AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #1881 Skrevet 21. mai 2015 Jeg kan selvfølgelig ikke love at jeg hadde vært noe bedre, men jeg har heller ikke påstått at jeg ikke hadde vært en utrolig svak og irriterende karakter. Men ettersom Sansa tydeligvis ikke har tenkt å utvikle seg ser jeg ikke helt poenget i å vise alt hun utsettes for. Hvordan er det mulig å påstå at Sansa ikke har utviklet seg? Hun har kommet langt fra den hun var i starten av serien, og fra midten av sesong 4 har hun absolutt vist en ny styrke. Men hun er fortsatt en kvinne i menns verden, som må trå forsiktig for å få viljen sin, og det gjør hun klokt i, sammenlignet feks med Cersei som aldri har godtatt den passive kvinnerollen, og nå tramper ut i sin egen undergang as we watch. Anonymous poster hash: 97e12...f0c 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2015 #1882 Skrevet 21. mai 2015 Er littlefinger, eller var han, forelsket i Sansa?Anonymous poster hash: a7744...d8a
Tabris Skrevet 21. mai 2015 #1883 Skrevet 21. mai 2015 Er littlefinger, eller var han, forelsket i Sansa?Anonymous poster hash: a7744...d8a Han hadde følelser for moren, Catelyn Stark. Om dette gjør at han bryr seg litt ekstra om Sansa, eller om dette gjør at han bryr seg litt FOR mye om Sansa, er kanskje uvisst. 2
Gjest O.G. Skrevet 23. mai 2015 #1884 Skrevet 23. mai 2015 Jeg er iferd med å miste interessen for tv-serien.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2015 #1885 Skrevet 23. mai 2015 Herregud så kjipe Sand Snakes er. Charlies Angels Dorne Edition. Ingen personlighet og B-film-materiale. Anonymous poster hash: 96c5c...b95 5
sofie777 Skrevet 23. mai 2015 #1886 Skrevet 23. mai 2015 Jeg er iferd med å miste interessen for tv-serien. Jeg har overført min tidligere store interesse fra GoT til Outlander som også er kostymedrama med elementer av brutalitet, men hakket mer romantikk.
Gjest O.G. Skrevet 23. mai 2015 #1887 Skrevet 23. mai 2015 Jeg har overført min tidligere store interesse fra GoT til Outlander som også er kostymedrama med elementer av brutalitet, men hakket mer romantikk. Kult, takk for at du sa fra.
Drizzt Skrevet 24. mai 2015 #1888 Skrevet 24. mai 2015 Vet ikke om denne er delt her før, men ... litt om neste episode: https://www.dailymotion.com/video/x2r55y4_got_tv
bruker_K Skrevet 24. mai 2015 #1889 Skrevet 24. mai 2015 Han hadde følelser for moren, Catelyn Stark. Om dette gjør at han bryr seg litt ekstra om Sansa, eller om dette gjør at han bryr seg litt FOR mye om Sansa, er kanskje uvisst. slik jeg har forstått det, så så han mye av catelyn i sansa. derfor hadde han nok litt følelser for henne.. men egentlig moren.
Mann 42 Skrevet 24. mai 2015 #1890 Skrevet 24. mai 2015 slik jeg har forstått det, så så han mye av catelyn i sansa. derfor hadde han nok litt følelser for henne.. men egentlig moren. Sånn er det. Noen liker mora, andre liker dattera, men Petyr Baelish er velsignet: Han liker begge to. 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #1891 Skrevet 24. mai 2015 Det er derfor det er så ubegripelig at Baelish - etter den mer eller mindre galante redningen av Sansa i sesong 4 - plutselig gifter henne bort til Ramsey!? Jeg synes det er out-of-character. Forøvrig satt både jeg og mannen min helt ubevegelige etter siste episode med torturen av vår elskelige Sansa, vi satt stille gjennom hele rulleteksten og. Svart natt. Anonymous poster hash: baef7...885
jabx Skrevet 24. mai 2015 #1892 Skrevet 24. mai 2015 Åh, GUD, han snakket om BØKENE! Off with his head!! Å nevne at bøkene eksisterer er noe annet enn å spoile TV-serien med bøkene. 5
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #1893 Skrevet 24. mai 2015 Det er derfor det er så ubegripelig at Baelish - etter den mer eller mindre galante redningen av Sansa i sesong 4 - plutselig gifter henne bort til Ramsey!? Jeg synes det er out-of-character. Forøvrig satt både jeg og mannen min helt ubevegelige etter siste episode med torturen av vår elskelige Sansa, vi satt stille gjennom hele rulleteksten og. Svart natt. Anonymous poster hash: baef7...885 Jeg er kanskje en av få som ikke ble sjokkert av denne "voldtektsscenen", hallo, det var Ramsey Bolton, så klart han ville fullbyrde ekteskapet og han er jo en smule gal så hva annet kunne man vente. Håper Sansa kvinner seg opp da! Daenerys hadde jo en tøff start på sitt ekteskap også, men tok raskt kontrollen. Og Baelish sin plan kom jo frem... Ved å gifte Sansa til Bolton så snur han Lannisters mot Boltonfamilien... Han får derfor et ja til å gå til angrep og bli "Warden of the north"... Uten å gjøre dette grepet så hadde ikke Lannisters akseptert han. Og han vil neppe sette Sansas hode på stake, men hun er nok kun en brikke i spillet hans for å få makt (selv om han kanskje har litt mer omsorg for henne enn andre...) Men Baelish er nok mest gla i seg selv... så synes dette er veldig typisk han...Anonymous poster hash: b01af...712 2
Mann 42 Skrevet 24. mai 2015 #1894 Skrevet 24. mai 2015 Å nevne at bøkene eksisterer er noe annet enn å spoile TV-serien med bøkene. Hva med dem som hadde gledet seg til å finne ut at det finnes bøker, da? Det ødelegger jo for dem! 1
Gjest Vampen Skrevet 24. mai 2015 #1895 Skrevet 24. mai 2015 Hva med dem som hadde gledet seg til å finne ut at det finnes bøker, da? Det ødelegger jo for dem! Hæ? Har de laget bøker av serien?
Mann 42 Skrevet 24. mai 2015 #1896 Skrevet 24. mai 2015 Jeg er kanskje en av få som ikke ble sjokkert av denne "voldtektsscenen", hallo, det var Ramsey Bolton, så klart han ville fullbyrde ekteskapet og han er jo en smule gal så hva annet kunne man vente. Håper Sansa kvinner seg opp da! Daenerys hadde jo en tøff start på sitt ekteskap også, men tok raskt kontrollen. Og Baelish sin plan kom jo frem... Ved å gifte Sansa til Bolton så snur han Lannisters mot Boltonfamilien... Han får derfor et ja til å gå til angrep og bli "Warden of the north"... Uten å gjøre dette grepet så hadde ikke Lannisters akseptert han. Og han vil neppe sette Sansas hode på stake, men hun er nok kun en brikke i spillet hans for å få makt (selv om han kanskje har litt mer omsorg for henne enn andre...) Men Baelish er nok mest gla i seg selv... så synes dette er veldig typisk han...Anonymous poster hash: b01af...712 Ja, det rimer jo godt nok fra Baelish's perspektiv. Men jeg syns fortsatt ikke at det gir mening for Bolton's del. Men de tenker kanskje at med alt som foregår i sør, så sitter de trygt nok i Nord, og enda tryggere når deres stilling er konsolidert.
Mann 42 Skrevet 24. mai 2015 #1897 Skrevet 24. mai 2015 Hæ? Har de laget bøker av serien? Ja, men de sier serien er bedre. Ikke at jeg skal spoile noe, altså. 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #1898 Skrevet 24. mai 2015 NB SPOILERALARM, ikke les videre om du ikke vil vite noe. Noen som vet hvorfor Sansa måtte gifte seg med akkurat han i forrige episode? *Fulgte visst litt for dårlig med* Anonymous poster hash: b5ee2...79b
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2015 #1899 Skrevet 24. mai 2015 Jeg likte ekteskapet mellom Tyrion og Sansa jeg. Tyrion var jo en snill mann mot henne og ville ikke utsette henne for noe dumt, og hun var jo trygg rundt han før Joffrey døde. Men så liker jeg både Sansa og Tyrion, så det er sikkert derfor jeg likte ekteskapet deres. Sansa er sikkert rundt 16 år, og har allerede blitt forlovet 3 ganger der hun har blitt gift 2 ganger. Stakkars jente, men hun fikk jo først virkelig gjennomgå et "ekteskap" med han Ramsay... Fæl fyr. Anonymous poster hash: 294b7...5ec 2
Gjest Vampen Skrevet 24. mai 2015 #1900 Skrevet 24. mai 2015 Ja, men de sier serien er bedre. Ikke at jeg skal spoile noe, altså. Phu, da slipper jeg å lese bøkene også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå