-Jiinxs- Skrevet 20. mai 2013 #821 Skrevet 20. mai 2013 (endret) Noen som har sett episode 8? Synspunkter? (Litt skuffet jeg, da) Holder på å se den nå, så langt har den vært som de siste. Ikke stort som skjer egentlig. Whaaatt er Sansa bare "14 år". Edit Sett ferdig episoden nå, bleeehhh. Slutten var ikke noe å rope hurra for heller. Selv om han er en Lanister, så kunne Sansa begynne å innse at han ikke er som resten av familien. Snakker om Tyrion. Endret 20. mai 2013 av -Leon-
NancyB. Skrevet 20. mai 2013 #822 Skrevet 20. mai 2013 (endret) Eg lika denne episoden veldig godt, eg. Syns det er masse som skjer, berre ikkje innpakka i action. Føler det ville blitt litt slitsomt om alle episodane skulle vore spekka med store vendingar og folk som blir drept i hytt og pine. Men dei som likar det best kan nok glede seg masse til episode 9 som kjem om to veker (grunna memorial day i USA så det blir ei lita pause). Eg spår ein heftig episode, slik den niande episoden har vore i dei to førre sesongane. Syns ikkje det er rart at Sansa ikkje stolar på Tyrion. Den familien har ikkje ført så mykje godt med seg for hennes del, og han oppfører seg heilt merkeleg med ho tilstades. Irritera meg over at me fekk sett ørten "nip-slips", men så fort me skal få sjå litt ekstra av Gendry bytta dei kameravinkel... Typisk... Endret 20. mai 2013 av NancyB. 3
Skatt Skrevet 20. mai 2013 #823 Skrevet 20. mai 2013 Synes liksom de siste episodene har bygd opp til det som skal skje, men så bare fortsetter det i samme duren. OK, litt utålmodig 14 dager til neste hadde jeg ikke fått med meg, kjiiipt!
Gjest Naria Skrevet 20. mai 2013 #824 Skrevet 20. mai 2013 Det blir i hvert fall nok action i neste episode!
Mann 42 Skrevet 20. mai 2013 #825 Skrevet 20. mai 2013 Eg lika denne episoden veldig godt, eg. Syns det er masse som skjer, berre ikkje innpakka i action. Føler det ville blitt litt slitsomt om alle episodane skulle vore spekka med store vendingar og folk som blir drept i hytt og pine. Men dei som likar det best kan nok glede seg masse til episode 9 som kjem om to veker (grunna memorial day i USA så det blir ei lita pause). Eg spår ein heftig episode, slik den niande episoden har vore i dei to førre sesongane. Syns ikkje det er rart at Sansa ikkje stolar på Tyrion. Den familien har ikkje ført så mykje godt med seg for hennes del, og han oppfører seg heilt merkeleg med ho tilstades. Irritera meg over at me fekk sett ørten "nip-slips", men så fort me skal få sjå litt ekstra av Gendry bytta dei kameravinkel... Typisk... "Memorial day"? So what? Ser de liksom ikke på TV da?
Mann 42 Skrevet 20. mai 2013 #826 Skrevet 20. mai 2013 Holder på å se den nå, så langt har den vært som de siste. Ikke stort som skjer egentlig. Whaaatt er Sansa bare "14 år". Edit Sett ferdig episoden nå, bleeehhh. Slutten var ikke noe å rope hurra for heller. Selv om han er en Lanister, så kunne Sansa begynne å innse at han ikke er som resten av familien. Snakker om Tyrion. Det var vanlig før i verden at kvinner (og menn, for den saks skyld) ble giftet bort i ung alder. Så i den grad Westeros er et middelalderland, så er det ganske historisk korrekt. Man levde ikke så lenge, så skulle man gjøre seg håp om å fostre frem noen unger til voksen alder, så måtte man begynne å få dem tidlig.
NancyB. Skrevet 20. mai 2013 #827 Skrevet 20. mai 2013 "Memorial day"? So what? Ser de liksom ikke på TV da? Eg trur det var episode 9 dei viste på memorial day i fjor, og då hadde serien ein del lågare sjåartal enn tidlegare episodar.
AnonymBruker 42 Skrevet 20. mai 2013 #828 Skrevet 20. mai 2013 Dont you dare leave that dagger you chubby kid you! 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #830 Skrevet 20. mai 2013 Frampek og mystikk. Anonym poster: bfe08b2631fa033d5a2c5461aa7f6b1d
Mann 42 Skrevet 20. mai 2013 #831 Skrevet 20. mai 2013 Dont you dare leave that dagger you chubby kid you! Men tror du ikke faen at han sprang fra dolken? Det hadde ikke jeg gjort. Det jævla isskrømtet knuste sverdet hans med handa og kulden sin, men gikk i oppløsning etter et stikk høyt oppe på den ene skuldera fra den obsidian-dolken. Du går ikke fra sånne våpen. 1
Gjest Badabing Skrevet 20. mai 2013 #832 Skrevet 20. mai 2013 Dont you dare leave that dagger you chubby kid you! Ah, så irriterende! Han må jo få hentet den igjen Hvor er de andre? Hadde Jon Snow dem?
Mann 42 Skrevet 20. mai 2013 #833 Skrevet 20. mai 2013 Ah, så irriterende! Han må jo få hentet den igjen Hvor er de andre? Hadde Jon Snow dem? De fant dem jo sammen, begravd under snøen.
Gjest Badabing Skrevet 20. mai 2013 #834 Skrevet 20. mai 2013 Hvor er det vi har sett Lord Bolton egentlig? Det var ikke han som tok armen til Jaime?
Gjest Badabing Skrevet 20. mai 2013 #835 Skrevet 20. mai 2013 De fant dem jo sammen, begravd under snøen. Ja, men det var vel mange?
Mann 42 Skrevet 20. mai 2013 #836 Skrevet 20. mai 2013 Hvor er det vi har sett Lord Bolton egentlig? Det var ikke han som tok armen til Jaime? Nei, det var GEITA til Lord Bolton. Bolton selv var den reserverte herren som ba Jaime om å presisere overfor Tywin Lannister at HAN ikke hadde noe med saken å gjøre.
Mann 42 Skrevet 20. mai 2013 #837 Skrevet 20. mai 2013 (endret) Ja, men det var vel mange? Ja, det var en del dolker og pilspisser. Pakket inn i en kappe til en sort vokter. Endret 20. mai 2013 av Mann 42
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #838 Skrevet 20. mai 2013 Noen som har sett episode 8? Synspunkter? (Litt skuffet jeg, da) Er jo alltid sånn før den store klimaksepisoden (som hittil har vært episode 9 i hver seson). Ganske kjedelig episode nå, men herregud som jeg grugleder meg til om 2 uker! Trodde forresten det var greit å spoile i den tråden, eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Her er en link til alle de som er forvirret forresten: http://viewers-guide.hbo.com/season3/#!/ Den har hjulpet meg ihvertfall Anonym poster: a4812a62a0409cd8ceb9aae799b3af05
Mann 42 Skrevet 20. mai 2013 #839 Skrevet 20. mai 2013 Er jo alltid sånn før den store klimaksepisoden (som hittil har vært episode 9 i hver seson). Ganske kjedelig episode nå, men herregud som jeg grugleder meg til om 2 uker! Trodde forresten det var greit å spoile i den tråden, eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Her er en link til alle de som er forvirret forresten: http://viewers-guide...com/season3/#!/ Den har hjulpet meg ihvertfall Anonym poster: a4812a62a0409cd8ceb9aae799b3af05 Jeg syns dette var kjempespennende. Konfliktene mellom Tywin og Tyrion dras til enda et par hakk. Den sleipe lille kongen trues på livet foran hele sitt hoff, og Tyrion slipper fra det uten så mye som en skrape i lakken. De to dronningene viser klør, og Daenerys har fått en ny beundrer. Og 2000 nye soldater.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2013 #840 Skrevet 20. mai 2013 Jeg syns dette var kjempespennende. Konfliktene mellom Tywin og Tyrion dras til enda et par hakk. Den sleipe lille kongen trues på livet foran hele sitt hoff, og Tyrion slipper fra det uten så mye som en skrape i lakken. De to dronningene viser klør, og Daenerys har fått en ny beundrer. Og 2000 nye soldater. Ja, du har vel egentlig rett i det. Er bare at alt virker litt blekt når jeg har så store forventninger til neste episode, hehe. Jeg har ikke lest bøkene altså, så jeg kjenner ikke detaljene enda(men jeg er ikke så redd for spoilere, så vet litt av hva som skjer, også har jeg lagt sammen to og to og sånn veitu). Og hvordan kunne jeg glemme dronningene idag, Cersei var fantastisk. Anonym poster: a4812a62a0409cd8ceb9aae799b3af05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå