AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #1 Skrevet 30. april 2011 Hei, Jeg er på utkikk etter ny leilighet og ser at mange annonser ber om referanse. Kanskje et dumt spørsmål, men hva slags referanser er det snakk om da, hva er vanlig? At den man har leid hos før er referanse? Kan andre være referanser? Jeg bor i en gammel, og sliten leilighet med lang oppsigelsetid, men tør ikke si opp før jeg har funnet noe annet. Samtidig er jeg en stille og rolig leieboer, og jeg tror huseieren er fornøyd med å ha meg i huset. Ser for meg at han kan være smart, og ikke gi meg de beste anbefalinger så jeg blir boende her. (Han har vist seg å være en lurendreier på andre områder, så jeg er ikke HELT paranoid her, altså )
AnonymBruker Skrevet 30. april 2011 #2 Skrevet 30. april 2011 Jeg har tidligere levert referanse fra arbeidsgiver som skriver noen ord om at jeg er fast ansatt (med andre ord har penger til å betale med), samt noen ord om meg som person (ansvarsfull, rolig, flink med mennesker, til å stole på o.l.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå