Gå til innhold

Hvordan komme i kontakt med kjekk nabo? :)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kom hjem fra lang ferie i stad og det har da altså flyttet inn 2 gutter i etasjen under meg mens jeg har vært borte. Holdt oppe døren for dem i stad. Jeg ble helt satt ut, for han ene var SÅ pen! Jeg bare måpte og sa hei :sjenert: Jeg hadde i ipod, typisk! Så det ble ikke mer snakk enn det.

Nå vil jeg jo få mer kontakt med han ene! Men hvordan? Jeg er ikke veldig utadvent av meg, så å ringe på hos dem kun for å ønske velkommen tør jeg ikke. Må liksom ha en 'grunn'. Skulle ønske jeg at jeg turte å bare invitere han på kino eller noe, men er veldig redd for å bli avvist. Og så bor jo han andre der også, så om han åpner opp døren, så kan jeg jo ikke bare spørre etter han pene ;)

Forlag til hvordan jeg kan komme i kontakt med han? Jeg er forøvrig 24 år. Aner ikke hvor gammel han er ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde samme greia for noen år siden.. og det jeg gjorde var å banke på med en "nabovarsel" når jeg skulle ha fest/vorspiel og casually invitere dem over (det var også to gutter) og det endte med vennskap med begge og en kul fling med han ene..:)

Bare tenk på at det blir jævla kleint hvis det skulle gå til helvette med dere en gang for da er dere naboer..hehe :P

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

Om det er noe du trenger hjelp med så venter du med å fikse det til neste gang du ser ham, også spør du ham om han kan hjelpe deg.

Da får du jo sjekket ut mannen om han er litt handy også :fnise:

Men ikke ring på hos dem og spør om det, for det blir litt teit om han andre lukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva med å bake en kake og ringe på og ønske velkommen til nabolaget, slik som i Frustrerte Fruer?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ødelegg" dvd spillern eller noe annet og spør om han kunne ha prøvd å fikse den for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om hjelp til å bære noe tungt.

Fiske ut noen brev ut av postkassen (hvis det går) og levere de på døra istedet (posten kom feil. Men vær obs, det er faktisk litt ulovlig).

Kjøpe noe fra IKEA og be om skruhjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...