Mann 42 Skrevet 16. april 2013 #621 Skrevet 16. april 2013 Big time Til pass for ham. Moahahahahahaaaah!
Mann 42 Skrevet 16. april 2013 #622 Skrevet 16. april 2013 Såså, det blir verre. Du vet, det skal bli sju bøker, og med hans fart og hans nåværende alder, så har han passert gjennomsnittlig levealder for amerikanere før bok sju kommer. Jeg spår nok et oppdrag for Sanderson her. Sanderson? Er han et medium, eller noe? Skal han kanalisere GRR Martin etter hans død?
Mann 42 Skrevet 16. april 2013 #623 Skrevet 16. april 2013 Leste et sted at han har fortalt produsentene hovedmålet med serien, slik at om han nå skulle dø før bøkene ble ferdig, så kunne i alle fall tv-serien fullføres. Det er antakelig nok fan-aktivitet på nettet og diverse diskusjonsfora, til at vi kan skrive de bøkene sjøl.
Gjest Naria Skrevet 16. april 2013 #624 Skrevet 16. april 2013 Sanderson? Er han et medium, eller noe? Skal han kanalisere GRR Martin etter hans død? Brandon Sanderson, forfatter som blant annte fullførte Robert Jordans The Wheel of Time-serie etter orginalforfatterens død.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. april 2013 #625 Skrevet 16. april 2013 Til pass for ham. Moahahahahahaaaah! Stygt å si det men mohahaha herfra også. Men på en annen side, så har jeg vondt av han også
Gjest Naria Skrevet 16. april 2013 #626 Skrevet 16. april 2013 Stygt å si det men mohahaha herfra også. Men på en annen side, så har jeg vondt av han også Det var det jeg først tenkte også, men ettersom historien gikk videre er det vel få jeg har hatt så vondt av som Theon. 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. april 2013 #627 Skrevet 16. april 2013 Det var det jeg først tenkte også, men ettersom historien gikk videre er det vel få jeg har hatt så vondt av som Theon. Ja jeg ble rett og slett kvalm av å lese om han når han kom tilbake. Det første kapitelet holdt jeg seriøst på å spy av. Derfor jeg sitter med denne følelsen av å synes synd på han, selv om han er en dust.
Anoia Skrevet 16. april 2013 #628 Skrevet 16. april 2013 Midtveis i tredje bok, eller vel det. Jon er tilbake på Muren, gamle Mormont er drept i Crasters hus, og Sam har tatt flukten sammen med datterkona til Craster. Jeg håper jo at Sam overlever, men siste kapittel med Sam slutter med at han er trengt opp i et hjørne av hvite vandrere som for bare dager siden var hans kamerater. Han har drept en av dem, og det SER ut til at de skal komme seg unna da det kommer en svartbror (?) på en hjort og lar dem ri sammen med ham. Men så er hendene hans svarte og kalde, og IKKE fordi han har hansker. Og der slutter kapitlet. Sam er i ferd med å bli en drabelig kjempe, hvis han overlever, da. No vert det spanandes!
Anoia Skrevet 16. april 2013 #629 Skrevet 16. april 2013 Det er jo sånn i bøkene at man som regel ikke bare får som fortjent, man får så veldig veldig mye mer enn fortjent :/
Anoia Skrevet 16. april 2013 #630 Skrevet 16. april 2013 Jeg tror en viss you-know-who er den desidert ondeste fiktive karakteren jeg noensinne har støtt på....
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. april 2013 #631 Skrevet 16. april 2013 Det er jo sånn i bøkene at man som regel ikke bare får som fortjent, man får så veldig veldig mye mer enn fortjent :/ Og karakterene har som regel både gode og dårlige, og veike og sterke, trekk. Man kan få forståelse/sympati for noen av de onde. Liker persongalleriet veldig godt.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2013 #632 Skrevet 16. april 2013 Ærlig talt. Hold snuta di borte fra spoilertagsene hvis du ikke vil vite noe mer enn det som kommer på TV. Og la folk diskutere i fred. Faens syting. Denne tråden ble startet som en tv-serie diskusjon og det har flere ganger blitt nevnt (tidlig i tråden) at bokdiskusjon har en egen boktråd... For jeg synes også det er vel mye bokdiskusjon her... Greit nok at mye står i spoilertags, men dere er ikke så innmari gode til å skjule alt... Anonym poster: caadabaf861261ce8d29d6bfefb43ec2 4
Anoia Skrevet 16. april 2013 #633 Skrevet 16. april 2013 Og karakterene har som regel både gode og dårlige, og veike og sterke, trekk. Man kan få forståelse/sympati for noen av de onde. Liker persongalleriet veldig godt. Ja! Jeg ble geniunt overrasket da jeg plutselig fikk sympati med Cercei
Gjest Naria Skrevet 16. april 2013 #634 Skrevet 16. april 2013 Jeg tror en viss you-know-who er den desidert ondeste fiktive karakteren jeg noensinne har støtt på.... Må si meg enig i den.. Martin har jo selv sagt at han ikke ser på noen av karakterene sine som utelukkende onde eller gode, men når det gjelder akkurat han her er jeg veldig i tvil..
Gjest Naria Skrevet 16. april 2013 #635 Skrevet 16. april 2013 Ja! Jeg ble geniunt overrasket da jeg plutselig fikk sympati med Cercei Hehe, det gjorde faktisk ikke jeg. Endret ikke synet på henne i det hele tatt faktisk, men har hørt flere si det samme som deg.
Mann 42 Skrevet 16. april 2013 #636 Skrevet 16. april 2013 No vert det spanandes! Veeel jeg hadde ting å gjøre, men det får heller være. Must! Keep! Reading! 1
Mann 42 Skrevet 16. april 2013 #637 Skrevet 16. april 2013 Ja jeg ble rett og slett kvalm av å lese om han når han kom tilbake. Det første kapitelet holdt jeg seriøst på å spy av. Derfor jeg sitter med denne følelsen av å synes synd på han, selv om han er en dust. Vet ikke helt, jeg. Theon har issues. Men han står midtveis i livet, og kunne valgt hvilken vei han ville. Ingen tvang ham tilbake til faren, og faren viser ham uansett null respekt. Han ble sendt som en betrodd mann Robb, og kunne fortsatt å være det. I stedet snur han på en femøring, og om historien om Theon ender med at han blir flådd levende, så tror jeg det kan være en god ting. På det "Røde Bryllupet" legger Roose Bolton frem en skinnfille som han sier er huden fra Theons venstre lillefinger. Så han er kanskje under bearbeiding....
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. april 2013 #638 Skrevet 16. april 2013 Cercei er jo ikke ond, men bare kald - ikke så stor og tøff som hun tror hun er.
Mann 42 Skrevet 16. april 2013 #639 Skrevet 16. april 2013 Hehe, det gjorde faktisk ikke jeg. Endret ikke synet på henne i det hele tatt faktisk, men har hørt flere si det samme som deg. Det ER jo litt synd på henne, da. Lord Tywin vil at hun skal gifte seg igjen, og konstaterer at det er helt bortkasta at hun skal gå singel rundt med en fullt brukbar livmor som han kan bruke til å lage nye allianser. Jeg fatter ikke at Tywin har så mye mot horer. Han er jo pimp daddy par excellence.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. april 2013 #640 Skrevet 16. april 2013 Tywin stinker Og flåing er ganske kvalmt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå