Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som går eller har gått der? hvordan er skolen, miljøet og lærerene?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok masteren min der (samf.faglig), og ville aldri gjort det igjen. Håpløs administrasjon, eksamener som byttet dato i ett kjør, studiekoordinator som tok seg pause et år, og ingen som var igjen for å ordne opp for oss.

Det finnes knapt lesesaler og kontorplasser til masterstudenter (med mindre du går på tek.nat., naturligvis), og vi fikk ikke tildelt fast lesesalplass før det siste semesteret.

Har mange historier, det var veeeldig mye sinne og frustrasjoner ute og gikk de to årene der. Heldigvis ferdig! Og ja - vi klaget underveis også, men ingenting ble noe bedre.

Lite pluss skal de forresten ha fordi kompendiene var mye billigere enn på UiO. Bokcafeen var også bra, en svært trivelig kaffebar i det ene hovedbygget. Og kantinedamene var hyggelige.

Vi hadde dessuten flere svært flinke og engasjerte forelesere, men det var også alt.

Skrevet

Det finnes knapt lesesaler og kontorplasser til masterstudenter (med mindre du går på tek.nat., naturligvis)

UiS, også kjent som "Den forenede ingeniør- og sykepleiehøyskolen i Stavanger".

De har et veldig bra tilbud innen teknologi, prosjektstyring og risiko, men utenfor disse områdene er det liten grunn til å velge UiS fremfor andre høyskoler.

Mj, du burde nok heller spørre spesifikt for den/de linjene du tenker å gå. En student får gjerne i løpet av en bachelor førstehåndskjennskap til kanskje 20 forelesere, og med 1200 ansatte i alt sier det seg selv at det en inntrykket en student får av forelesere på sitt fakultet på ingen måte kan sies å være relevant for noen som har tenkt seg til et annet fakultet.

Kantinen hos lærerutdanningen er bedre enn noen annen kantine jeg har opplevd i norsk akademia!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...