Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det florerer rykter om at Ramsay voldtok henne, så gjorde han det i analen. Er det noen som vet eller ikke vet om det er sant? Kan dere kvinner se på reaksjonen til Sansa om han stakk den opp i rumpa hennes?

Anonymous poster hash: 48240...4f2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det florerer rykter om at Ramsay voldtok henne, så gjorde han det i analen. Er det noen som vet eller ikke vet om det er sant? Kan dere kvinner se på reaksjonen til Sansa om han stakk den opp i rumpa hennes? Anonymous poster hash: 48240...4f2

Hvordan det? Sånn at du kan runke mens du tenker på det eller?

Anonymous poster hash: 2e7bb...b0b

• Liker 8
Skrevet

Han hadde følelser for moren, Catelyn Stark. Om dette gjør at han bryr seg litt ekstra om Sansa, eller om dette gjør at han bryr seg litt FOR mye om Sansa, er kanskje uvisst.

Jeg syns det virker som han bryr seg litt FOR mye. Det var noen ganske ladede scener i episodene som fant sted på The Eyre.

Skrevet

Jeg syns det virker som han bryr seg litt FOR mye. Det var noen ganske ladede scener i episodene som fant sted på The Eyre.

Skal ikke se bort fra det, nei.

Gjest Nikee
Skrevet

Noen som så siste episode som har kommet ut? :)

Jeg lurer veldig på om Tommen kommer til å gjøre noe nå, eller om han forblir stille. Det må jo nesten bli bråk av dette! Håper i alle fall det :fnise:

Skrevet

Noen som så siste episode som har kommet ut? :)

Jeg lurer veldig på om Tommen kommer til å gjøre noe nå, eller om han forblir stille. Det må jo nesten bli bråk av dette! Håper i alle fall det :fnise:

Jeg tipper på at det må bli noe allianser av noe slag.

Utrolig spennende slutt på episode 7. Greier nesten ikke vente på neste episode. :fnise:

Gjest Haaploes
Skrevet

Utrolig spennende slutt på episode 7. Greier nesten ikke vente på neste episode. :fnise:

Jeg synes det var så greit da de holdt seg mer til bøkene, for da hadde jeg i det minste en anelse. Nå er jeg fortapt i mørket og sitter og biter negler mellom hver episode :fnise:

Synes episode syv var en veldig god episode! Og jeg er veldig spent på å følge Sansa videre. Skjønner ikke helt at den voldtektsscenen fikk folk til å gå så fryktelig av skaftet.

Gjest Nikee
Skrevet

Ikke jeg heller! Ble målløs da de faktisk tok henne! Hadde på en måte mistet håpet på at hun kom til å få svi for alt det hun har gjort mot andre. En uke til neste episode! 3 episoder til så er sesongen over :sur:

Gjest Haaploes
Skrevet

Ikke jeg heller! Ble målløs da de faktisk tok henne! Hadde på en måte mistet håpet på at hun kom til å få svi for alt det hun har gjort mot andre. En uke til neste episode! 3 episoder til så er sesongen over :sur:

Hysj! Hvis vi ikke snakker om det, så er det ikke sant :ninja:

Gjest Nikee
Skrevet

Hysj! Hvis vi ikke snakker om det, så er det ikke sant :ninja:

:lur:

Skrevet (endret)

Hva er deres favoritt karakterer?

Mine er: Jorah, Tyrion og Melisandre. At Tyrion og Jorah nå har blitt en duo er jo fantastisk mine øyne.

De jeg liker minst er Little Finger (Måten han snakker på gir meg mark) og Daenerys Targaryen. Var lenge fan av Daenerys Targaryen, men hun har jo blitt omtrent like spennende som å se maling tørke. Rett og slett en kjip og uinteressant karakter. At hun forviste Jorah gjorde ikke saken bedre. Skjønner godt at hun har mistet respekten hos dragene. Men hvis hun dropper han kjipe uinteressante fyren hun holder på med, og blir sammen med Jorah, kan jeg tilgi henne.

Synes lenge også Jon Snow var en av de kjipeste, men det kan se ut til at han er iferd med å få en litt mer spenstig karakter utvikling.

Endret av Suppemann
  • Liker 1
Skrevet

Vent, vent, vent.

Er Brienne virkelig død? Sånn virkelig? Hvordan i alle dager skal Sansa få kommet seg ut av denne smørja? Jævla Reek ass.

Skrevet

Vent, vent, vent.

Er Brienne virkelig død? Sånn virkelig? Hvordan i alle dager skal Sansa få kommet seg ut av denne smørja? Jævla Reek ass.

Hu dama som var flådd? Det var vel hun som ba Sansa tenne lys :)

• Liker 2
Skrevet

Hu dama som var flådd? Det var vel hun som ba Sansa tenne lys :)

Ååååå! Synes det var så vanskelig å se, syntes det lignet så veldig på Brienne. Tusen takk for opplysning, nå kan jeg puste (litt) lettet ut! :)

AnonymBruker
Skrevet

Neste episode!

Anonymous poster hash: c0f3b...e5f
  • Liker 2
Gjest Haaploes
Skrevet

Neste episode!

Anonymous poster hash: c0f3b...e5f

Ååååh! Gleder meg såååånn til å se Cersei få gjennomgå!

Skrevet

Av en eller annen grunn så liker jeg Cersei jeg. Serien blir absolutt ikke den samme om hun blir drept!

Er veldig nysgjerrig på hva som skjer med Jorah og Tyrion i Meeren jeg. Har sluttet å like Danearys etter at hun ble sammen med han duden hun går til sengs med, for det virker som han manipulerer henne. Kan se for meg at han kommer til å råde henne til å drepe Jorah og Tyrion.

Gleder meg massevis til neste episode!

Skrevet

Herregud så kjipe Sand Snakes er. Charlies Angels Dorne Edition. Ingen personlighet og B-film-materiale.

Anonymous poster hash: 96c5c...b95

Enig! Ble enda mer kvalm av dem i episoden som kom ut i dag. Vet ikke om det er skuespillerne, replikkene eller klisjeen som gjør det, men de er virkelig kjipe og gir absolutt ingenting til serien bortsett fra at jeg blir irritert på dem.

Skrevet (endret)

Av en eller annen grunn så liker jeg Cersei jeg. Serien blir absolutt ikke den samme om hun blir drept!

Er veldig nysgjerrig på hva som skjer med Jorah og Tyrion i Meeren jeg. Har sluttet å like Danearys etter at hun ble sammen med han duden hun går til sengs med, for det virker som han manipulerer henne. Kan se for meg at han kommer til å råde henne til å drepe Jorah og Tyrion.

Gleder meg massevis til neste episode!

Enig at Cersei tilfører mye til serien. Tviler på at de dreper henne, hvis de gjør det, tar de bort hele brodden i King's Landing og Lannister familien. Hvem er det som skal skape spenning og konflikter da, Tommen og The King Slayer? LOL!

Nei, hun kommer seg nok ut av denne knipen skal du se. Hun er den eneste nøkkelkarakteren igjen i Lannister familien som ønsker at deres familie skal holde seg ved makten, fjerner de henne, pisser de på alt de har bygget opp gjennom snart 6 sesonger.

Slik jeg ser det, har man fjernet både Tywin og Joffrey blant annet for å gi Cersei mer spillerom. Tommen er langt lettere å manipulere og med Tywin ut av bildet har hun langt mer innflytelse. Og det synes jeg er et bra trekk, for med Cersei har man flere strenger å spille på.

Endret av Suppemann
  • Liker 1
Skrevet

Min teori: Det ender med at Daenerys og Jon Snow jobber sammen for å bekjempe Whitewakers. Hun bruker dragene sine for å ødelegge dem (de kan jo allerede bare drepes av Dragon Stone), og Bran bruker sine telepati-evner for å kontrollere dem. :danse:

For øvrig var jeg veldig skeptisk til å se forrige episode da jeg hørte mye om hvor kritiske folk var til at Sansa ble voldtatt. Men tatt i betraktning hva han allerede har gjort mot Theon så var det egentlig innafor, og ikke på langt nær så usmakelig grafisk som jeg fryktet. Man så det jo ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...