superia Skrevet 30. april 2011 #21 Del Skrevet 30. april 2011 Superia: Jeg begynner å studere igjen til høsten. Håper virkelig jeg finner en herlig mann der som elsker meg for den jeg er!! Inntil da er det visst bare å holde ut og leve i håpet om at ting vil ordne seg en vakker dag.... TS Hehe, ja, jeg mente vel egentlig at om du begynner å studere noe du er interessert i, kommer du ikke til å ha lyst til (eller ha tid til) å sitte og se på Gullrekka alene Men, ja, det kan selvfølgelig godt hende du finner en som vil elske deg. Håper bare du kan ha det litt greit i mellomtida også - ettersom livet er NÅ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 30. april 2011 #22 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg er så lei, lei, lei, LEI,LEI, LEI av å være singel! JEG HATER DET!!!!!!!!!!!!! Har vært singel dritlenge og aldri hatt samboer. Flere sier jeg må være drømmedama, men jeg finner likevel ingen å dele livet med. Faen jeg er så lei!!!!!!!!!! Måtte bare få det ut... Hvilke kvaliteter har du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #23 Del Skrevet 30. april 2011 Been there, done that og merket forsåvidt ikke så mye til ensomme kvelder da ettersom jeg stort sett jobba . Har i mange år vært rimelig fornøyd med å være singel, faktisk, men kjenner jeg begynner å bli temmelig lei av det nå. Blir litt lei av data, TV og lesestoff når det ender med det år etter år. Kjekt med selskap også. Tidliger syntes jeg også at det var greit å være singel, men den tid er forbi. Bra jeg i det minste trives i mitt eget selskap, men nå er jeg virkelig lei av å bare være sammen med meg selv... Jeg trenger en å dele seng, middag, regninger, ferier, gleder, sorger og krangler med! TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. april 2011 #24 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg trenger en å dele seng, middag, regninger, ferier, gleder, sorger og krangler med! TS Jeg trenger det ikke, men hadde vært hyggelig å ha en for det. Spesielt det med ferier er ganske kjipt synes jeg. Visst kan jeg reise på aleneferier og jeg kan faktisk ha det ganske hyggelig også, men det ER morsommere å være et "vi" på tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #25 Del Skrevet 30. april 2011 Trivdes utmerket med å være singel jeg, bare savnet sexen innimellom... Tror kanskje dere har et litt overdrevet bilde av hvor flott det er å være i et par? Vi sitter stort sett hjemme med hver vår PC på kvelden vi også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. april 2011 #26 Del Skrevet 30. april 2011 Trivdes utmerket med å være singel jeg, bare savnet sexen innimellom... Tror kanskje dere har et litt overdrevet bilde av hvor flott det er å være i et par? Vi sitter stort sett hjemme med hver vår PC på kvelden vi også Ja, men da sitter man i allfall der sammen med noen . Det er ikke det at jeg tror alt er fryd og gammen i alle par alltid. Så dum er jeg ikke. Jeg påstår også hardnakket at det er bedre å være alene enn i et dårlig forhold, men etter mange år alene og med et par forhold (dog ikke samboerskap) bak meg, så er jeg omsider blitt enig med meg selv i at 100% alenehet ikke er det optimale for meg. Kunne gjerne tenkt meg en deltidssamboer, jeg. Tror det ideelle ville vært en samboer som jobbet turnus slik at jeg hadde noe tid for meg selv (Nordsjøarbeidere, se hitover ) eller rett og slett være særboer og satse på å kjøpe en hytte sammen med "min". Men det skal litt til å ha sånn flaks at jeg finner en mann av samme mening, og som jeg attpå til "vil ha" og vice versa. Da begynner vi å snakke om skikkelig dårlige odds . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #27 Del Skrevet 30. april 2011 Trivdes utmerket med å være singel jeg, bare savnet sexen innimellom... Tror kanskje dere har et litt overdrevet bilde av hvor flott det er å være i et par? Vi sitter stort sett hjemme med hver vår PC på kvelden vi også Jeg tror ikke at livet som par er bare flott,jeg har ingen forestilling om at det bare er en romantisk dans på roser. Det er klart det også er hardt arbeid med bra og ikke fullt så bra perioder. Men jeg trives ikke lenger med singellivet, det er ensomt og plager meg. Sex kan jeg skaffe meg i ny og ne for å slukke den verste nøden. TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest spavalica Skrevet 30. april 2011 #28 Del Skrevet 30. april 2011 Hater singellivet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #29 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg har inntrykk av at de fleste tror jeg lever livets glade dager fordi jeg er singel, så kan ikke skjønne at noen føler at alle tror de har det så fælt fordi de er single. Det er så mye jeg ville gjort i livet mitt hvis jeg hadde en kjæreste. Jeg gjør disse tingene nå også, men de blir aldri det samme alene eller med venner og familie. Det meste ender med en nedtur og en klump i magen. Jeg tror ikke livet er en dans på roser selv om man har en partner, men jeg både føler og ser at de jeg kjenner som har en partner har et langt mer spennende liv enn det jeg har. De planlegger spennende reiser, koser seg med barna, og har hyggelige middager med familien. Folk misforstår når de tror det er sånn at jeg ikke trives i eget selskap eller ikke klarer meg alene. Jeg kunne godt hatt en mann som var ukependler, eller jobber i nordsjøen. Jeg kunne også hatt en mann som jobbet fra 7-24.00 hver eneste dag. Det jeg savner er den tryggheten og vissheten om at det er noen der som savner meg, og som ønsker å tilbringe tid med meg. Til å være singel og i min aldri tilbringer jeg egentlig alt for mye tid med mamma og pappa. Tenker da på alle ferier og en del helger. Jeg savner rett og slett den integriteten og tilhørigheten man har som en familie. Mine venner kan ikke veie opp for dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 1. mai 2011 #30 Del Skrevet 1. mai 2011 Ja, men da sitter man i allfall der sammen med noen . Det er ikke det at jeg tror alt er fryd og gammen i alle par alltid. Så dum er jeg ikke. Jeg påstår også hardnakket at det er bedre å være alene enn i et dårlig forhold, men etter mange år alene og med et par forhold (dog ikke samboerskap) bak meg, så er jeg omsider blitt enig med meg selv i at 100% alenehet ikke er det optimale for meg. Fra naturens side er mennesket utviklet for å leve i parforhold. Dette er udiskutabelt. Men det betyr ikke at det alltid er bedre å leve i et parforhold. Klarer man ikke å få til et positivt samarbeide med en partner, så vil det alltid være bedre å klare seg selv. Som jeg ser det så er altså godt samarbeide nøkkelordet i ethvert parforhold. Samarbeide er altså viktigere enn både forelskelse og kjærlighet. Som jeg ser det så forutsetter et godt samarbeide, først og fremst en god personkjemi, foran både forelskelse og kjærlighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå