mousepad Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 (endret) Lurer på om det er noen av dere her inne som har vært på visning bare en av dagene , men fremdeles lagt inn bud ? Det er jo ofte minst 2 visningsdager og jeg tenker liksom at hvis man er så interessert at man ønsker å by bil man være på begge dagene og ikke bare en dag . Endret 30. april 2011 av mousepad
Gjest fersk lærer Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Hvorfor skal man se på samme leilighet/hus to ganger? Jeg var på visning 1 gang i hver bolig. Da visste jeg med en gang om jeg var interessert i den eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #3 Skrevet 30. april 2011 Ja, opptil flere ganger. Til og med vunnet budrunde og altså kjøpt bolig som jeg kun var på en visningsdag av. Ser ikke behovet for å se boligen to ganger, så lenge man bruker god tid den ene gangen.
Vindmølle Skrevet 30. april 2011 #4 Skrevet 30. april 2011 Her jeg bor blir det meste (av det som er interessant for oss hvertfall) solgt dagen etter 1.visning, så ja - vi er villig til å legge inn bud og kjøpe etter kun en visning.
Sofie_22 Skrevet 30. april 2011 #5 Skrevet 30. april 2011 Ja, det er ganske vanlig vil jeg tro. Får ikke veldig mye tid til å tenke seg om før noen andre har lagt inn bud før deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå