Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker Matis Reponse Delicate SOS Intense Nutrition både som natt,- og dagkrem, men huden føles ganske stram og tørr. Regner med at hudtypen min er kombinert (fet t-sone, og tørr på kinnene og haken) og fuktfattig. Burde jeg heller prøve en annen fuktighetskrem? Eller fortsette med denne og anskaffe en fuktserum?

Bruker allerede fuktmasken til Decléor, men er det noen som har gode erfaringer med masken fra Matis? Har lyst til å prøve Matis Reponse Jeunesse Youth Hydrating Mask.

Videoannonse
Annonse
Gjest Uglefot
Skrevet

Jeg bruker Matis Reponse Delicate SOS Intense Nutrition både som natt,- og dagkrem, men huden føles ganske stram og tørr. Regner med at hudtypen min er kombinert (fet t-sone, og tørr på kinnene og haken) og fuktfattig. Burde jeg heller prøve en annen fuktighetskrem? Eller fortsette med denne og anskaffe en fuktserum?

Bruker allerede fuktmasken til Decléor, men er det noen som har gode erfaringer med masken fra Matis? Har lyst til å prøve Matis Reponse Jeunesse Youth Hydrating Mask.

Den brukte jeg på det værste nå i vinter. Nådde ikke helt opp men hjalp endel. Nå er jo været litt annerledes så mulig den vil gi nok fukt nå ;)

Ja,dette var sikkert et veldig hjelpsomt svar :gjeiper:

Skrevet

Har du prøvd med skrubb før du tar på fuktighetsmaske? For meg fungerer det ganske godt. Bruker MD face and boody scrub, tar så Decleor sin hydra floral fuktighetsmaske i et tjukt lag på ansiktet. Når det så har trekt seg inn, tar jeg på litt til, og det sover jeg med. Da er huden veldig fin når jeg står opp. Gjør dette ca 2 ganger i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...