AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2841 Del Skrevet 27. juli 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva snakker du om? Ingen vet hva som skjer! Folka bak serien er superstrenge på at ingenting skal spoiles, og selv skuespillerne har skrevet under taushetsplikt på det. Så skjerp deg! Anonymkode: aba6f...0b6 Spoiler Her ser du hva som kommer til å skje. Det er jo åpenbart at den jeg siterte har fått med seg teorien om at Arya skal drepe Little finger, og det er helt lattelig å late som om man "håper" noe man vet skal skje vil skje. Anonymkode: 82242...6a7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2842 Del Skrevet 27. juli 2017 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ab... 6a7, du ødelegger hele tråden med de frekke kommentarene dine! Og hvordan i alle dager det spoilers når det ikke har skjedd i bøkene engang? Det er bare lov for deg å komme med teorier? Anonymkode: 15840...4fd Se posten ovenfor. Anonymkode: 82242...6a7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2843 Del Skrevet 27. juli 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjul innhold Her ser du hva som kommer til å skje. Det er jo åpenbart at den jeg siterte har fått med seg teorien om at Arya skal drepe Little finger, og det er helt lattelig å late som om man "håper" noe man vet skal skje vil skje. Anonymkode: 82242...6a7 Faen! Nå leste jeg hele! Anonymkode: 2a954...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Browncoat Skrevet 27. juli 2017 #2844 Del Skrevet 27. juli 2017 1 time siden, Anciol skrev: Fy faen var den udøde kjempen wun wun?? Nei. Wun Wun døde i winterfell, og whights kan bare skapes nord for muren (enn så lenge), så vidt jeg vet. Wun Wun ble også skutt i det andre øyet enn whighten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2845 Del Skrevet 27. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Se posten ovenfor. Anonymkode: 82242...6a7 Det er en teori og masse spekuleringer. Det finnes flere fanteorier. Det er ingen som vet med sikkerhet hva som kommer til å skje. Jeg skjønner at TV-serien ikke baserer hendelsene på bøkene framover, og derfor er det ikke mulig for de som har lest bøkene å spoile. Anonymkode: 15840...4fd 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Browncoat Skrevet 27. juli 2017 #2846 Del Skrevet 27. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er en teori og masse spekuleringer. Det finnes flere fanteorier. Det er ingen som vet med sikkerhet hva som kommer til å skje. Jeg skjønner at TV-serien ikke baserer hendelsene på bøkene framover, og derfor er det ikke mulig for de som har lest bøkene å spoile. Anonymkode: 15840...4fd Jeg har ikke lest det, men dette er "leaks", ikke spekulering. Det skjedde det samme i fjor også, og alt stemte. Det er synd at folk skal spoile serien for resten ved å legge ut lekkasjene her. Om man får seeropplevelsen ødelagt av spoilere, anbefaler jeg å holde seg unna denne tråden og f.eks. kommentarfelt på FB, for det finnes alltid nok av folk som synes det er morsomt å ødelegge for andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 27. juli 2017 #2847 Del Skrevet 27. juli 2017 12 minutter siden, Browncoat skrev: Jeg har ikke lest det, men dette er "leaks", ikke spekulering. Det skjedde det samme i fjor også, og alt stemte. Det er synd at folk skal spoile serien for resten ved å legge ut lekkasjene her. Om man får seeropplevelsen ødelagt av spoilere, anbefaler jeg å holde seg unna denne tråden og f.eks. kommentarfelt på FB, for det finnes alltid nok av folk som synes det er morsomt å ødelegge for andre. Vel, det ligger jo skjult i utgangspunktet. Så da kan man velge selv om man vil lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Browncoat Skrevet 27. juli 2017 #2848 Del Skrevet 27. juli 2017 2 minutter siden, jabx skrev: Vel, det ligger jo skjult i utgangspunktet. Så da kan man velge selv om man vil lese. Det siste var mest siktet til den som skrev en spoiler tidligere i tråden, uten å skjule det. Men uansett skal vel dette være en spoiler-fri tråd, så kan man heller poste leaksene i en annen tråd. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2849 Del Skrevet 27. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg liker også Sansa, men tror ikke hun vil gifte seg. Som ugift står hun langt sterkere, hun vil nok ikke gi makten til mann og gi fra seg sitt sterkeste kort til hvem som helst, eller før det er ytterst nødvendig. Jeg tror/håper hun blir som en slags dronning Elizabeth 1, som visste hvordan hun skulle spille det politiske spillet. Anonymkode: cf652...908 Jeg liker tankegangen din, og hadde elsket denne vendingen, spesielt som storfan av karakteren hennes. Men jeg har lest at Elizabeth 1 var en inspirasjon for Dany når George skrev boka, dette er noe han selv har sagt. Jeg har derfor mine tvil at han bruker samme historiske person som inspirasjon til to store karakterer. Men jeg blir for all del ikke overrasket om hun ikke gifter seg, i og med at vi har et fåtall episoder igjen. Skjer det, så kan jeg se for meg at hun gifter seg med Lord of the Vale, for så og muligens ta del i at han dør. Kan tenke meg at hun klarer å manipulere Petyr til det, kanskje til og med lure han til å tro at det er hans egen ide. Sansa er og blir en av seriens undervurderte karakterer synes jeg. Anonymkode: aba6f...0b6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2850 Del Skrevet 27. juli 2017 24 minutter siden, Browncoat skrev: Jeg har ikke lest det, men dette er "leaks", ikke spekulering. Det skjedde det samme i fjor også, og alt stemte. Det er synd at folk skal spoile serien for resten ved å legge ut lekkasjene her. Om man får seeropplevelsen ødelagt av spoilere, anbefaler jeg å holde seg unna denne tråden og f.eks. kommentarfelt på FB, for det finnes alltid nok av folk som synes det er morsomt å ødelegge for andre. Det er spekuleringer (og jeg leste innlegget som var skjult) - spekuleringer baserer seg alltid på noe. Dessuten finner det utrolig mange fanteorier. Trådene på reddit for eksempel, der er folk veldig flinke til å spekulere og forutse hva som kommer til å skje. Har sluttet å lese trådene der inne, for der er det diehard-fans som kommer med gode teorier som ofte stemmer. De klarer ofte å gjette hva som faktisk skjedde, uten at det hadde vært «leaks» eller at det har stått i bøkene. Det er lite som blir en overraskelse når alt blir spekulert i. Her inne er ikke folk så spesielt gode til å spekulere, nettopp derfor syns jeg det er greit å lese denne tråden Anonymkode: 15840...4fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Browncoat Skrevet 27. juli 2017 #2851 Del Skrevet 27. juli 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er spekuleringer (og jeg leste innlegget som var skjult) - spekuleringer baserer seg alltid på noe. Dessuten finner det utrolig mange fanteorier. Trådene på reddit for eksempel, der er folk veldig flinke til å spekulere og forutse hva som kommer til å skje. Har sluttet å lese trådene der inne, for der er det diehard-fans som kommer med gode teorier som ofte stemmer. De klarer ofte å gjette hva som faktisk skjedde, uten at det hadde vært «leaks» eller at det har stått i bøkene. Det er lite som blir en overraskelse når alt blir spekulert i. Her inne er ikke folk så spesielt gode til å spekulere, nettopp derfor syns jeg det er greit å lese denne tråden Anonymkode: 15840...4fd Jeg har hørt at det har kommet ekte leaks for denne sesongen også. Spekulasjoner er noe annet. F.eks. at Jon ville komme tilbake og R+L=J var fanteori som boklesere har hatt i åresvis, men at Umbers drepte Shaggydog og forrådte Starks, og at Ramsay skulle skyte Rickon - dette er eksempler på veldig spesifikke ting som kom fra leaks, som jeg ble spoila av i forrige sesong. Så vidt jeg vet er leaksene fra denne sesongen like nøyaktige, serieskaperne har ikke klart å holde lokk på alt av manus, det er bilder fra innspilling osv. Jeg liker spekulering, den som er basert på analyse av bøkene/serien så lagt, casting calls o.l. Men manuslekkasjer og bilder fra innspillingen er jo noe helt annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2852 Del Skrevet 27. juli 2017 22 minutter siden, Browncoat skrev: Jeg har hørt at det har kommet ekte leaks for denne sesongen også. Spekulasjoner er noe annet. F.eks. at Jon ville komme tilbake og R+L=J var fanteori som boklesere har hatt i åresvis, men at Umbers drepte Shaggydog og forrådte Starks, og at Ramsay skulle skyte Rickon - dette er eksempler på veldig spesifikke ting som kom fra leaks, som jeg ble spoila av i forrige sesong. Så vidt jeg vet er leaksene fra denne sesongen like nøyaktige, serieskaperne har ikke klart å holde lokk på alt av manus, det er bilder fra innspilling osv. Jeg liker spekulering, den som er basert på analyse av bøkene/serien så lagt, casting calls o.l. Men manuslekkasjer og bilder fra innspillingen er jo noe helt annet. Og da er jeg enig med deg, lekkasjer av manuser og bilder fra innspilleringen er spoiling - eller ikke direkte spoiling. Mange tolker jo bilder fra innspilleringen ulikt, men det er på kanten. Det spekuleres om veldig mye, om spesifikke ting også, selv om det ikke har vært lekkasjer og bilder fra settet. Det har jeg sett på reddit. Det finnes utallige spekulasjoner og noen ganger gjetter en riktig. At Arya finner på å drepe Lord Baelish er jo heller ikke helt usannsynlig, det er noe jeg også kunne spekulert i. Men det gjenstår å se. Liker egentlig ikke å lese spekulasjoner/teorier og meninger, for det kan ødelegge en del. Det har jeg erfart. Anonymkode: 15840...4fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2853 Del Skrevet 27. juli 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og da er jeg enig med deg, lekkasjer av manuser og bilder fra innspilleringen er spoiling - eller ikke direkte spoiling. Mange tolker jo bilder fra innspilleringen ulikt, men det er på kanten. Det spekuleres om veldig mye, om spesifikke ting også, selv om det ikke har vært lekkasjer og bilder fra settet. Det har jeg sett på reddit. Det finnes utallige spekulasjoner og noen ganger gjetter en riktig. At Arya finner på å drepe Lord Baelish er jo heller ikke helt usannsynlig, det er noe jeg også kunne spekulert i. Men det gjenstår å se. Liker egentlig ikke å lese spekulasjoner/teorier og meninger, for det kan ødelegge en del. Det har jeg erfart. Anonymkode: 15840...4fd Det jeg reagerer er når folk som åpenbart har lest leaksene kommer med "jeg tror at..", og nevner spesifikke ting fra leaksene. Hva er poenget? Det blir som da bokleserne kom med "jeg tror the mountain vinner mot the red viper" i forkant av den episoden. Eller "jeg tror at Ned Stark kommer til å bli halshugd". Later som om det "bare" er en teori. Bare irriterende. Anonymkode: 82242...6a7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 27. juli 2017 #2854 Del Skrevet 27. juli 2017 har ikke lest mer enn første bok så kan vel ikke spoile så mye, bare håper så jævlig at Melisandre, Euron, og Theon får en langsom smertefull død! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymSjiraff Skrevet 27. juli 2017 #2855 Del Skrevet 27. juli 2017 1 minutt siden, Tanuki skrev: har ikke lest mer enn første bok så kan vel ikke spoile så mye, bare håper så jævlig at Melisandre, Euron, og Theon får en langsom smertefull død! Må si du er hard om du føler at Theon fortjener en langsom smertefull død. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 27. juli 2017 #2856 Del Skrevet 27. juli 2017 4 minutter siden, AnonymSjiraff skrev: Må si du er hard om du føler at Theon fortjener en langsom smertefull død. ja mulig, har aldri likt ham. ......bra det ikke er ekte, kreds til Alfie Allen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2857 Del Skrevet 27. juli 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det jeg reagerer er når folk som åpenbart har lest leaksene kommer med "jeg tror at..", og nevner spesifikke ting fra leaksene. Hva er poenget? Det blir som da bokleserne kom med "jeg tror the mountain vinner mot the red viper" i forkant av den episoden. Eller "jeg tror at Ned Stark kommer til å bli halshugd". Later som om det "bare" er en teori. Bare irriterende. Anonymkode: 82242...6a7 Du må bare roe deg litt ned. Å håpe at Arya tar Littlefinger er bare en ønskedrøm, og det er ikke så spesifikt at brukeren må ha lest leaks i det hele tatt. Faktisk blir det ikke en spoiler før du kommer på banen og beskylder denne brukeren for å ha lest leaks. Anonymkode: c9b3b...4e8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2858 Del Skrevet 27. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du må bare roe deg litt ned. Å håpe at Arya tar Littlefinger er bare en ønskedrøm, og det er ikke så spesifikt at brukeren må ha lest leaks i det hele tatt. Faktisk blir det ikke en spoiler før du kommer på banen og beskylder denne brukeren for å ha lest leaks. Anonymkode: c9b3b...4e8 Jeg er enig med deg. Å tro/håpe at Arya dreper Littlefinger er jo ikke en spoiler. Littlefinger er i Vinterfall sammen med Sansa. Arya er på vei dit og er vel ikke spesielt fan av Littlefinger, på samme måte som Jon. Hun er hevnlysten og dersom Littlfinger gjør noe utspekulert som kan skade Stark familien (eller Jon spesifikt) og Arya finner ut av det, vel, da kan hun finne på å ta hevn. Anonymkode: 15840...4fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2017 #2859 Del Skrevet 27. juli 2017 2 timer siden, AnonymSjiraff skrev: Må si du er hard om du føler at Theon fortjener en langsom smertefull død. Tror han har blitt straffet nok, ja. Anonymkode: 15840...4fd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
inle Skrevet 27. juli 2017 #2860 Del Skrevet 27. juli 2017 På 26.7.2017 den 23.47, AnonymBruker skrev: Jeg tror faktisk ikke det. Tvert motsatt tror jeg faktisk at hun kommer til å manipulere Petyr, og spille en av hovedrollene i hans død. Jeg tror også hun klarer å få The Vale. Vi ser allerede nå at Cersei har hatt en viss inflytelse på henne, som jeg tror vil være hennes sterkeste kort videre. Anonymkode: aba6f...0b6 Åååå jeg liker denne teorien! Hadde vært en kul måte for Sansa å slå Petyr i sitt eget spill, han har jo allerede "tabbet" seg ut ved å fortelle henne (som den eneste i hele serien) hva han egentlig drømmer om. For meg virker det som om han er blendet av kjærligheten han hadde til moren og nå ser for seg Sansa som det nest beste han kan få, kanskje til og med bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå