Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!

Rights

Anbefalte innlegg

On 5/11/2019 at 10:17 PM, frabergen said:

Det kan du lese om her: https://asoiaf.westeros.org/index.php?/topic/154218-poll-how-would-you-rate-episode-804/

Så vidt jeg vet er dette eneste episode hvor flertallet har gitt den dårligste karakteren.

En av svarene:

I think this episode made me hate every character. Can the WWs come back and finish the job please?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg regner med at alle de gjenlevende samler seg i den siste episoden.

Sansa, Bran og Brienne kommer sikkert ridende ned fra Winterfell. Jeg tror ikke det blir noen hyggelig tone mellom Dany og Sansa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper at Daenerys dør i siste episode. Uansett så er

Spoiler

endelig Cersei død, 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lurer på hva folk som kalte døtrene sine Khaleesi opp gjennom de siste årene tenker nå.

Anonymkode: bf747...b08

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vis skjult innhold

Lurer på hva folk som kalte døtrene sine Khaleesi opp gjennom de siste årene tenker nå.

Forstår ikke hvorfor du har spoiler på denne. Det du skriver der er ikke spoiler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Bare noen timer igjen til seriens klimaks. Kjenner ikke jeg gleder meg engang. Gleder meg mest til at serien er overstått, slik at jeg kan vente på bøkene.

Jeg stiller meg tvilende til at de 2 siste bøkene blir utgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
15 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Forstår ikke hvorfor du har spoiler på denne. Det du skriver der er ikke spoiler

Det hinter jo til at en godt likt karakter kanskje ikke blir godt likt lengre. Jeg var usikker og fant ut at spoiler tag hverken er mye jobb for meg eller de som leser tråden. 

Dette innlegget er derimot litt mer jobb, men jeg må bare spørre. Gjør det noe at jeg spoilertagget det? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett hele serien, men er nok ikke like inne i alle deler av historiene,  er ikke like oppdatert  - og husker ikke alle detaljer like godt som andre, men er allikevel enig i at serien går mot rar avslutning. Det bygger seg ikke opp liksom. NK er borte (hadde håpet på mye spenning der, det ble jo ingenting egentlig) , Dani fremstår som... hevngjerrig? og furten?, alle slarver og sladrer. Og Cerceis hovmod fallt så hardt at det ble nesten litt dumt å se på. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hide contents

LOL. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig håper jeg det går til H**** med alle sammen. Hadde håpet at Dany eller Aria skulle falle fra i dag i det minste..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest loveli

Arya har hele tiden sagt at hun skal "kill the queen", kanskje det heller blir Dany enn Cercei?

Uansett så håper jeg ikke det da hun allerede har fått drept NK. Har sagt tidligere i tråden at jeg ikke ønsker én helt i denne serien, det blir for hollywood.

Men men, det kan fort skje at Cercei og Jamie har overlevd å få tusenvis av tonn med stein i hodet også... Det tror jeg ikke, ser ikke at det tilfører serien noe, men med episode 3 friskt i minne (der folk bare overlever fordi det er beleilig for den videre historien) så utelukker jeg det ikke 100%. 🤣🤦‍♀️

Svekkelsen av Danys hær i 3. episode, var det bare for at vi skulle tro, i 2 uker, at hun kanskje ikke skulle klare å ta KL? Hvorfor tar det da bare 3 minutter å brenne flåten og alle scorpionene? Hvor er oppbygningen? Hvorfor må jeg se 45minutter med brenning av by? Ja, mange storylines blir fulgt underveis, men flere klipp av Clegane og zombiebror, trengte jeg dét? Når vi vet hvor dårlig tid vi har på oss på mer viktige storylines? Jeg ser ikke på GoT for action, selv om det er fint i små doser. Det er jo spillet, alle twistene, de naturlige utviklingene av personene som gjorde serien interessant. Jeg kan se på Die Hard om jeg ønsker en overdose av eksplosjoner.

Euron traff dragen, spente opp scorpionen igjen og traff dragen på nytt sist episode, men nå fikk han ikke til mer enn ett dårlig skudd, selv rett forfra mot Dracarys... Dracarys fløy lenge over flåten uten noe mer fare. Hver skorpion som ble spent opp brant i neste sekund... Jeg er så lei av enkle løsninger, alt er så lett når de ønsker og vanskelig når de ønsker, så beleilig. Det er jo ingen reell spenning lenger, når fysiske og menneskelige lover endrer seg fra episode til episode... Man blir mer undrende, sånn "wtf, det gikk jo så lett sist, hva skjedde? Har Euron kanskje fått krystallsyken siden sist og mistet evnen til å sikte" liksom. Jeg vil ikke sitte å tenke sånn...

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjul innhold

lol! Er det faktisk noen som har gjort dette?! 

Anonymkode: 882d3...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
36 minutter siden, loveli skrev:

Arya har hele tiden sagt at hun skal "kill the queen", kanskje det heller blir Dany enn Cercei?

Det er Jon som kommer til å drepe Dany

Anonymkode: 35ed5...937

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst synes jeg bare synd på Dany. Hun har vært en av mine favoritter gjennom serien, og er det fortsatt til tross for hennes handling i ep. 5. Det at hun begynte å gråte fortvilet før hun fløy avgårde for å brenne byen sier meg at hun ikke har det bra i det hele tatt og så ingen god slutt uansett. Jeg er veldig spent på hvordan det blir siste episode. Jeg håper Jon havner på tronen og forbereder meg på at han dreper Dany i siste episode. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Arya har hele tiden sagt at hun skal drepe Cersei, ikke en random "queen". Synes det var teit nok at Arya drepte NK, så hvis hun dreper Daenerys nå så klikker jeg. 

Anonymkode: e4464...741

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker noen ganger som noen forventer en lykkelig slutt på denne serien.......vel for å sitere Ramsey

GameOfThrones-s03e06-1.jpg

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Aragorn ll Elessar said:

Det virker noen ganger som noen forventer en lykkelig slutt på denne serien.......vel for å sitere Ramsey

GameOfThrones-s03e06-1.jpg

Jeg hadde ikke forventet en lykkelig slutt, men Daenerys som «mad queen» er både «rushed», kjedelig og forutsigbart. Skulle ønske de valgte en annen vri. Synes det er kjedelig og «safe» om Jon ender opp på tronen.

Anonymkode: c86d3...1c2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...