Gjest Katten. Skrevet 25. april 2013 #701 Skrevet 25. april 2013 Det stemmer. Men hvorfor skulle kongen/dronningen ønske å gjøre det? Det er ikke bare én konge/dronning i Westeros. Ser for meg at Jon Snow kan bli en fin støttespiller for den riktige personen.
Gjest Armule Skrevet 25. april 2013 #702 Skrevet 25. april 2013 Nå var det antageligvis Joffrey som beordret barnemassakren, og ikke Cersei. Det kom frem i episode to av sesong to.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2013 #703 Skrevet 25. april 2013 (endret) Det stemmer Joffrey var den som beordret barnemassakren. Men snart blir heldigvis Joffrey drept Satt spoiler inn i tag. Daenerys, mod. Anonym poster: 48bea7d7ee86e338fb13df52c20d3bae Endret 25. april 2013 av Daenerys
Agathe Skrevet 25. april 2013 #704 Skrevet 25. april 2013 Men det er kanskje litt FOR åpenbart? Selv om jeg tenkte det samme da dragene dukket opp for første gang. Du vet, sammentreffet i tid med at de hvite vandrerne kommer, etc, etc. Jeg husker ikke tidspunktene så godt Men selv om noe er for åpenbart så er det ikke umulig. Hele greia heter jo A Song of Ice and Fire. Så tror drager vs de andre er noe som må til å skje. Men uansett, Jon er den som, kanskje, representerer både ild og is. Han har Ghost, som tydelig spiller på vinter og de gamle gudene i nord. Har han i tillegg Targaryan-blod og får en drage har han ilden også. Og kan han styre både Ghost og en drage blir han en av de aller mektigste spillerne på banen. Så får vi håpe at han overlever lenge nok da.
Gjest Emmanuelle Skrevet 25. april 2013 #705 Skrevet 25. april 2013 (endret) Det stemmer Joffrey var den som beordret barnemassakren. Men snart blir heldigvis Joffrey drept Spoiler satt i tag. Daenerys, mod. Anonym poster: 48bea7d7ee86e338fb13df52c20d3bae Trodde dette var tråd for de som ser de nyeste episodene, ikke de som har lest bøkene? Finnes en annen tråd for det, så vennligst skriv i den tråden om du vet hva som skjer. Endret 25. april 2013 av Daenerys
Gjest Daenerys Skrevet 25. april 2013 #706 Skrevet 25. april 2013 Husk å sette spoilers inn i spoilertags. Det er dårlig gjort for de som kun ser serien å avsløre store plott-hendelser. Daenerys, mod.
Mann 42 Skrevet 25. april 2013 #707 Skrevet 25. april 2013 Det er ikke bare én konge/dronning i Westeros. Ser for meg at Jon Snow kan bli en fin støttespiller for den riktige personen. Men spørsmålet gjenstår, ikke sant? Hvorfor skulle kongen/dronningen ønske å gjøre det? I det alliansetette klimaet i Westeros, er det litt vanskelig å se for seg hvilken av pretendentene som skulle kunne se seg tjent med å sette Jon Snow på Jerntronen. Eller noen annen trone, for den del. Det eneste jeg kunne se for meg, er om Robb Stark skulle gi ham arveretten til Winterfell etter seg. Siden alle tror at Brandon og Rickon er døde, så er jo Jon den eneste gjenlevende mannen i slekta utenom Rob selv. Selv om ting kompliseres litt av at Jon Snow er en av vokterne på muren. Men under Cerseis innflytelse så har det blitt innført en presedens for at disse edene ikke trenger å være for livet lenger. Hun løste Barristan Selmy fra sin ed til kongsgarden, for å gi plass til Sandor Clegane, "The Hound". Så enkelte fans av serien mener at det åpner for at Jon Snow også kan løses fra sin ed til vokterne, slik at han kan bli arving til feks Winterfell.
Mann 42 Skrevet 25. april 2013 #708 Skrevet 25. april 2013 Jeg husker ikke tidspunktene så godt Men selv om noe er for åpenbart så er det ikke umulig. Hele greia heter jo A Song of Ice and Fire. Så tror drager vs de andre er noe som må til å skje. Men uansett, Jon er den som, kanskje, representerer både ild og is. Han har Ghost, som tydelig spiller på vinter og de gamle gudene i nord. Har han i tillegg Targaryan-blod og får en drage har han ilden også. Og kan han styre både Ghost og en drage blir han en av de aller mektigste spillerne på banen. Så får vi håpe at han overlever lenge nok da. Det er det, da. Man tør liksom ikke ta det for gitt at folk overlever. Etter at Ned Stark ble tatt av dage, sitter jeg med hjertet i halsen (vel, ikke akkurat, men spennende er det) for hvert nytt kapitel, og puster lettet ut når mine yndlinger klarer seg gjennom enda en dag. Selv om enkelte av dem ender med cliffhanger så det holder.
Gjest Badabing Skrevet 27. april 2013 #709 Skrevet 27. april 2013 Jeg tør ikke å lese noe her siden jeg bare er på siste episoden i sesong 1. Men er det andre her som også synes det er relativt grotesk til tider? Jeg trodde jeg hadde en sterk mage siden jeg gjerne ser krigsfilmer o.l., men da de drepte den ulven og den hesten ble jeg nesten uvel. Tror det er noe av det drøyeste jeg har sett.
Gjest Daenerys Skrevet 27. april 2013 #710 Skrevet 27. april 2013 Anbefaler deg ikke å lese mye her da, Badabing Ja, de har klart å filme det rimelig realistisk, men husk at det kun er effekter. Jeg tenker ikke så mye over det faktisk, ser heller bort om det blir for ubehagelig!
Gjest Badabing Skrevet 27. april 2013 #711 Skrevet 27. april 2013 Anbefaler deg ikke å lese mye her da, Badabing Ja, de har klart å filme det rimelig realistisk, men husk at det kun er effekter. Jeg tenker ikke så mye over det faktisk, ser heller bort om det blir for ubehagelig! Jeg har bare ikke opplevd at jeg har reagert sånn før, men det er sikkert fordi det er dyr og uvant. Tar dere nok snart igjen, jeg begynte for et par dager siden.
Gjest Katten. Skrevet 28. april 2013 #712 Skrevet 28. april 2013 Bøkene er enda mer groteske. Nesten kvalmende til tider. Dog ikke helt American Psycho, heldigvis.
cellar Skrevet 28. april 2013 #713 Skrevet 28. april 2013 Uff, var på gråten da Ned skulle drepe direwolfen til Sansa, og en av de verste scenene for meg var under kampen (aner ikke hva det kalles) med Knight of the flowers da hesten ble kuttet i to :frown: Var også ganske sterkt da Sansa ble tvunget til å se på hodet til faren sin + hushjelpen som hun ikke kom så veldig godt overens med.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #714 Skrevet 28. april 2013 hvilken dag er det ny episode blir lagt ut på hbo nordic? Anonym poster: bfac4631d9b6d00ab7cb7c5e5163fd4b
AnonymBruker Skrevet 28. april 2013 #715 Skrevet 28. april 2013 Mandag kl. 12. Anonym poster: bfe08b2631fa033d5a2c5461aa7f6b1d
Madeon Skrevet 29. april 2013 #716 Skrevet 29. april 2013 Klokka er 13 og episoden er fortsatt ikke lagt ut. Lei av å vente.
-Jiinxs- Skrevet 29. april 2013 #719 Skrevet 29. april 2013 (endret) Jeg elsker mandag :D God mat og episode 5, wiiii :D Endret 29. april 2013 av -Leon- 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2013 #720 Skrevet 29. april 2013 Hvem var egentlig de to småguttene som ble knertet av noen i Robbs følge? Hvilken betydning hadde de for Lannisters? Anonym poster: 7b8111f8c16b84f8e372f07f096efb53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå