Engsoleie Skrevet 10. mai 2002 #1 Skrevet 10. mai 2002 Noen som satser på å ha festen i hagen deres? Jeg har veeldig lyst på det. Men er litt redd for at det skal blåse eller bli regn. Er det best å satse på inne fest? Også eventuelt kunne gå ut på en stor terrasse å danse? Jeg har nå bestillt for lenge siden da, men det går an å avbestille ..12
mari Skrevet 10. mai 2002 #2 Skrevet 10. mai 2002 vi skal ha hage bryllup, i telt! tar ikke sjansen på regn osv, det er for mye som skal klaffe!!
snoopy Skrevet 13. mai 2002 #3 Skrevet 13. mai 2002 Vi skal også ha hagebryllup, i garasje og låve dersom stygt vèr. Trur det kan bli kjempeflott!!!
Billa Skrevet 13. mai 2002 #4 Skrevet 13. mai 2002 Samme her, vi satser på fint vær Skal ha vielse ute på gården til mine kommende svigerforeldre, for deretter og ha middag,dans og hygge i et hagetelt. Tror det blir kjempekoselig om været blir topp slik at vi kan bruke av den store hagen også. Men skulle det nå bli regn, får vi kose oss inne i teltet! Uannsett vil bryllupet bli som vi øsker oss 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå