Gjest Valiumsjunkie Skrevet 21. april 2013 #661 Skrevet 21. april 2013 Gleder meg!! Har gledet meg hele uken til neste episode :-) Blir spennende å se hva som skjer med Brienne og Jaime, og ikke minst hva som skjer med hånden til Jaime. Ser for meg at det går koldbrann i armen, men dette er jo fantasy, blir sikkert bare en stump. Kanskje han får en krok der, som Kaptein Krok.
Gjest Emmanuelle Skrevet 22. april 2013 #662 Skrevet 22. april 2013 Og jeg som ikke trodde Daenerys kunne bli stort kulere...boy, was I wrong! 4
sofie777 Skrevet 22. april 2013 #664 Skrevet 22. april 2013 Margary er ikke så verst hun heller. Hun vet nok helt sikkert hva hun gjør når hun leker med sin tilkommende...
Gjest Emmanuelle Skrevet 22. april 2013 #665 Skrevet 22. april 2013 Margary er ikke så verst hun heller. Hun vet nok helt sikkert hva hun gjør når hun leker med sin tilkommende... Helt enig! Og jeg tror dette er første gangen jeg har sett Joffrey vise en annen følelse enn hat, forakt og jævelskap. Da han så på henne virket det nesten som han beundret henne...jeg regner med at det blir hans bane.
cellar Skrevet 22. april 2013 #666 Skrevet 22. april 2013 For en slutt! Daenerys har alltid vært min favorittkarakter/historie, og det blir bare bedre Elsket når hun begynte å prate det språket, har jo vært ganske obvious at hun har skjønt hva han har sagt. Hvorfor reddet han gutten Theon, for så å gi han tilbake igjen? Skjønte ikke helt..
HedvigR Skrevet 22. april 2013 #667 Skrevet 22. april 2013 Hvorfor reddet han gutten Theon, for så å gi han tilbake igjen? Skjønte ikke helt.. Psykisk terror. For å virkelig bryte ham ned. Noe av det verste du kan gjøre mot mennesker er jo å gi dem håp, for så brutalt rive det fra dem.
Lykkelitenen Skrevet 22. april 2013 #668 Skrevet 22. april 2013 Psykisk terror. For å virkelig bryte ham ned. Noe av det verste du kan gjøre mot mennesker er jo å gi dem håp, for så brutalt rive det fra dem. Samme tenkte jeg. Smilet hans når han så han bli hengt på korset igjen var virkelig jævlig, her var det en mann som viste hva han gjorde og nøt å se frykten i Theons øyne. Men avslutningen, OMG OMG OMG! Må vi vente en hel uke til??
-Jiinxs- Skrevet 22. april 2013 #669 Skrevet 22. april 2013 Elsker også slutten, var virkelig slik jeg hadde håpet hun skulle håndtere han slavehandel fyren!
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #670 Skrevet 22. april 2013 For en slutt! Daenerys har alltid vært min favorittkarakter/historie, og det blir bare bedre Elsket når hun begynte å prate det språket, har jo vært ganske obvious at hun har skjønt hva han har sagt. Hvorfor reddet han gutten Theon, for så å gi han tilbake igjen? Skjønte ikke helt.. Psykisk terror. For å virkelig bryte ham ned. Noe av det verste du kan gjøre mot mennesker er jo å gi dem håp, for så brutalt rive det fra dem. Men var dette verdt å drepe så mange av sine "egne", han drepte jo mange vakter. Anonym poster: 99abfdcfbe72647a6e0c12f50cc729a3
HedvigR Skrevet 22. april 2013 #671 Skrevet 22. april 2013 Men var dette verdt å drepe så mange av sine "egne", han drepte jo mange vakter. Anonym poster: 99abfdcfbe72647a6e0c12f50cc729a3 Verdt å ofre for "moroa" ved det, han ser ikke på menneskeliv på noe som er for mye å ofre for å kunne leke litt katt og mus. Skikkelig psykopat altså
AnonymBruker Skrevet 22. april 2013 #672 Skrevet 22. april 2013 Verdt å ofre for "moroa" ved det, han ser ikke på menneskeliv på noe som er for mye å ofre for å kunne leke litt katt og mus. Skikkelig psykopat altså Ja kanskje, men hvem er de folka som holder han fanget? Er de lojal mot Robb Stark?, i så fall er jo infoen som Theon ga om at han ikke drepte Rickon og Bran veldig verdifull for dem. Anonym poster: 99abfdcfbe72647a6e0c12f50cc729a3
Gjest Jon Snow Skrevet 22. april 2013 #673 Skrevet 22. april 2013 Jeg burde kanskje ta og begynne og se på sesong 3............
