Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er student og raka fant om dagen, men trenger sårt en hårklipp! Så at frisørskolen i byen hvor jeg bor klipper hår fra kr 79,-, så nå vurderer jeg å gjøre det.

Skal jeg tørre? Jeg tykt hår til midt på ryggen, som er litt oppklipt. Hadde ikke tenkt meg noe veldig avansert, men må i hvertfall klippe tuppene og tynne det litt (mitt eneste luksusproblem).

Noen som vet hvor flinke de er?

M

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er Norsk Frisørskole, så har jeg vært der før og med bra resultat. Både farging og klipp. Men det er nok en fordel at det er så langt ute i semesteret, de har hatt god tid til å øve seg først og nærmer seg eksamen.

Men vær forberedt på at de bruker MYE lenger tid enn den vanlige frisøren din!

Skrevet

Har sett to skrekkeksempler på lærlingeklipp og farge på kort tid, så jeg hadde IKKE gjort det.

Men man trenger jo selvfølgelig ikke å være så uheldig.. og det er jo ingenting som ikke retter seg opp igjen om det skulle gå galt.

Skjønner godt at du vurderer det, sånn BLODpris som frisørene tar om dagen.

Skrevet

jeg gikk faktisk gratis til en helt ny frisørlærling. hun tok 2,5 timer på å klippe fem centimeter av det lange håret mitt. men det ble ok da. deretter spurte hun om hun kunne farge det en annen dag om jeg hadde lyst så skulle det bare koste 100kr. gjordet det også, og det ble kjempepent.

tror det spørs på personen som skal klippe deg. tror man kan være uheldig også iblant. Men antar at det er helt greit om man bare skal klippe litt, fordi det klarer vel alle?

Skrevet

Tja, hun ene skulle bare klippe til det kortkortehåret sitt, og endte opp med at det ble så stygt at de måtte sette i extensions. Enda var det så bad, at de foreslo parykk. (Nei jeg overdramatiserer ikke).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...