! Det stoler jeg ialelfall ikke på!!

Skrevet

Spiral anbefales ikke til de som ikke har født..

Skrevet (endret)

Det fins flere tusen forskjellige typer kondomer. Hvis de sprekker er det fordi at størrelsen ikke er riktig.

Endret av Tears.of.the.Sun
Skrevet

For små kondomer? Tørrhet? Lagrer de feil?

Skrevet

Hva med p-ring. På meg funker den veldig bra, kjenner ikke man har den der, og merklig nok kjenner ikke kjærsten den heller ved sex. Jeg har ingen bivirkninger av den.

Har ellers prøvd p-sprøyte, p-plaster, div p-piller og kobber spiral, alle med bivirkninger.

Skrevet

Hvis ikke disse pillene fungerer skal jeg prøve p plaster eller ring..

Skrevet

Har prøvd mange forskjellige kondomer,ekstra store osv. Fulgt bruksanvisning,men neida den sprekker hver jævla gang. Med resultat at man må haste på apoteket å handle angrepille 3.juledag! Dritt!!

Gjest HunterLady
Skrevet

Må bare si først og fremst til alle dømmende her inne, at selv om man har sex i syden, så betyr det ikke at man har sex med vilt fremmede. Man kan faktisk ha sex med sin kjæreste eller ektemann selv om man er i utlandet. Er ikke alle som reiser til Aya Napa for å leke hore!

Og for det andre, så sier jeg til deg, TS: SPRIAL!!!!

Gjest Blubberella
Skrevet

Jeg må bare spørre, uansett hvor off-topic det er: hvorfor har du valgt et brukernavn med gutt i og oppgitt mann som kjønn, dersom du er kvinne? Hva er vitsen med det?

*nysgjerrig*

Gjest Katten.
Skrevet

Om kondomen sprekker hver gang, så er det rett og slett brukerfeil. Søk opp litt info rundt kondombruk, spesielt størrelser og hvordan du skal ta den på.

Gjest Lacus
Skrevet

Spiral anbefales ikke til de som ikke har født..

Jeg fikk spiral som 17åring og hadde absolutt ikke født. Jeg hadde prøvd mye annet før det og ingenting funket for meg så da fikk jeg satt inn spiral uten noe protest fra lege/gynikolog.

Anbefaler så absolutt spiral. Det er det beste jeg har vert borti og kommer til å sværge til det frem til den dagen jeg ikke trenger slikt lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...