HedvigR Skrevet 22. april 2013 #674 Skrevet 22. april 2013 Ja kanskje, men hvem er de folka som holder han fanget? Er de lojal mot Robb Stark?, i så fall er jo infoen som Theon ga om at han ikke drepte Rickon og Bran veldig verdifull for dem. Anonym poster: 99abfdcfbe72647a6e0c12f50cc729a3 Det kommer nok godt fremover etterhvert, skal passe på å ikke spoile det her. Men gode spørsmål ja. Noe av det som er så skummelt for Theon er at han ikke har aning om hvem de er, og dermed ikke hva de er ute etter. Han vet jo ikke hva som er rett eller gal informasjon å gi, kan sammenligne det med folka i båten i en tidligere episode som spurte Davos hvilken konge han så på som den rette. Det finnes ikke ett riktig svar, hvis man vil leve må man se an hvem som spør. Selv om jeg har følt intenst hat mot Theon så synes jeg fryktelig synd på ham i den situasjonen han er i nå. Huff.
jabx Skrevet 23. april 2013 #675 Skrevet 23. april 2013 Det er jo litt søtt med hun blonde Daenerys som går rundt i øst med dragene, men helt ærlig bør de bare drepe henne bort fra serien. Selv om hun er den eneste Targaryen igjen, bortsett fra han gamle blinde ved veggen, så sier det seg selv at hun ikke kan styre de syv kongedømmene. Hvis vi alle går dypt inn i oss selv, så vet vi at Westeros må styres av en mann. Denne jenta er jo badass. Hun hadde knust deg som en liten maur. 1
angara Skrevet 24. april 2013 #676 Skrevet 24. april 2013 Heia Daenerys! :-D Jeg lurer litt på hva rollen til Theon egentlig kommer til å bli i fremtiden. Må jo være en grunn til at de bruker så mye tid på denne lille puslingen i serien? Spennende med ...åh, husker ikke hva han heter, han tjukkingen som stakk av med dama og spedbarnet ved gården til Crastor. Men han som ropte at "vi skal nok finne deg, Pig" . hvem var egentlig han? Ikke en av the Night Watch, vel? De hadde vel ingen grunn til å ville jakte på ham? (bortsett fra at han kanskje blir desertør...) Så er jeg litt nervøs for hvordan det skal gå med Sansa, som vikles inn i Margerys nett. Gleder meg til neste uke
Gjest Daenerys Skrevet 24. april 2013 #677 Skrevet 24. april 2013 Samwell var det som stakk av med dama og spedbarnet Jo, tror han som ropte etter han var en del av Nights Watch, er vel samme som mente at de måtte begynne å ta vare på seg selv og egentlig holdt på å planlegge mytteri.
Gjest Jon Snow Skrevet 24. april 2013 #679 Skrevet 24. april 2013 (endret) Jeg lurer på om det er noe i den teorien noen har om at Daenerys er Jon Snow sin tante. Det hadde jo vært litt kult om det var slik. For da kunne jo faktisk Jon Snow legge krav på Jern Tronen. For vist han egentlig er sønnen til Lyanna og Rhaegar og ikke Eddart så kan han jo i teorien gjøre krav på tronen. Endret 24. april 2013 av Jon Snow
angara Skrevet 24. april 2013 #680 Skrevet 24. april 2013 Jeg lurer på om det er noe i den teorien noen har om at Daenerys er Jon Snow sin tante. Det hadde jo vært litt kult om det var slik. For da kunne jo faktisk Jon Snow legge krav på Jern Tronen. For vist han egentlig er sønnen til Lyanna og Rhaegar og ikke Eddart så kan han jo i teorien gjøre krav på tronen. Oi, det der er interessant! Og ganske plausibelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå