AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #5081 Del Skrevet 19. mai 2019 ..forresten, jeg sender inn Bronn for å redde Tyrion i siste øyeblikk før han blir flammemat. Så flykter de og Bronn får slottet sitt. Anonymkode: c80b3...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #5082 Del Skrevet 19. mai 2019 Når legges siste episode ut? (Norsk tid) Anonymkode: c3718...205 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Parkeringsvakt Skrevet 19. mai 2019 #5083 Del Skrevet 19. mai 2019 19 minutter siden, AnonymBruker said: Når legges siste episode ut? (Norsk tid) Anonymkode: c3718...205 3 om natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #5084 Del Skrevet 19. mai 2019 Alternativ slutt. Dany blir drept, Jon dør, Tyrion og Sansa blir konge og dronning. Tyrion ser ned på den brente Kings Landing, ser inn i kameraet og sier "Jeg sa jeg skulle ønske jeg kunne drepe dem alle, jeg sa jeg skulle bli monsteret Kings Landing alltid trodde jeg var". Så kan vi bare glemme alt som har skjedd i mellomtiden fra den scenen til Kings Landing ble brent og late som om det er helt logisk at Tyrion manipulerte Dany til å brenne Kings Landing. Og vi kan trekke frem hvordan Tyrion drepte sin kjæreste og far og at en "Lannister alltid betaler sin gjeld". Anonymkode: fb3fc...51f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #5085 Del Skrevet 19. mai 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: fb3fc...51f Edit: Er for øvrig ikke helt urealsitisk. Tyrion i bøkene er mye mørkere enn i TV-serien. Serieskaperne har hentet slutten, men ikke midten av historien fra bøkene. Så kunne vært at Tyrion i bøkene faktisk var den som var med å brenne Kings Landing, at serien velger å ta med dette. Selv om det gir mye mindre mening i serien enn i bøkene. Anonymkode: fb3fc...51f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #5086 Del Skrevet 19. mai 2019 Hva gjør vi med Jernøyene? skal vi sende dem til Winterfell i et forsøk på å overta Winterfell mens alle nordboerne er nede i KL? Anonymkode: c80b3...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 19. mai 2019 #5087 Del Skrevet 19. mai 2019 Om man forventer at man skal få svar på alle spørsmål i siste episode så kommer man ihvertfall til å bli skuffet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #5088 Del Skrevet 19. mai 2019 Noen som har lest denne kommentaren? Går vel under Satire. Anonymkode: 882d3...32b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 19. mai 2019 #5089 Del Skrevet 19. mai 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Sesong 6 var første sesong som ikke bygget på bøkene. Synes selv det var mye bra i sesong 6. High Sparrow er en av favorittkarakterene mine i serien. Anonymkode: 0c089...a65 Var det jeg trodde, og sesong 6 var jo knall. Så det viser jo at D&D kan få det til, men de har altså ikke klart det i sesong 7 og 8. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 19. mai 2019 #5090 Del Skrevet 19. mai 2019 1 time siden, Storebror skrev: Slettet. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 19. mai 2019 #5091 Del Skrevet 19. mai 2019 7 minutter siden, ... skrev: Var det jeg trodde, og sesong 6 var jo knall. Så det viser jo at D&D kan få det til, men de har altså ikke klart det i sesong 7 og 8. Sesong 6 var svak, og det meste med høyspurven er fra bøkene, og det som ikke er har GRRM fortalt dem om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #5092 Del Skrevet 19. mai 2019 7 minutter siden, ... skrev: Var det jeg trodde, og sesong 6 var jo knall. Så det viser jo at D&D kan få det til, men de har altså ikke klart det i sesong 7 og 8. Ja, det er vel også helt på slutten av sesong 8 at alt faller sammen. Mange som likte sesong 7. Men ja jeg likte også sesong 6 mye bedre enn sesong 7. De to siste episodene på sesong 6 har imdb score på 9,9. Pavekarakteren var fantastisk. Anonymkode: fb3fc...51f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedersbrukeren Skrevet 19. mai 2019 #5093 Del Skrevet 19. mai 2019 13 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev: Om man forventer at man skal få svar på alle spørsmål i siste episode så kommer man ihvertfall til å bli skuffet. Hva slags spørsmål er det folk har, egentlig? Dette handler vel ikke om manglende svar på spørsmål, men om dårlig historiefortelling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. mai 2019 #5094 Del Skrevet 19. mai 2019 (endret) 31 minutter siden, Hedersbrukeren said: Hva slags spørsmål er det folk har, egentlig? Dette handler vel ikke om manglende svar på spørsmål, men om dårlig historiefortelling Selv lurer jeg på hvorfor gudene gjenopplivet Jon. Lurer på hva Night King drev på med, jeg skjønner ingenting av Three Eyed Raven, osv. Synes "dårlig historiefortelling" henger sammen med mange ubesvarte spørsmål. Jeg gledet meg til denne sesongen for å få svart på mange spørsmål, men føler ikke at jeg får noen svar. Så håper de pakker inn så mange svar som mulig i siste episode. Endret 19. mai 2019 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #5095 Del Skrevet 19. mai 2019 15 hours ago, Storebror said: Det er noe av det morsomste. Etter hver episode så har D&D en ti minutters video hvor de forklarer hva som skjer i episoden. Noen vil kanskje hevde at det er et dårlig tegn når serieskaperne må forklare det som skjer i serien. Men det virkelig morsomme er at forklaringene ofte gjør serien dårligere enn det den faktisk er. Kanskje det beste med sesong 8 er alle de morsomme memene denne sesongen har gitt oss. Men jeg har selvironi: Anonymkode: 0c089...a65 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Storebror Skrevet 19. mai 2019 #5096 Del Skrevet 19. mai 2019 (endret) 17 timer siden, Storebror skrev: Det er noe av det morsomste. Etter hver episode så har D&D en ti minutters video hvor de forklarer hva som skjer i episoden. Noen vil kanskje hevde at det er et dårlig tegn når serieskaperne må forklare det som skjer i serien. Men det virkelig morsomme er at forklaringene ofte gjør serien dårligere enn det den faktisk er. Må bare legge til at også serieskaperne drar frem dette med at Dany ser med steinansikt mens broren får flytende gull tømt over hodet og er tidlig eksempel på Danys kyniske side. Helt utrolig med tanke på hvor mange kvinner(og menn) som har blitt utsatt for partnervold og vold fra foreldre. Hvor gøy er det for dem å høre "Om du ikke sørger når du ser overgriperen din(eller en som vil drepe din unge) lide så er det tidlig tegn på at du kan begå massedrap på uskyldige". Så vil kanskje noen hevde at jeg tolker D&D i verste mening. Det er ikke tilfellet. Jeg tenker D&D bare er veldig klønete. Men jeg er ikke overgrepsoffer. Man ser jo stadig vekk at ting tolkes i verste mening av de som føler seg tråkket på. Selv hadde jeg aldri turt offentlig å koble Danys reaksjon på brorens død med at hun er gal. I hvert fall ikke på et kommentatorspor til verdens mest populære TV-serie. Det er etter min mening å be om trøbbel. Det er også å vise lite omtanke på noe som er et svært følsomt tema for mange. Endret 19. mai 2019 av Storebror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 19. mai 2019 #5097 Del Skrevet 19. mai 2019 Denne likte jeg. Ikke enig i alt, men en ålreit video. Gleder meg og gruer meg veldig til i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 19. mai 2019 #5098 Del Skrevet 19. mai 2019 (endret) 12 minutter siden, Rørleggerfrue said: Denne likte jeg. Ikke enig i alt, men en ålreit video. Gleder meg og gruer meg veldig til i natt! Bare husk du lovet å dekke over tatoveringen din om det viser seg at Bran våkner opp fra koma og alt bare var en drøm. Endret 19. mai 2019 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 19. mai 2019 #5099 Del Skrevet 19. mai 2019 28 minutter siden, SVK skrev: Bare husk du lovet å dekke over tatoveringen din om det viser seg at Bran våkner opp fra koma og alt bare var en drøm. Det gjør jeg også 😂 kors på halsen 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2019 #5100 Del Skrevet 19. mai 2019 Kanskje finne ut valyriske ordet for "drømme" og tatovere rød strek over morghulis og dohaeris. Rettestrek! Alle må drømme! (om jeg husker riktig tatovering) Anonymkode: bf747...b08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå