Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ser bæsjen din ut? :skratte:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I dag var det en stor, massiv, kornete ruke som nektet å spyles ned. Måtte trykke tre ganger for at den skulle forsvinne.

• Liker 2
Skrevet

Dette må da være drittprat! ;)

• Liker 5
Skrevet

Hvordan ser bæsjen din ut? :skratte:

Hvordan ser din ut?

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ser din ut?

Den ser ikke ut.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tar jerntilskudd så bæsjen min er svart. Konsistens varierer etter matinntak og helsa forøvrig.

Skrevet

Jeg prater heller skit enn å fortelle om bæsjen min! Så det så! ;)

Ok, hva om vi møtes litt på midten her? Du kan heller fortelle om bæsjen til den firbeinte på bildet. Tror det er små sjanser for at hunden kommer til å lese det, og det den ikke vet har den som kjent ikke vondt av :jepp:

Skrevet

Kan ikke. Buddy la den fra seg bak ei buske tidligere i kveld. Dessuten prater jeg ikke dritt om kompisen min!

AnonymBruker
Skrevet

Bæsjen min stinker! Har alltid dårlig mage om morgenen, tror det henger sammen med at jeg er stressa. Hvis jeg har fri både ser den mer normal ut og lukter mindre vondt og kommer senere på dagen. Men jeg spiser jo ganske sunt, så jeg forstår det ikke helt.

Skrevet

OMG, samme her! Vi må være soulmates eller noe. Skilt ved fødselen kanskje? :skravle:

Så schtilig, da! Kanskje vi skal ta bilder for å sammenligne en dag? :skratte:

• Liker 1
Skrevet

:legrine:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kan jeg få bli med på det? :sjenert: Pleeeez. Min er som regel en firerbæsj. Og jeg fikk høre en gang at man var frisk hvis bæsjen formet seg som en "S" . Jeg øver meg på dette hver dag. Men får det ikke til, fordi bæsjen brekker. Så da kan vi kanskje ha en konkurranse om hvem som først klarer å lage en S-bæsj i doskåla...

:skratte:

Endret av nettvenninnen
  • Liker 1
Skrevet

Kan jeg få bli med på det? :sjenert: Pleeeez. Min er som regel en firerbæsj. Og jeg fikk høre en gang at man var frisk hvis bæsjen formet seg som en "S" . Jeg øver meg på dette hver dag. Men får det ikke til, fordi bæsjen brekker. Så da kan vi kanskje ha en konkurranse om hvem som først klarer å lage en S-bæsj i doskåla...

:skratte:

Oooh, høres artig ut! Det er greit for meg, i alle fall!

Jeg har også hørt om denne S-formen, men tror egenlig det har lite for seg. Enten så er det rumpehullet som gjør at den får rar form, og da har det jo lite med sunnhet å gjøre, ellers så er bæsjen formet som en S inni tarmen - noe som bare høres ubehagelig å skulle trykke ut. Er det forresten juks å forme kabelen selv, etter man har lagt den? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Oooh, høres artig ut! Det er greit for meg, i alle fall!

Jeg har også hørt om denne S-formen, men tror egenlig det har lite for seg. Enten så er det rumpehullet som gjør at den får rar form, og da har det jo lite med sunnhet å gjøre, ellers så er bæsjen formet som en S inni tarmen - noe som bare høres ubehagelig å skulle trykke ut. Er det forresten juks å forme kabelen selv, etter man har lagt den? :klo:

Ja, det er nok litt juks :nei: . Om man skal forme kabelen selv, så forventer jeg i hvertfall litt mer kreativitet. Så da foreslår jeg at man for eksempel går over til å stave bokstavene S-H-I-T nedi doskålen :lur:

• Liker 2
Skrevet

Jeg dør :skratte:

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger

Kosemose, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...