AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #1 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg er så lei, lei, lei, LEI,LEI, LEI av å være singel! JEG HATER DET!!!!!!!!!!!!! Har vært singel dritlenge og aldri hatt samboer. Flere sier jeg må være drømmedama, men jeg finner likevel ingen å dele livet med. Faen jeg er så lei!!!!!!!!!! Måtte bare få det ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 30. april 2011 #2 Del Skrevet 30. april 2011 Stakkar. Jeg gir deg en klem jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #3 Del Skrevet 30. april 2011 Tusen takk, gjesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #4 Del Skrevet 30. april 2011 Er også skikkelig lei meg, føler ingen ser meg! Har ikke møtt en mann som har vært snill med meg på laaaaaang tid, overalt ser jeg lykkelige familier, mens jeg går ALLTID alene...." lei meg" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. april 2011 #5 Del Skrevet 30. april 2011 Er også skikkelig lei meg, føler ingen ser meg! Har ikke møtt en mann som har vært snill med meg på laaaaaang tid, overalt ser jeg lykkelige familier, mens jeg går ALLTID alene...." lei meg" Sånn føler sikkert de fleste det til tider. Livet går i bølgedaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #6 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg er også så utrolig dritt lei av singellivet. Og skjønner ikke hvordan man skal komme seg ut av den ondesirkelen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #7 Del Skrevet 30. april 2011 Sånn føler sikkert de fleste det til tider. Livet går i bølgedaler. I bølgedasler? mitt har vært ett stup i hvertfall 8 år, nei- jeg er oppriktig LEI MEG, hvorfor ser ingen meg, jeg er en fin dame, gode verdier har jeg og, ser heller ingen mann jeg kunne tenkt meg, ser jeg først en i halvåret har han seff familie og er derfor uaktuell å tenke på. Steinar, hvordan har du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 30. april 2011 #8 Del Skrevet 30. april 2011 I bølgedasler? mitt har vært ett stup i hvertfall 8 år, nei- jeg er oppriktig LEI MEG, hvorfor ser ingen meg, jeg er en fin dame, gode verdier har jeg og, ser heller ingen mann jeg kunne tenkt meg, ser jeg først en i halvåret har han seff familie og er derfor uaktuell å tenke på. Steinar, hvordan har du det? Omtrent noe sånt som dette. Life's a piece o' shit When you look at it Life's a laugh and death's a joke it's true You'll see it's all a show Keep 'em laughing as you go Remember that the last laugh is on you I mean, what do you have to lose You come from nothing You go back to nothing What have you lost, nothing Always look on the bright side of life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #9 Del Skrevet 30. april 2011 Til tider?? Nei, det er ikke bare "til tider". Det er i årevis!!!! Og jeg er så lei at singellivet kan brenne i helvete!!!! TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #10 Del Skrevet 30. april 2011 Omtrent noe sånt som dette. Life's a piece o' shit When you look at it Life's a laugh and death's a joke it's true You'll see it's all a show Keep 'em laughing as you go Remember that the last laugh is on you I mean, what do you have to lose You come from nothing You go back to nothing What have you lost, nothing Always look on the bright side of life Tenkte på den faktisk, tro det eller ei:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #11 Del Skrevet 30. april 2011 Til tider?? Nei, det er ikke bare "til tider". Det er i årevis!!!! Og jeg er så lei at singellivet kan brenne i helvete!!!! TS Jeg og, ingen nærhet og varme, ingen å bry seg om, alt er dyrere og ensomt, slik går no dagane... du er hvertall ikke alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #12 Del Skrevet 30. april 2011 Godt å høre det er flere, selv om det er stusslig at vi har det sånn. Nå gidder jeg ikke annet enn å kalle en spade for en spade og si at SINGELLIVET SUGER BIG TIME OG JEG HATER DET MER ENN PESTEN, MALARIA OG KOLERA TIL SAMMEN!!!!!!!!! Jammen godt å få det ut... TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #13 Del Skrevet 30. april 2011 Enig med TS. Livet er kjedelig og lite innholdsrikt. Alle høytider er en nedtur, ferier er en nedtur, og helgene er en nedtur. Hverdagene er grå og kjedelige. Ingen ting å se frem til, og ingen gode minne å se tilbake på. Helgene består av mislykkede byturer, eller kjedelige filmkvelder. Noen ganger er jeg på en artig helgetur eller gjør noe morsomt med da er det som regel kun snakk om få timers morro, og disse lykkelige episodene inntreffer vel maks en gang i uka. Livet er trist. Livet er i grunn bare en kamp om å holde ut. Håper vi får vår lønn i himmelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #14 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg også har det sånn. aldri hatt kjærste, og er i midten av 20årene. og jeg får alltid høre at jeg er ett "kupp" og at det er rart jeg ike har kjørste osv, men tydelighvis ingen som vil ha meg for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #15 Del Skrevet 30. april 2011 Enig med TS. Livet er kjedelig og lite innholdsrikt. Alle høytider er en nedtur, ferier er en nedtur, og helgene er en nedtur. Hverdagene er grå og kjedelige. Ingen ting å se frem til, og ingen gode minne å se tilbake på. Helgene består av mislykkede byturer, eller kjedelige filmkvelder. Noen ganger er jeg på en artig helgetur eller gjør noe morsomt med da er det som regel kun snakk om få timers morro, og disse lykkelige episodene inntreffer vel maks en gang i uka. Livet er trist. Livet er i grunn bare en kamp om å holde ut. Håper vi får vår lønn i himmelen. JA! Og når man ikke lenger synes det er stas å fly på byen lenger, så sitter man virkelig der alene i sofaen og ser på gullrekka før man legger seg alene en fredagskveld. TS 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superia Skrevet 30. april 2011 #16 Del Skrevet 30. april 2011 Jeg synes det er kjipt at alle TROR jeg må ha det kjipt ettersom jeg er singel... Man må jo ikke det. Jeg synes ikke det er så verst Men hvis det er mange som har det sånn som dere over her, og som i tillegg ytrer det, er det ikke rart at det er den oppfattelsen folk flest har av single. Uansett - lykke til! Det høres ikke bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
superia Skrevet 30. april 2011 #17 Del Skrevet 30. april 2011 JA! Og når man ikke lenger synes det er stas å fly på byen lenger, så sitter man virkelig der alene i sofaen og ser på gullrekka før man legger seg alene en fredagskveld. TS Tips: begynn å studer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #18 Del Skrevet 30. april 2011 Superia: Jeg begynner å studere igjen til høsten. Håper virkelig jeg finner en herlig mann der som elsker meg for den jeg er!! Inntil da er det visst bare å holde ut og leve i håpet om at ting vil ordne seg en vakker dag.... TS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #19 Del Skrevet 30. april 2011 Og Superia: Jeg ytrer svært sjelden hva jeg egentlig synes om livet som kronisk singel. Jeg tror ikke jeg hører så mange andre som klager forferdelig på det heller. Men det er jo teit hvis du synes det er ok å være singel og folk synes synd på det likevel. TS 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. april 2011 #20 Del Skrevet 30. april 2011 Tips: begynn å studer! Been there, done that og merket forsåvidt ikke så mye til ensomme kvelder da ettersom jeg stort sett jobba . Har i mange år vært rimelig fornøyd med å være singel, faktisk, men kjenner jeg begynner å bli temmelig lei av det nå. Blir litt lei av data, TV og lesestoff når det ender med det år etter år. Kjekt med selskap også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå